eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźrejon Wieluń - świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy odśnieżaniu dróg krajowych Nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-04

POZYCJA 58395

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: rejon Wieluń - świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy odśnieżaniu dróg krajowych Nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska tel.(043)843 4478, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł , Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 843 4094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł , Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 843 4094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł , Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 843 4094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rejon Wieluń - świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy odśnieżaniu dróg krajowych Nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy odśnieżaniu dróg krajowych Nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu przy użyciu pługów, równiarek, ładowarek. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe Nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: drogi krajowe Nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu o łącznej długości 180 km. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3 sezony zimowe: 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008 Przewidywany czas trwania sezonu zimowego: od 1 listopada do 15 kwietnia następnego roku. W pierwszym sezonie zimowym 2005/2006 rozpoczęcie prac nastąpi z dniem podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3340.00 złotych, słownie; trzy tysiące trzysta czterdzieści złotych (dla każdej części kwota wadium podana w SIWZ) 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. brak wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełnienie wymogów określonych w art. 22 Ustawy Pzp. 2.Wymagania szczegółowe kadra-dwuosobowa obsada każdej jednostki sprzętowej i transportowej, całodobowa dyspozycyjność, wyposażenie w telefony komórkowe; sprzęt - odpowiedni do wykonania zamówienia (nośniki pod pługi, rowniarki, spycharki,ładowarki). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.Kopia dowodu wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.sprzęt: wykaz sprzętudo wykonania zamówienia tj. samochody ciężarowe jako nośniki pod pługi, równiarki, spycharki, ładowarki 2.kadra-wykaz obsady każdej jednostki sprzętowej i transportowej, oświadczenie o całodobowej dyspozycyjności, numery telefonów komórkowych;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 16/2005/RW. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.12.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.12.2005, godzina 11:00, siedziba Rejonu w Wieluniu, ul. Fabryczna 7

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni jednostronny PJ10 - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki Nr 3 - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki Nr 9 - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki Nr 25 - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki Nr 7 - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki Nr 12 - Baza Wieruszow. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni dwustronny - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Równiarka - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Równiarka - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8,42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Spycharka - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Spycharka - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ładowarka - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, 43, 45, pryzmowanie soli, wykonanie mieszanki piasku z solą, załadunek solarek 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ładowarka - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg krajowych Nr 8, 14, wykonanie mieszanki piasku z solą, załadunek piaskarki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.