eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaZakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego i gazu p³ynnego - propan techniczny

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-08-09



Og³oszenie nr 584944-N-2019 z dnia 2019-08-09 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej: Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego i gazu p³ynnego - propan techniczny
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 50582500000000, ul. ul. Doc. Adama Dowgirda  9 , 17-200  Hajnówka, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 684 26 79, e-mail spzoz@onet.eu, faks 85 684 26 79.
Adres strony internetowej (URL): http://spzoz.hajnowka.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego i gazu p³ynnego - propan techniczny
Numer referencyjny: 2019/PN/OLEJ/GAZ/01
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazu p³ynnego - propan techniczny do zasilania zestawu kocio³ków gazowych do kuchni szpitalnej SP ZOZ w Hajnówce oraz ogrzewania Wiejskiego O¶rodku Zdrowia w Nowoberezowie oraz oleju opa³owego lekkiego do Gminnych O¶rodków Zdrowia w Bia³owie¿y i Narwi. Nazwa i kod okre¶lony wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV) dla przedmiotu zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem przedmiot g³ówny: 09122100-1 propan 09135100-5 olej opa³owy Pakiet nr 1 - Gaz wykorzystany bêdzie do zasilania kot³ów w kuchni szpitalnej: 4 kot³y gazowe o poj. 150 litrów, 2 kot³y 250 litrów oraz ogrzewania WOZ Nowoberezowo. Oferowany gaz winien byæ dostosowany do zasilania w/w kot³ów i gwarantowaæ uzyskanie wydajno¶ci znamionowej przy eksploatacji. Przewidywana ilo¶æ zu¿ycia gazu propan techniczny w okresie 24 miesiêcy wyniesie 46 000 litrów. Dostawy zamawiane bêd± wg potrzeb telefonicznie lub faksem z wyprzedzeniem do 48 godzin od planowanej daty dostawy. Pakiet nr 2 - parametry oleju lekkiego opa³owego winny wynosiæ: a) Gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C - nie wiêksza ni¿ 0,860 g/ml b) Warto¶æ opa³owa - nie mniejsza ni¿ 42300 kJ/kg c) Temperatura zap³onu - nie ni¿sza ni¿ 56 st. C d) Lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 st. C - nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s e) Temperatura p³yniêcia - nie wy¿sza ni¿ / - 20 / st. C. f) Zawarto¶æ siarki - nie wiêksza ni¿ 0,20 % g) Zawarto¶æ wody - max 200mg/kg h) Zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych - nie wiêksza ni¿ 24mg/kg i) Pozosta³o¶æ po spaleniu - nie wiêksza ni¿ 0,06 % Szacunkowe zapotrzebowanie 24 miesiêczne na olej lekki - 27 000 litrów. Wykonawca musi wskazaæ w ofercie nazwê producenta oferowanego oleju opa³owego.

II.5) G³ówny kod CPV: 09122100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09135100-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Na potwierdzenie ¿e oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiaj±cy na zasadach art. 26 ust. 2 w zwi±zku z art. 24aa uPzp wezwie Wykonawcê do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: -koncesji na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek wynika z art. 32 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 730). - dokumentów wystawionych przez producenta dotycz±cych parametrów jako¶ciowych oferowanego oleju - dotyczy Pakietu nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W zakresie warunku Zamawiaj±cy nie precyzuje wobec wykonawców ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e ka¿dy z w/w warunków jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y wraz z ofert± stosowne o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W zakresie warunku Zamawiaj±cy nie precyzuje wobec wykonawców ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e ka¿dy z w/w warunków jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y wraz z ofert± stosowne o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje siê zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wy³±czeniem sytuacji przewidzianej w pkt 1-4: 1) Ceny jednostkowe mog± ulec zmianie zgodnie z warunkami SIWZ wy³±cznie na skutek: a) zaistnienia mo¿liwo¶ci obni¿enia cen (zmiany korzystne dla Zamawiaj±cego - promocje, bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu do umowy); b) zmiany stawki podatku VAT na ¶wiadczone w ramach niniejszej umowy dostawy, przy czym zmianie ulegnie tylko i wy³±cznie cena (ceny) jednostkowa brutto, cena (ceny) jednostkowa netto pozostaje bez zmian. Nowa stawka (stawki) podatku VAT bêd± obowi±zywaæ strony wraz z wej¶ciem w ¿ycie stosownych przepisów prawa. Zmiana umowy w powy¿szym zakresie wymaga sporz±dzenia aneksu porz±dkuj±cego. Maksymalna warto¶æ zamówienia brutto w ca³ym okresie obowi±zywania umowy mo¿e ulec zwiêkszeniu w zakresie proporcjonalnym do ewentualnego wprowadzenia i/lub podwy¿ki stawki podatku VAT, je¶li bêdzie mia³a miejsce w czasie obowi±zywania umowy. W celu zawarcia aneksu do umowy ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy; c) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, b±d¼ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, Strony dopuszczaj± zmianê cen jednostkowych poszczególnych produktów dostarczanych w ramach niniejszej umowy przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu, z tym ¿e Wykonawca wnioskuj±cy o podniesienie rzeczonych cen/wynagrodzenia winien w sposób jednoznaczny i nie budz±cy w±tpliwo¶ci wykazaæ w pisemnym wniosku do Zamawiaj±cego, ¿e proponowana zmiana cen/wynagrodzenia ma realny wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê w stosunku do stanu istniej±cego w dniu zawarcia niniejszej umowy z Zamawiaj±cym, przy za³o¿eniu braku zmiany form zatrudnienia personelu Wykonawcy, chyba ¿e zmiana formy wynika z obowi±zku narzuconego przepisami prawa. Wnioskuj±c pisemnie o podwy¿szenie cen jednostkowych Wykonawca zobowi±zany jest, pod rygorem prawa Zamawiaj±cego do odmowy zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia, przedstawiæ Zamawiaj±cemu w formie pisemnej dok³adne wyliczenia wskazuj±ce na uzasadniony zakres podwy¿ki, przedk³adaj±c wraz w/w wyliczeniami odpowiednie dokumenty ¼ród³owe lub ich uwierzytelnione kopie (imienny wykaz pracowników Wykonawcy których dotycz± zmiany, zakres wykonywanych przez nich prac w ramach ¶wiadczonych Zamawiaj±cemu dostaw objêtych niniejsz± umow± wraz z zaznaczeniem czy dany pracownik Wykonawcy zatrudniony jest tylko i wy³±cznie przy wykonywaniu dostawy na rzecz Zamawiaj±cego, a je¿eli nie, to w jakim procencie, dane dotycz±ce formy umowy jak± zawar³ Wykonawca z danym pracownikiem /umowa o pracê, umowa zlecenia, umowa o dzie³o itp./ oraz okres/daty/ na jaki zosta³a ona zawarta, wysoko¶æ wynagrodzenia danego pracownika w momencie zawarcia przez Wykonawcê niniejszej umowy z Zamawiaj±cym oraz wysoko¶æ wynagrodzenia jakie Wykonawca bêdzie zobowi±zany/wyp³aci/ temu pracownikowi wysoko¶æ starych i nowych obci±¿eñ wynikaj±cych ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne w/w pracowników). Maksymalna warto¶æ zamówienia brutto w ca³ym okresie obowi±zywania umowy mo¿e ulec zwiêkszeniu w zakresie proporcjonalnym do ewentualnych zmian, o których mowa w niniejszym punkcie, je¶li bêd± mia³y miejsce w czasie obowi±zywania umowy. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej (aneks) pod rygorem niewa¿no¶ci. W celu zawarcia aneksu do umowy ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy; d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. z 2018r. poz. 2215); W ca³ym okresie obowi±zywania umowy sk³adnik ceny, jakim jest mar¿a (zysk) Wykonawcy, pozostanie na niezmienionym poziomie. W celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³nienia tego warunku Wykonawca przedstawi na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego kalkulacjê sk³adników ceny. 2) Je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmiany wynikaæ bêdzie ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, przy czym zmiana ta wywieraæ bêdzie bezpo¶redni wp³yw na realizacjê zamówienia; 3) W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: zmiany dotycz±ce danych obydwu stron umowy w tym zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., 4) W przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w ilo¶ci okre¶lonej w § 1 ust. 2 w okresie, na jaki umowa zosta³a zawarta, okres ten mo¿e ulec przed³u¿eniu na wniosek Zamawiaj±cego o czas okre¶lony, nie d³u¿szy jednak ni¿ kolejne 3 miesi±ce.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Pakiet nr 1 - Gaz wykorzystany bêdzie do zasilania kot³ów w kuchni szpitalnej: 4 kot³y gazowe o poj. 150 litrów, 2 kot³y 250 litrów oraz ogrzewania WOZ Nowoberezowo. Oferowany gaz winien byæ dostosowany do zasilania w/w kot³ów i gwarantowaæ uzyskanie wydajno¶ci znamionowej przy eksploatacji. Przewidywana ilo¶æ zu¿ycia gazu propan techniczny w okresie 24 miesiêcy wyniesie 46 000 litrów. Dostawy zamawiane bêd± wg potrzeb telefonicznie lub faksem z wyprzedzeniem do 48 godzin od planowanej daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09122100-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Pakiet nr 2 - parametry oleju lekkiego opa³owego winny wynosiæ: a) Gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C - nie wiêksza ni¿ 0,860 g/ml b) Warto¶æ opa³owa - nie mniejsza ni¿ 42300 kJ/kg c) Temperatura zap³onu - nie ni¿sza ni¿ 56 st. C d) Lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 st. C - nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s e) Temperatura p³yniêcia - nie wy¿sza ni¿ / - 20 / st. C. f) Zawarto¶æ siarki - nie wiêksza ni¿ 0,20 % g) Zawarto¶æ wody - max 200mg/kg h) Zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych - nie wiêksza ni¿ 24mg/kg i) Pozosta³o¶æ po spaleniu - nie wiêksza ni¿ 0,06 % Szacunkowe zapotrzebowanie 24 miesiêczne na olej lekki - 27 000 litrów. Wykonawca musi wskazaæ w ofercie nazwê producenta oferowanego oleju opa³owego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.