eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniausługa polegająca na całodobowej ochronie przez okres 12 miesięcy obiektu wojskowego - terenu Akademii Marynarki Wojennej - przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochrony w zakresie podanym w SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-16

POZYCJA 58525

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: usługa polegająca na całodobowej ochronie przez okres 12 miesięcy obiektu wojskowego - terenu Akademii Marynarki Wojennej - przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochrony w zakresie podanym w SIWZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, do kontaktów: Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amw.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte Sekcja Zamówień Publicznych, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, www.amw.gdynia.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Marynarki Wojennej, bud nr 10, pok. 121 Sekcja Zamówień Publicznych w godz 11:00-13:30, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, www.amw.gdynia.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: AMW, Kancelaria Jawna bud nr 5, pok. nr 349 czynna w godz 7:45-10:00 i 13:00-15:15, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, www.amw.gdynia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na całodobowej ochronie przez okres 12 miesięcy obiektu wojskowego - terenu Akademii Marynarki Wojennej - przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochrony w zakresie podanym w SIWZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Gdynia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na całodobowej ochronie przez okres 12 miesięcy obiektu wojskowego - terenu Akademii Marynarki Wojennej - przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochrony w zakresie podanym w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony obiektów i mienia (potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię). 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony obiektów (minimalnie 1, nie więcej niż 5), polegającego na ochronie obiektów i mienia realizowanego dla obiektu MON I kategorii, szczególnie ważnego dla bezpieczeństwa i obronności państwa (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 czerwca 2003 r. w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony - Dz. U. Nr 116, poz. 1090), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (o wartości minimum 300.000,00 PLN netto każda), z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 SIWZ). 12. Dokument potwierdzający posiadanie przydziału częstotliwości radiowych o zasięgu regionalnym (potwierdzoną kopię). 13. Wypełniony formularz (załącznik nr 5 SIWZ) zawierający listę imienną wszystkich pracowników, który będą zatrudnieni przy ochronie AMW (również tych, którzy w przypadkach losowych, zostaną wyznaczeni na krótkotrwałe zastępstwo), wraz z załączonymi do niego stosownymi dokumentami potwierdzającymi wymagane przez Zamawiającego uprawnienia pracowników ochrony, dowódców zmian, dyrekcji oraz pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych: czytelne kserokopie licencji I i II stopnia, kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa; 14. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, w tym do zaciągania zobowiązań finansowych odpowiadających wartości oferty. 15. Dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodny z systemem PN-EN ISO 9001:2001; 16. Dokument potwierdzający posiadanie koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 17. Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty powstałej szkody. Polisa musi być ważna na cały okres realizacji zamówienia. W przypadku utraty ważności polisy w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu nową polisę. 18. Dokument potwierdzający posiadanie przez pracowników ochrony poświadczenia bezpieczeństwa (dyrekcja, pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych, dowódcy zmian - co najmniej \POUFNE\, pozostali pracownicy zatrudnieni przy ochronie AMW - \ZASTRZEŻONE\); 19. Dowód wniesienia wadium. 20. Oświadczenie (załącznik nr 7): - posiadamy kancelarię tajną i pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez odpowiednie służby tj. SKW lub ABW; - posiadamy własne niezależne centrum powiadamiania/alarmowania, do którego zostanie podłączony system alarmowania Zamawiającego na koszt Wykonawcy; - użyjemy do zabezpieczenia łączności sprzętu posiadającego homologację uznawaną na terytorium RP; - zatrudniamy, wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie; - zagwarantujemy oznaczenie pracowników ochrony w jednolity sposób umożliwiający jednoznaczną ich identyfikację; - zagwarantujemy wyposażenie pracowników ochrony w środki przymusu określone w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.); - opracujemy przy współudziale przedstawicieli AMW instrukcję ochrony obiektu i przedstawimy ją do akceptacji Komendantowi AMW. Instrukcja będzie opracowana w dwóch jednobrzmiących egz., z których jeden zostanie przekazany Zamawiającemu; - do ochrony AMW zatrudnimy pracowników z licencją I stopnia, natomiast dowódców zmian - z licencją pracownika ochrony fizycznej II stopnia (wszyscy ww. pracownicy będą zatrudnieni wyłącznie na podstawie umowy o pracę). - usługa ochrony świadczona będzie w systemie ciągłym, przy obsadzonych wszystkich stanowiskach, przy jednoczesnym uwzględnieniu czasu pracy określonym w Kodeksie Pracy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 01.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tzn.: a) udokumentują wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na ochronie obiektów i mienia realizowanego dla obiektu MON I kategorii ochrony o wartości netto minimum 300.000,00 PLN, szczególnie ważnego dla bezpieczeństwa i obronności państwa zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 czerwca 2003 r. w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony (Dz. U. Nr 116, poz. 1090), realizowanego w okresie ostatnich trzech lat, potwierdzonego opinią zamawiającego wraz z podaniem nazwy, adresu, telefonu oraz wartości realizowanego zamówienia; b) posiadają wdrożony i udokumentowany System Zarządzania Jakością zgodny z systemem PN-EN ISO 9001:2001; c) posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; d) posiadają kancelarię tajną i pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez odpowiednie służby tj. SKW lub ABW; e) posiadają własne niezależne centrum powiadamiania/alarmowania, do którego zostanie podłączony system alarmowania Zamawiającego na koszt Wykonawcy; f) posiadają przydział częstotliwości radiowych o zasięgu regionalnym; g) użyją do zabezpieczenia łączności sprzętu posiadającego homologację uznawaną na terytorium RP; h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; i) zatrudniają, wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie; j) posiadają pracowników ochrony z poświadczeniem bezpieczeństwa (dyrekcja, pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych, dowódcy zmian - co najmniej \POUFNE\, pozostali pracownicy zatrudnieni przy ochronie AMW - \ZASTRZEŻONE\); k) do ochrony AMW zatrudnią pracowników z licencją I stopnia, natomiast dowódców zmian - z licencją pracownika ochrony fizycznej II stopnia. (wszyscy ww. pracownicy muszą być zatrudnieni wyłącznie na podstawie umowy o pracę), l) zagwarantują oznaczenie pracowników ochrony w jednolity sposób umożliwiający jednoznaczną ich identyfikację; m) zagwarantują wyposażenie pracowników ochrony w środki przymusu określone w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), n) opracują przy współudziale przedstawicieli AMW instrukcję ochrony obiektu i przedstawią ją do akceptacji Komendantowi AMW. Instrukcja może być opracowana w dwóch jednobrzmiących egz., z których jeden zostanie przekazany Zamawiającemu. Istotne elementy, które powinny zostać zawarte w Instrukcji Ochrony zawiera zał. nr 5 do SIWZ o) zagwarantują, że usługa ochrony świadczona będzie w systemie ciągłym, przy obsadzonych wszystkich stanowiskach, przy jednoczesnym uwzględnieniu czasu pracy określonym w Kodeksie Pracy. p) złożą wadium w wysokości 10.000,00 zł do dnia otwarcia ofert; q) złożą potwierdzoną kopię dowodu złożenia wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony obiektów i mienia (potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię). 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony obiektów (minimalnie 1, nie więcej niż 5), polegającego na ochronie obiektów i mienia realizowanego dla obiektu MON I kategorii, szczególnie ważnego dla bezpieczeństwa i obronności państwa (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 czerwca 2003 r. w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony - Dz. U. Nr 116, poz. 1090), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (o wartości minimum 300.000,00 PLN netto każda), z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 SIWZ). 12. Dokument potwierdzający posiadanie przydziału częstotliwości radiowych o zasięgu regionalnym (potwierdzoną kopię). 13. Wypełniony formularz (załącznik nr 5 SIWZ) zawierający listę imienną wszystkich pracowników, który będą zatrudnieni przy ochronie AMW (również tych, którzy w przypadkach losowych, zostaną wyznaczeni na krótkotrwałe zastępstwo), wraz z załączonymi do niego stosownymi dokumentami potwierdzającymi wymagane przez Zamawiającego uprawnienia pracowników ochrony, dowódców zmian, dyrekcji oraz pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych: czytelne kserokopie licencji I i II stopnia, kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa; 14. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, w tym do zaciągania zobowiązań finansowych odpowiadających wartości oferty. 15. Dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodny z systemem PN-EN ISO 9001:2001; 16. Dokument potwierdzający posiadanie koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 17. Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty powstałej szkody. Polisa musi być ważna na cały okres realizacji zamówienia. W przypadku utraty ważności polisy w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu nową polisę. 18. Dokument potwierdzający posiadanie przez pracowników ochrony poświadczenia bezpieczeństwa (dyrekcja, pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych, dowódcy zmian - co najmniej \POUFNE\, pozostali pracownicy zatrudnieni przy ochronie AMW - \ZASTRZEŻONE\); 19. Dowód wniesienia wadium. 20. Oświadczenie (załącznik nr 7): - posiadamy kancelarię tajną i pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez odpowiednie służby tj. SKW lub ABW; - posiadamy własne niezależne centrum powiadamiania/alarmowania, do którego zostanie podłączony system alarmowania Zamawiającego na koszt Wykonawcy; - użyjemy do zabezpieczenia łączności sprzętu posiadającego homologację uznawaną na terytorium RP; - zatrudniamy, wyłącznie osoby posiadające obywatelstwo polskie; - zagwarantujemy oznaczenie pracowników ochrony w jednolity sposób umożliwiający jednoznaczną ich identyfikację; - zagwarantujemy wyposażenie pracowników ochrony w środki przymusu określone w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.); - opracujemy przy współudziale przedstawicieli AMW instrukcję ochrony obiektu i przedstawimy ją do akceptacji Komendantowi AMW. Instrukcja będzie opracowana w dwóch jednobrzmiących egz., z których jeden zostanie przekazany Zamawiającemu; - do ochrony AMW zatrudnimy pracowników z licencją I stopnia, natomiast dowódców zmian - z licencją pracownika ochrony fizycznej II stopnia (wszyscy ww. pracownicy będą zatrudnieni wyłącznie na podstawie umowy o pracę). - usługa ochrony świadczona będzie w systemie ciągłym, przy obsadzonych wszystkich stanowiskach, przy jednoczesnym uwzględnieniu czasu pracy określonym w Kodeksie Pracy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl SIWZ na stronie internetowej ukaże się w dniu publikacji ogłoszenia w portalu UZP. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do pobrania ze strony internetowej - bezpłatnie. wersja papierowa - opłata w kasie AMW lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 09:30, AMW, bud nr 10 pok. 124.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.