Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 584969-N-2017 z dnia 2017-09-07 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska: Zakup i dostawa odczynników chemicznych, odczynników chemicznych specjalnych, wzorców/materiałów odniesienia dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny
16231700000, ul.
ul. Trakt św. Wojciecha
293
,
80001
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 3094911 do 13, e-mail
dat@gdansk.wios.gov.pl, faks
583 094 634.
Adres strony internetowej (URL): http://www.gdansk.wios.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://wios-gdansk.bip.gov.pl/; http://wios-gdansk.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://wios-gdansk.bip.gov.pl/; http://wios-gdansk.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wios-gdansk.bip.gov.pl/; http://wios-gdansk.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa odczynników chemicznych, odczynników chemicznych specjalnych, wzorców/materiałów odniesienia dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer referencyjny:
WA.272.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: odczynników chemicznych, odczynników chemicznych specjalnych, wzorców/materiałów odniesienia, określonych w trzech częściach dla Laboratorium: * WIOŚ w Gdańsku z siedzibą przy Trak Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, * Delegatury WIOŚ w Słupsku z siedzibą przy ul. Kniaziewicza 30,76-200 Słupsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". 2. Niedopuszczalne jest łączenie produktów z poszczególnych części w nowe części. Podział zamówienia na części, wraz ze szczegółowym wykazem produktów przynależnych do poszczególnych części, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ pt. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolną ilość części zamówienia określonych w SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do zamawiającego, rozładunek przedmiotu zamówienia, pokrycie kosztów dostawy do siedziby WIOŚ oraz pokrycie kosztów usługi kurierskiej związanej ze zwrotem opakowań w przypadku odczynników chemicznych (kaucjonowanych i niekaucjonowanych). 4. W przypadku produktów, stanowiących przedmiot zamówienia, dostarczanych w opakowaniach kaucjonowanych, cena za dostawę tych produktów powinna zawierać kaucję za opakowanie. W cenie powinny być również uwzględnione wszelkie opłaty celne, podatki poza podatkiem VAT itp. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia, są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie. Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania całkowitego asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, zarówno co do ilości, rodzaju jak i co do całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy. 6. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wskazane przez zamawiającego nazwy własne producentów, numery katalogowe zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia w odpowiednich częściach zamówienia w kolumnie VII i VIII załącznika nr 2 do SIWZ, zostały podane wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakimi co najmniej winny odpowiadać zamawiane produkty. Żądane parametry gwarantowane przez określonych producentów pozwolą zamawiającemu na utrzymanie w laboratoriach standardów koniecznych dla zapewnienia wymaganej jakości wykonywanych badań. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie producentów czy nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze, niż wskazane w SIWZ. Wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w stosunku do produktów wskazanych w kolumnie VII I VIII w zał. 2 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "równoważne", rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i parametrach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, żeby produkt równoważny posiadał istotne dla zamawiającego cechy zbliżone do produktu referencyjnego i parametry nie gorsze niż produkt wskazany przez zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia. 9. Zastosowanie produktów równoważnych np. w przypadku odczynników chemicznych (ich jakość, czystość, skład chemiczny) nie mogą pogorszyć osiągniętych wyników (czułości, selektywności itp.). W przypadku zaproponowania przez wykonawcę w ofercie produktów równoważnych pod względem jakościowym, fizykochemicznym, eksploatacyjnym i technicznym do produktów wskazanych przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w eksploatowanej przez zamawiającego aparaturze, sprzęcie i urządzeniach, będące wynikiem dostarczonych przez wykonawcę produktów równoważnych w szczególności za uszkodzenie sprzętu, na których wykonywane są analizy laboratoryjne. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość aby asortyment wymieniony w zał. 2 do SIWZ dla każdej części, dostarczany był w opakowaniach o innej pojemności, masie lub ilości niż ten wskazany w w/w tabelach, jednakże łączna pojemność, masa i ilość (liczba), ma być zgodna, z całkowitą pojemnością, masą i ilością (liczbą), określoną przez zamawiającego. 11. Wskazane jest aby przedmiot zamówienia - asortyment wymieniony w zał. nr 2 do SIWZ posiadał okres przydatności określony w kolumnie VII zał. nr 2 do SIWZ. 12. Wskazane jest aby przy asortymencie wymienionym w zał. nr 2 do SIWZ dla odczynników chemicznych, przy których jest adnotacja zamawiającego o dostarczeniu całej partii o takiej samej serii - były dostarczone z tej samej serii. 13. Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia wymienione w zał. nr 2 do SIWZ dla każdej części przedmiotu zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności muszą posiadać udokumentowaną np. certyfikatem jakości - zawartość składników i zanieczyszczeń np. w przypadku odczynników chemicznych czy wzorców. Certyfikat winien być przedłożony w języku polskim lub tłumaczony na język polski i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład, okres trwałości, datę produkcji, czystość, bezpieczne opakowanie, kartę charakterystyki dla substancji niebezpiecznych. Dokumenty zawierający powyższe informacje, dołączyć należy do produktów wraz z dostawą.
II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33696300-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 127040,28
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-10-31
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia wskazany w Sekcji II pkt II.8) jest terminem maksymalnym. Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w przypadku zaoferowania przez wykonawcę produktu równoważnego w swojej ofercie, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ i zapewnienia odpowiednią jakość realizowanego przedmiotu zamówienia, wykonawca przedłoży w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego: a) specyfikację jakościową produktu (świadectwo jakości) dla produktu równoważnego, lub kartę charakterystyki np. w przypadku odczynników chemicznych kartę substancji chemicznych wystawioną przez producenta dla produktu równoważnego, lub kartę katalogową, lub świadectwa/certyfikaty jakości lub inne opisy potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, odpowiada wymaganiom określonym SIWZ i zapewnia odpowiednią jakość realizowanego zamówienia. Opisy - materiały, winny zapewnić zamawiającemu, możliwość samodzielnej weryfikacji spełniania, przez przedmiot zamówienia, stawianych wymogów, parametrów jakościowych, itp. oraz winny potwierdzić zgodność oferowanego produktu równoważnego z produktem zapotrzebowanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Wyżej wymienione opisy - materiały winny być w języku polskim lub tłumaczone na język polski. Wymagane jest aby dokumenty dotyczące oferowanych produktów równoważnych były oznaczone numerem części i pozycji, której dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca składając ofertę złoży wraz z nią wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ "Tabela zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego", ? dokument ten stanowić będzie treść oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w/w załącznika, zarówno w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do pozycji wskazanej przez zamawiającego jak i produktu referencyjnego dla danej części przedmiotu zamówienia na którą składa ofertę. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, o przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| dla części I, II, III cena | 60,00 |
| dla części I, II, III termin wykonania zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i muszą być zaakceptowane przez Strony umowy. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy. 3. Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy, nieotrzymania przez zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy lub innych okoliczności, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany te dotyczyć mogą: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (pod względem ilościowym i jakościowym); b) zmiana wartości umowy; c) zmiany terminu wykonania umowy; d) zmiany warunków płatności; e) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany tej stawki - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, za całość lub część realizowanego przedmiotu zamówienia, uwzględniającą zmianę wysokości podatku VAT; f) w przypadku gdy którykolwiek z rodzajów odczynników chemicznych*, odczynników specjalnych*, wzorców/materiałów odniesienia*, ma zostać wycofany ze sprzedaży lub zastąpiony innym produktem, g) gdy zachodzi konieczność zmiany elementów, stanowiących określoną część przedmiotu umowy, pod warunkiem, że elementy zamienne będą o parametrach nie gorszych od przewidzianych w dokumentach opisujących przedmiot umowy - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w przedmiocie zamówienia, h) zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, i) zatrudnienia dodatkowego podwykonawcy, j) wskazania innego zakresu prac powierzonych podwykonawcy/com, k) powierzenia części lub całości prac powierzonych podwykonawcom, dalszym podwykonawcom, l) rezygnacji z podwykonawców, m) wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36 b ust. 2 ustawy Pzp)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (oryginał), sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup i dostawa odczynników chemicznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 57328,63
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium "cena" zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w Specyfikacji. Jako cenę oferty przyjmuje sie wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Kryterium "termin wykonania zamówienia" będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu wykonania zamówienia wskazanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. Oferowany termin wykonania zamówienia - maksymalny do 31 października 2017r. Minimalny punktowany termin wykonania zamówienia to dzień 16 październik 2017r., w przypadku zaoferowania przez wykonawcę terminu wcześniejszego niż dzień 16 październik 2017r., do wzoru zostanie podstawiony dzień 16 październik 2017r.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawa odczynników chemicznych specjalnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19410,25
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium "cena" zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w Specyfikacji. Jako cenę oferty przyjmuje sie wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Kryterium "termin wykonania zamówienia" będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu wykonania zamówienia wskazanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. Oferowany termin wykonania zamówienia - maksymalny do 31 października 2017r. Minimalny punktowany termin wykonania zamówienia to dzień 16 październik 2017r., w przypadku zaoferowania przez wykonawcę terminu wcześniejszego niż dzień 16 październik 2017r., do wzoru zostanie podstawiony dzień 16 październik 2017r.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawa wzorców/materiałów odniesienia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33696300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50301,40
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium "cena" zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w Specyfikacji. Jako cenę oferty przyjmuje sie wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Kryterium "termin wykonania zamówienia" będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu wykonania zamówienia wskazanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. Oferowany termin wykonania zamówienia - maksymalny do 31 października 2017r. Minimalny punktowany termin wykonania zamówienia to dzień 16 październik 2017r., w przypadku zaoferowania przez wykonawcę terminu wcześniejszego niż dzień 16 październik 2017r., do wzoru zostanie podstawiony dzień 16 październik 2017r.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
- Modernizacja/dostawa wyposażenia AV
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 25/2025 ,,Dostawa odczynników do laboratorium mikrobiologicznego dla Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu''
- Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze
- Dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawa analizatorów dla NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze
- Dostawa odczynników z podziałem na 7 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Biologii Astrocytów
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





