eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźwycinka drzew suchych i zagrazajacych bezpiczeństwu ruchu w ciagach dróg krajowych Nr.12,14,71,72,83 z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2005-11-04

POZYCJA 58397

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: wycinka drzew suchych i zagrazajacych bezpiczeństwu ruchu w ciagach dróg krajowych Nr.12,14,71,72,83 z podziałem na zadania Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inż.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 827 51 40, e-mail: rdksidrogi@lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inz.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043)827 17 91, fax (043)822 51 40, e-mail: rdksidrogi@lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk : Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wycinka drzew suchych i zagrazajacych bezpiczeństwu ruchu w ciagach dróg krajowych Nr.12,14,71,72,83 z podziałem na zadania. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: wycinka drzew suchych i zagrazjacych bezpieczenstwu ruchu w ciagach dróg krajowych Nr.12.14,71,72,83 administrowanych przez Rejon w Sieradzu łącznie 528 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe Nr.12,14,71,72,83 administrowane przez Rejon w Sieradzu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wycika drzew suchych i zagrazajacych bezpieczeństwu ruchu łącznie 528 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 600,00 PLN na każde zadanie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w częściach - każdorazowo po wykonaniu części usługi według zapisów określonych w umowie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art.44 ustawy Pzp.). 2.1.2 Dane dotyczące wiarygodności prawnej , oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy t. j. : (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty; (2) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, oraz ich reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. (jeżeli dotyczy) (3) Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, z podaniem ich doświadczenia zawodowego w przedmiocie zamówienia (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. od 4 do 8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . (6) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (7) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Posiadają kadrę z doświadczeniem co najmniej 2 letnim w zakresie przedmiotu zamówienia (9)wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 2 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia , wraz z referencjami od poprzednich zamawiających (min. 1 referencje). (10) Potwierdzenie wniesienia wadium (11) Polisa lub inny dokument od potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w szczególności w zakresie objętym zamówieniem 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie finansowe, potwierdzone bilansem oraz rachunkiem zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacji określającej obroty, zysk , zobowiązania i należności ogółem oraz oświadczenie wykonawcy , że ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji usługi 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: posiadac sprzet wymagany do wykonania zamówienia - wykaz sprzetu , posiadać odpowiednią kadrę - wykaz przcowników przewidzianych do realizacji zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA.OŁ.RS/D/13/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub zaliczem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.12.2005, godzina 10:10, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, Sieradz ul.Wojska Polskiego 13 - pokój Nr.4.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wycinka drzew suchych i zagrażajacych bezpieczeństwu ruchu w ciągu dróg krajowych Nr.12,14,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazie w Brzeżniu. 3) Zakres lub wartość: wycinka drzew suchych i zagrażających bezpieczeństwu ruchu w ilosci szt. 200 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wycinka drzew suchych i zagrażajacych bezpieczeństwu ruchu w ciągu dróg krajowych Nr.12,14 na odcinkach sdministrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę Materiałową w Dobroniu. 3) Zakres lub wartość: wycinka drzew suchych i zagrażających bezpieczeństwu ruchu w ilości szt.200 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wycinka drzew suchych i zagrażających bezpieczeństwu ruchu w ciągach dróg krajowych Nr.71.72 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę Materiałowa w Poddębicach 3) Zakres lub wartość: wycinka drzew suchych i zagrażających bezpieczeństwu ruchu w ilości szt. 128 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.