eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockWykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-03-03

P³ock: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku
Numer og³oszenia: 58442 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto P³ock bêd±cych przedmiotem zamówienia. W budynkach znajduj± siê w przewa¿aj±cej czê¶ci lokale mieszkalne oraz u¿ytkowe. £±czna powierzchnia do konserwacji wynosi - 87 565,37 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 12 502,64 m2. Podzia³ powierzchni przedstawia siê nastêpuj±co: 1.Czê¶æ I (ROM I)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 2 369,04 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 59,96 m2, 2.Czê¶æ II (ROM III - A)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 17 076,77 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 558,72 m2, 3.Czê¶æ III (ROM III - B)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 22 747,67 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 1 471,78 m2, 4.Czê¶æ IV (ROM IV) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 8 286,66 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 0 m2. 5.Czê¶æ V (ROM V - A) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 14 714,58 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 361,06 m2. 6.Czê¶æ VI (ROM V - B) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 21 811,93 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 10 051,12 m2. Wszystkie budynki bêd±ce w administracji wyposa¿one s± w instalacje elektryczn± i wodnokanalizacyjn±. Ogólny opis budynków zamieszczony jest w informacji o budynkach do konserwacji. W budynkach wystêpuj± wêz³y cieplne, z których czê¶æ (zgodnie z za³±cznikami nr 6, 7,8,9 do SIWZ) jest w konserwacji spó³ki ciep³owniczej Fortum P³ock sp. z o.o. i ten zakres nie obejmuje obecnego postêpowania przetargowego. Równie¿ poza postêpowaniem jest konserwacja kot³owni lokalnych (zgodnie z za³±cznikami nr 6, 7,8,9,10,11 do SIWZ), z których dostarczane jest ciep³o do budynków mieszkalnych. W instalacjê gazow±-przewodow± wyposa¿onych jest niewiele budynków (zgodnie z za³±cznikami nr 6, 7,8,9 do SIWZ) w administrowanych przez nas zasobach, jak równie¿ w niewielu budynkach ciep³a woda przygotowywana jest w gazowych podgrzewaczach. W budynkach, objêtych przedmiotem zamówienia wystêpuj± dachy jednospadowe lub wielospadowe pokryte pap±, blach±, dachówk± i eternitem. Budynki wskazano w Informacji o budynkach do konserwacji -Za³±cznik Nr 6 - Czê¶æ I Za³±cznik Nr 7 - Czê¶æ II , Za³±cznik Nr 8 -Czê¶æ III, Za³±cznik Nr 9 - Czê¶æ IV, Za³±cznik Nr 10 - Czê¶æ V, Za³±cznik Nr 11 - Czê¶æ VI do SIWZ. Przez konserwacjê rozumie siê wykonywanie prac w celu zabezpieczenia stanu technicznego i estetycznego budynków, zapewniaj±cego bezpieczeñstwo ludzi i mienia a w szczególno¶ci zapewnienie sprawnego dzia³ania urz±dzeñ i instalacji w nich znajduj±cych siê, wykonanie napraw we wszystkich bran¿ach oraz kontrolê stanu technicznego pomieszczeñ ogólnodostêpnych w budynkach komunalnych tj korytarze piwniczne, suszarnie, elementy elewacji budynku itp. Powy¿szy zakres prac Wykonawca bêdzie realizowa³ zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i nale¿yt± staranno¶ci± przy pomocy osób posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i p. po¿. oraz wyposa¿onych w odpowiedni sprzêt, przy pomocy narzêdzi wykonawcy w tym wykorzystanie w³asnego lub wynajêtego sprzêtu specjalistycznego oraz transportu i materia³ów wykonawcy z wy³±czeniem materia³ów, do których dostarczenia zobowi±za³ siê Zamawiaj±cy zgodnie z zakresem prac konserwacyjnych. Przez usuwanie awarii rozumie siê wykonanie przez Wykonawcê napraw urz±dzeñ, instalacji lub innych trwa³ych elementów budynków, które uleg³y nag³ej niesprawno¶ci, powoduj± zagro¿enie zdrowia i ¿ycia ludzkiego, uszkodzenie mienia b±d¼ powstanie innych szkód maj±tkowych. Wykonawca zobowi±zany jest do kontroli ka¿dego budynku (co najmniej raz na kwarta³) i przed³o¿enie do Zamawiaj±cego protoko³u z kontroli kwartalnej budynku z wyszczególnieniem usterek i braków maj±cych na celu utrzymanie lub poprawê stanu technicznego budynku wraz z okre¶leniem pilno¶ci naprawy. W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania prac w których zgodnie z zakresem prac konserwacyjnych, Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty zakupu materia³u, Wykonawca po uzyskaniu pisemnej zgody na wykonanie robót od Zamawiaj±cego odbierze (w³asnymi si³ami) materia³ z hurtowni wskazanej przez Zamawiaj±cego (okazuj±c zamówienie otrzymane od Zamawiaj±cego), wbuduje go, po zakoñczeniu w/w robót Wykonawca ma obowi±zek zg³osiæ je do odbioru Zamawiaj±cemu oraz uzyskaæ potwierdzenie wykonania us³ugi przez uprawnionych pracowników Zamawiaj±cego. Faktura za zakup materia³ów zostanie wystawiona na Zamawiaj±cego. Wype³nione druki zgody nale¿y zwróciæ do Zamawiaj±cego do ostatniego dnia miesi±ca w którym materia³ zosta³ wbudowany. W przypadku braku zgody Wykonawca zostaje zwolniony z obowi±zku dokonania naprawy. Zamawiaj±cy dokona kontroli stanu technicznego budynku oraz sprawdzi usuniêcie usterek i braków zgodnie z kart± kontroli budynku oraz wyka¿e nie ujête przez Wykonawcê usterki i braki, do których usuniêcia bezzw³ocznie bêdzie zobowi±zany wykonawca. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia do akceptacji harmonogramu kontroli kwartalnej budynków w terminie do 5 marca, 5 czerwca, 5 wrze¶nia i 5 grudnia dla ka¿dego nastêpnego kwarta³u. Wykonawca zobowi±zuje siê do prowadzenia rejestru zg³oszeñ dla ka¿dego budynku osobno i przekazywanie co miesi±c rejestrów Zamawiaj±cemu (do 3 dnia nastêpnego miesi±ca za miesi±c poprzedni). W przypadku wyst±pienia awarii stwarzaj±cej zagro¿enie dla bezpieczeñstwa (w szczególno¶ci w godzinach dy¿uru pogotowia lokatorskiego okre¶lonego w zakresie robót konserwacyjno - naprawczych), w której materia³ obci±¿a Zamawiaj±cego, dopuszcza siê zakup materia³ów przez Wykonawcê (w hurtowniach nie wskazanych przez Zamawiaj±cego). Firmie konserwacyjnej po przedstawieniu faktury zakupu materia³u i weryfikacji zostanie zwrócona warto¶æ materia³ów. Powy¿sze postêpowanie dotyczy ka¿dej Czê¶ci zamówienia. Z jednym Wykonawc± zostanie zawarta jedna umowa obejmuj±ca czê¶ci udzielonego mu zamówienia. Do umowy zostan± za³±czone odpowiednio poni¿sze za³±czniki: Czê¶æ I: 1.wykaz budynków ( w budynkach wystêpuj± lokale mieszkalne i u¿ytkowe) , 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.instrukcja postêpowania w sytuacjach awaryjnych, 4.protokó³ z kontroli kwartalnej budynku, 5.zgoda na wykonanie robót, 6.kart± kontroli budynku, 7.rejestrem zg³oszeñ dla budynku, 8.protokó³ przegl±du technicznego instalacji elektrycznej, 9.protokó³ kontroli instalacji i aparatów gazowych. Czê¶æ II: 1.wykaz budynków ( w budynkach wystêpuj± lokale mieszkalne i u¿ytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.instrukcja postêpowania w sytuacjach awaryjnych, 4.protokó³ z kontroli kwartalnej budynku, 5.zgoda na zakup materia³ów, 6.kart± kontroli budynku, 7.rejestrem zg³oszeñ dla budynku, 8.protokó³ przegl±du technicznego instalacji elektrycznej, 9.protokó³ kontroli instalacji i aparatów gazowych. Czê¶æ III: 1.wykaz budynków ( w budynkach wystêpuj± tylko lokale mieszkalne), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.instrukcja postêpowania w sytuacjach awaryjnych, 4.protokó³ z kontroli kwartalnej budynku, 5.zgoda na wykonanie robót, 6.kart± kontroli budynku, 7.rejestrem zg³oszeñ dla budynku, 8.protokó³ przegl±du technicznego instalacji elektrycznej, 9.protokó³ kontroli instalacji i aparatów gazowych. Czê¶æ IV: 1.wykaz budynków ( w budynkach wystêpuj± lokale mieszkalne i u¿ytkowe) , 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.instrukcja postêpowania w sytuacjach awaryjnych, 4.protokó³ z kontroli kwartalnej budynku, 5.zgoda na wykonanie robót, 6.kart± kontroli budynku, 7.rejestrem zg³oszeñ dla budynku, 8.protokó³ przegl±du technicznego instalacji elektrycznej. 9.protokó³ kontroli instalacji i aparatów gazowych. Czê¶æ V: 1.wykaz budynków ( w budynkach wystêpuj± lokale mieszkalne i u¿ytkowe) , 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.instrukcja postêpowania w sytuacjach awaryjnych, 4.protokó³ z kontroli kwartalnej budynku, 5.zgoda na wykonanie robót, 6.kart± kontroli budynku, 7.rejestrem zg³oszeñ dla budynku, 8.protokó³ przegl±du technicznego instalacji elektrycznej. 9.protokó³ kontroli instalacji i aparatów gazowych. Czê¶æ IV: 1.wykaz budynków ( w budynkach wystêpuj± lokale mieszkalne i u¿ytkowe) , 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.instrukcja postêpowania w sytuacjach awaryjnych, 4.protokó³ z kontroli kwartalnej budynku, 5.zgoda na wykonanie robót, 6.kart± kontroli budynku, 7.rejestrem zg³oszeñ dla budynku, 8.protokó³ przegl±du technicznego instalacji elektrycznej. 9.protokó³ kontroli instalacji i aparatów gazowych. Zakres robót konserwacyjno - naprawczych Dotyczy: 1.Terenu dzia³ek i pomieszczeñ budynku ogólnego u¿ytku 2.Wêz³ów cieplnych 3.Instalacji centralnego ogrzewania, ciep³ej wody, wodoci±gowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej i piorunochronnej. 4.Innych robót uzgodnionych z Administratorem Bran¿a ogólnobudowlana 1)Konserwacja samozamykaczy, zamków, sprawdzanie szczelno¶ci drzwi i okien pomieszczeñ ogólnodostêpnych z uwzglêdnieniem przygotowania do okresu zimowego. 2)Systematyczne czyszczenie rynien i rur spustowych: na dachach sko¶nych, gdzie rynny znajduj± siê na wysoko¶ci powy¿ej 3,5 m wymaga siê co najmniej jednego czyszczenia ww elementów w okresie do 15 listopada przy u¿yciu podno¶nika (koszt pracy podno¶nika, po zaakceptowaniu kwoty, zostanie zwrócony przez zamawiaj±cego), w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci czêstszego oczyszczenia rur spustowych i rynien na dachach sko¶nych Wykonawcy zostanie wystawione zlecenie na czyszczenie i zwrot pracy podno¶nika (robocizna wliczona w cenê konserwacji) na dachach p³askich, w których dostêp do rynien i rur spustowych jest mo¿liwy z dachu oraz dachach sko¶nych, gdzie wysoko¶æ rynny jest poni¿ej 3,5 m Wykonawca winien dokonywaæ czyszczenia co najmniej 2 razy w roku (do 15 listopada i do 15 kwietnia) oraz ka¿dorazowo po zg³oszeniu potrzeby przez pracowników administracji Zamawiaj±cego. 3)Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci i szczelno¶ci rynien i rur spustowych, ³±cznie z konieczno¶ci± wymiany pojedynczych elementów oraz usuwanie sopli z rynien i gzymsów. 4)£atanie i naprawy uszkodzeñ i przecieków pokryæ dachowych z papy polegaj±cych na wstawieniu ³at z papy termozgrzewalnej (na pow. do 5% ca³o¶ci dachu). 5)Naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne miejscowych uszkodzeñ i przecieków dachów z blachy, blachodachówki oraz naprawa miejscowych przecieków w dachach pokrytych dachówkami. 6)Naprawa poprzez prostowanie, mocowanie, lutowanie uszkodzeñ obróbek blacharskich: daszków, gzymsów, pasów podrynnowych, nadrynnowych, parapetów zewnêtrznych i innych wystêpuj±cych na elewacji i dachu. 7)Zabezpieczenie wy³azów dachowych przed dostêpem osób nieupowa¿nionych, oraz ich naprawa (nie wy³±czaj±c drabin, klamer itp.). 8)Naprawa elementów takich jak balustrady, barierki, porêcze, wycieraczki, uchwyty, pochwyty w pomieszczeniach wspólnego u¿ytku zarówno wewn±trz jak i przed budynkiem 9)Naprawa drzwi wej¶ciowych do budynków, drzwi piwnicznych, drzwi do pomieszczeñ wspólnego u¿ytku oraz altan ¶mietnikowych. 10)Naprawa okienek piwnicznych, na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostêpnych ³±cznie z robotami szklarskimi, wymiana pêkniêtych lub brakuj±cych szyb, uzupe³nianie kitu lub uszczelek w stolarce i ¶lusarce okiennej budynków i pomieszczeñ ogólnodostêpnych w jednym  oknie w budynku w miesi±cu ( w przypadku konieczno¶ci wymiany wiêkszej ilo¶ci szyb w miesi±cu Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty zakupu szyb). 11)Naprawa uszkodzonych znaków drogowych, tablic informacyjnych, itp. elementów, w przypadku konieczno¶ci wymiana na nowe w obszarach administrowanych oraz monta¿ nowych znaków drogowych, tablic informacyjnych, itp. (Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty materia³ów - znaków, tablic) 12)Konserwacja urz±dzeñ przydomowych placów zabaw, obiektów ma³ej architektury i utrzymanie ich w nale¿ytym stanie technicznym oraz kontrola stanu technicznego urz±dzeñ placów zabaw co najmniej raz na tydzieñ. 13)Utrzymywanie w nale¿ytym stanie schodów, podestów, coko³ów, balkonów i miejscowa naprawa tych elementów. 14)Uzupe³nianie tynków na elewacji i w czê¶ciach wspólnych budynku (do 2 m2 w jednym miejscu). Bran¿a elektryczna 1)Jeden raz w roku dokonanie przegl±dów sieci i tablic energetycznych w budynkach oraz sporz±dzenie protoko³ów wyników przegl±dów bez pomiarów - za³±cznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych. 2)Sprawdzenie raz na kwarta³ stanu plomb i zamkniêæ g³ównych elementów rozdzia³u i pomiaru energii elektrycznej jak: szafy rozdzielcze, szafy (wnêki) licznikowe obwodów administracyjnych na okoliczno¶æ nielegalnego poboru energii, gdzie umowna odpowiedzialno¶æ za w³a¶ciwy stan instalacji spoczywa na odbiorcy ( z uwzglêdnieniem usuniêcia przerw w przewodzie zerowym). W przypadku podejrzeñ nielegalnego poboru energii - natychmiastowe od³±czenie oraz powiadomienie kierownika ROM oraz w przypadku zerwania plomby nale¿y powiadomiæ ROM - za³±cznik nr 4 do umowy. 3)Sprawdzenie raz na kwarta³ oraz wymiana uszkodzonych opraw o¶wietleniowych i osprzêtu elektrycznego (w³±czniki, czujki ruchu, puszki podtynkowe oraz hermetyczne, itp.) w pomieszczeniach ogólnodostêpnych, wej¶ciach do budynków, klatkach schodowych oraz wêz³ach i piwnicach - dotyczy wszystkich budynków wskazanych w za³±czniku nr 1 do umowy. 4)Wymiana ¿arówek, jarzeniówek i starterów - dotyczy wej¶æ do budynków, klatek schodowych oraz pomieszczeñ ogólnodostêpnych. 5)Uzupe³nianie kloszy i opraw o¶wietleniowych - Zamawiaj±cy zwróci koszty materia³ów. 6)Konserwacja wêz³ów, hydroforni i urz±dzeñ bêd±cych na stanie ROM w zakresie instalacji elektrycznej 7)Wymiana zabezpieczeñ zwarciowych i termicznych - Zamawiaj±cy zwróci koszty materia³ów. 8)Wymiana uszkodzonych elementów w tablicach - Zamawiaj±cy zwróci koszty materia³ów. 9)Oznakowanie tablic rozdzielczych, dorobienie brakuj±cych os³on, dekli i zamkniêæ ³±cznie z uzupe³nieniem brakuj±cych k³ódek uniwersalnych - Zamawiaj±cy zwróci koszty materia³ów. 10)Regulacja lub wymiana automatów schodowych - Zamawiaj±cy zwróci koszty materia³ów 11)Konserwacja instalacji odgromowej (konserwacja zwodów i z³±czy) Bran¿a sanitarna 1.Sprawdzanie prawid³owo¶ci wskazañ urz±dzeñ pomiarowych na instalacji CW, ZW, C.O.: manometry, termometry, zawory termoregulacyjne oraz ich wymiana (Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty materia³ów) w przypadku wêz³ów i hydroforni bêd±cych na stanie ROM bez zmiany parametrów, min. 1 x w miesi±cu oraz dokonywanie wpisów w ksi±¿kach wêz³ów cieplnych. 2.Wymiana zaworów przelotowych zimnej i ciep³ej wody oraz c.o. na ruroci±gach w czê¶ciach wspólnych - (Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty zaworów) 3.Kontrola prawid³owo¶ci dzia³ania pomp cyrkulacyjnych CW, pomp obiegowych CO min. 2 x w miesi±cu wraz z dokonaniem wpisu do ksi±zki wêz³a cieplnego. 4.Odczyty wodomierzy i ciep³omierzy g³ównych w budynkach z czêstotliwo¶ci± 1 raz w miesi±cu z pisemnym podaniem wyników zamawiaj±cemu. 5.Plombowanie i zak³adanie zabezpieczeñ wodomierzy w mieszkaniach najemców. 6.Uszczelnienie armatury sanitarnej z wymian± uszczelek oraz naprawa zbiorników p³ucz±cych w pomieszczeniach wspólnych wc i w pralniach 7.Usuniêcie miejscowych przecieków na instalacji wod-kan, cwu i c.o. (bez wymiany ruroci±gu) (Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty z³±czek naprawczych GEBO). 8.Czyszczenie pionów, wpustów ¶ciekowych, studzienek kanalizacyjnych, rur spustowych ¿eliwnych i osadników deszczowych bez konieczno¶ci wykonywania robót ziemnych, udro¿nienie przewodów kanalizacyjnych ³±cznie z wywiewk± oraz czyszczenie poziomów do pierwszej studzienki kanalizacyjnej (w³±cznie ze studni±). 9.Sprawdzanie i uzupe³nianie poziomu wody w instalacji CO. Odpowietrzenie instalacji CO - w wêz³ach cieplnych bêd±cych w konserwacji ROM-ów w sezonie grzewczym. 10.Uruchamianie nie grzej±cych grzejników - p³ukanie, regulacja, doszczelnienie wraz z wymian± elementów niezbêdnych do uruchomienia grzejnika np. zaworów grzejnikowych (równie¿ w przypadku gdy zawór jest niesprawny, a grzejnik dzia³a poprawnie)- (Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty zaworów). 11.Wypompowywanie wody z korytarzy piwnicznych i pomieszczeñ technicznych. 12.Uzupe³nianie uszkodzonej lub brakuj±cej izolacji na ruroci±gach (c.o. + c.w.) (Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty izolacji). 13.Rozruch oraz sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania urz±dzeñ automatyki pogodowej w wêz³ach cieplnych bêd±cych w konserwacji ROM-ów, na pocz±tku sezonu grzewczego, wy³±czenie lub jednokrotne ponowne w³±czenie ogrzewania na koniec sezonu grzewczego. 14.Udostêpnienie pomieszczenia wêz³ów pracownikom FORTUM w celu odczytu ciep³omierzy g³ównych bêd±cych w³asno¶ci± gminy. Instalacja gazowa - przewodowa lub gaz z butli 1)Okresowe przegl±dy stanu instalacji gazowej wewnêtrznej tj. od zaworu odcinaj±cego gaz na budynek przy szafce gazowej, do zaworów odcinaj±cych gaz do  kuchni  gazowej z wykonaniem protokó³u kontroli  instalacji i urz±dzeñ gazowych wraz dokonaniem sprawdzenia szczelno¶ci (kuchnie gazowe i gazowe podgrzewacze ciep³ej wody ) w poszczególnych lokalach - za³±cznik nr 2 do zakresu prac konserwacyjnych 2)Likwidacja przecieków gazu w instalacji wewnêtrznej od  kuchni  do zaworu g³ównego bez potrzeby wy³±czania gazu w ca³ym budynku. 3)Wymiana zaworów gazowych (Zamawiaj±cego obci±¿aj± koszty zaworów). 1)Sprawdzanie przecieków gazu na licznikach gazu, zg³aszanie uszkodzonych gazomierzy do ROM-u. 2)Od³±czanie nieszczelnych kuchni gazowych i gazowych podgrzewaczy ciep³ej wody oraz zg³oszenie od³±czenia do ROM-u. 3)Sprawdzanie szczelno¶ci kuchni gazowych przy przekazywaniu lokalu wraz z wydaniem protoko³u szczelno¶ci. POGOTOWIE LOKATORSKIE Dy¿ur pogotowia awaryjnego w godzinach od 1530 do 730w dni robocze oraz ca³odobowo w dni wolne od pracy, w zakresie: 1.Zabezpieczenie przecieków instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, zapewniaj±ce korzystanie z mediów za wyj±tkiem braku mo¿liwo¶ci dostêpu do mieszkania. 2.Usuwanie przerw w dostawie energii elektrycznej od z³±cza g³ównego do mieszkañ. 3.Utrzymanie w ci±g³ym ruchu instalacji i urz±dzeñ elektrycznych. 4.Wspó³praca z pogotowiem awaryjnym spó³ki ciep³owniczej - Fortum P³ock, MSGS Sp z o.o. oZG Ciechanów, Zak³adu Energetycznego, Wodoci±gów P³ockich, Policj±,Stra¿± Miejsk± ,Stra¿± Po¿arn±. 5.Podejmowanie dzia³añ i dyspozycji w przypadku awarii lub uszkodzeñ instalacji gazowej, ciep³owniczej, wodno-kanalizacyjnej i innej, a w przypadku awarii lub uszkodzeñ przekraczaj±cych mo¿liwo¶ci wykonawcze uruchomienie innych s³u¿b lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiaj±cego  o sytuacji. 6.W przypadku naruszenia porz±dku lub nag³ych zdarzeñ np.: po¿aru, w³amañ, kradzie¿y itp. powiadomienie odpowiednich s³u¿b miejskich, Zamawiaj±cego oraz podjêcie dzia³añ zapobiegawczych i zabezpieczaj±cych zgodnych z zasadami BHP i p.po¿. Uwaga: koszt materia³ów wymaganych do wymiany we wszystkich bran¿ach obci±¿a Wykonawcê z wyj±tkiem materia³ów wskazanych w opisanym zakresie, do zakupu których zobowi±zany jest Zamawiaj±cy. W celu umo¿liwienia wydania materia³ów konieczne wydanie zgody przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 6 do umowy). Po uzyskaniu zgody nale¿y pobraæ materia³y ze wskazanych przez Zamawiaj±cego hurtowni. Po wbudowaniu materia³u konieczne zg³oszenie wykonania robót i uzyskanie potwierdzenia przez administratora budynku/ pracownika dzia³u technicznego oraz zwrot zgody do Dzia³u Technicznego Zamawiaj±cego. W przypadku wyst±pienia awarii stwarzaj±cej zagro¿enie dla bezpieczeñstwa, w której materia³ obci±¿a Zamawiaj±cego, dopuszcza siê zakup materia³ów przez firmê konserwacyjn± (w hurtowniach nie wskazanych przez Zamawiaj±cego). Firmie konserwacyjnej po przedstawieniu faktury zakupu materia³u i weryfikacji zostanie zwrócona warto¶æ materia³ów..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto P³ock bêd±cych przedmiotem zamówienia. W budynkach znajduj± siê w przewa¿aj±cej czê¶ci lokale mieszkalne oraz u¿ytkowe. £±czna powierzchnia do konserwacji wynosi - 87 565,37 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 12 502,64 m2. Podzia³ powierzchni przedstawia siê nastêpuj±co: 1.Czê¶æ I (ROM I)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 2 369,04 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 59,96 m2, 2.Czê¶æ II (ROM III - A)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 17 076,77 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 558,72 m2, 3.Czê¶æ III (ROM III - B)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 22 747,67 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 1 471,78 m2, 4.Czê¶æ IV (ROM IV) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 8 286,66 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 0 m2. 5.Czê¶æ V (ROM V - A) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 14 714,58 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 361,06 m2. 6.Czê¶æ VI (ROM V - B) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 21 811,93 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 10 051,12 m2. Wielko¶æ zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium 3.000,00 z³ (trzy tysi±ce z³otych) na wszystkie czê¶ci

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/nie spe³nia), na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/nie spe³nia), na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/nie spe³nia), na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/nie spe³nia), na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/nie spe³nia), na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w czê¶ci, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego czê¶ci, a w przypadku wykonawców niezobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego inny dokument okre¶laj±cy obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 2 lata obrotowe
  • Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)¦wiadectwa kwalifikacyjne: 1 szt. ¶wiadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniaj±ce do eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych; 1 szt. ¶wiadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniaj±ce do eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci gazowych w przypadku gdy z³o¿y jedn± lub wiêcej ofert, w których ³±czna powierzchnia do konserwacji wynosiæ bêdzie 42.000 m2 lub mniej; 2 szt. ¶wiadectw kwalifikacyjnych na stanowisku eksploatacji uprawniaj±ce do eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych; 2 szt. ¶wiadectw kwalifikacyjnych na stanowisku eksploatacji uprawniaj±ce do eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci gazowych w przypadku gdy z³o¿y jedn± lub wiêcej ofert, w których ³±czna powierzchnia do konserwacji wynosiæ bêdzie od 42.000 m2 do 84.000 m2 ; 3 szt. ¶wiadectw kwalifikacyjnych na stanowisku eksploatacji uprawniaj±ce do eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych; 3 szt. ¶wiadectw kwalifikacyjnych na stanowisku eksploatacji uprawniaj±ce do eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci gazowych w przypadku gdy z³o¿y jedn± lub wiêcej ofert, w których ³±czna powierzchnia do konserwacji wynosiæ bêdzie powy¿ej 84.000 m2 .

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. 09-402 P³ock, ul. Polna 7 pok. 3-4.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. 09-402 P³ock, ul. Polna 7 pok. 1 (kancelaria).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ I (ROM I).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku. Czê¶æ I (ROM I)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 2 369,04 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 59,96 m2,.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ II (ROM III - A).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku Czê¶æ II (ROM III - A)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 17 076,77 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 558,72 m2.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Czê¶æ III (ROM III - B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku Czê¶æ III (ROM III - B)- ogólna powierzchnia do konserwacji - 22 747,67 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 1 471,78 m2.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Czê¶æ IV (ROM IV).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku Czê¶æ IV (ROM IV) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 8 286,66 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 0 m2.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Czê¶æ V (ROM V - A).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku Czê¶æ V (ROM V - A) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 14 714,58 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 361,06 m2.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Czê¶æ VI (ROM V - B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i u¿ytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku Czê¶æ VI (ROM V - B) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 21 811,93 m2 w tym powierzchnia lokali u¿ytkowych - 10 051,12 m2.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.00.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.