eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Wolsztynie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-07-04



Og³oszenie nr 583902-N-2018 z dnia 2018-07-04 r.

Gmina Wolsztyn: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Wolsztynie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolsztyn, krajowy numer identyfikacyjny 97077070600000, ul. Rynek  1 , 64-200   Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 68 347 45 00, e-mail inwestycje@wolsztyn.pl, faks 68 347 45 90.
Adres strony internetowej (URL): http://www.wolsztyn.pl, http://www.bip.wolsztyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
http://www.bip.wolsztyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.bip.wolsztyn.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej.
Adres:
Siedziba Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w Wolsztynie, woj. wielkopolskie, 64-200 Wolsztyn, Rynek 1, Biuro Obs³ugi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Wolsztynie
Numer referencyjny: IN.271.12.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje termomodernizacjê budynku Szko³y Podstawowej nr 5 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Wolsztynie wraz z wymian± czê¶ci okien i monta¿em ¿aluzji zewnêtrznych. Obiekt o trzech kondygnacjach. Jedna kondygnacja czê¶ciowo zag³êbiona w ziemiê. Nad budynkiem wykonany jest stropodach p³aski wentylowany z warstw± wierzchni± w postaci papy termozgrzewalnej. Parametry techniczne budynku wg projektu budowlanego: - Powierzchnia zabudowy: - Pz = 657,23 m2 - Powierzchnia u¿ytkowa: - Pu = 1 543,65 m2 - Kubatura: - Pu = 6 499,21 m3. Konstrukcja budynku: - g³ówna konstrukcja no¶na - ¶ciany murowane; - konstrukcja dachu - stropodach wentylowany z konstrukcja no¶n± ¿elbetow±, ze ¶ciankami a¿urowymi, pokryty pap± termozgrzewaln± na warstwie no¶nej; - stropy - istniej±ce stropy ¿elbetowe; - ¶ciany wewnêtrzne - ¶ciany wewnêtrzne murowane oraz z p³yt gipsowo-kartonowych. W zakres zadania wchodz± roboty budowlane, w tym m.in.: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ¶cian fundamentowych wraz z wypraw± z tynku ¿ywicznego na coko³ach; - wykonanie termomodernizacji ¶cian budynku szko³y p³ytami z we³ny mineralnej wraz z wypraw± elewacyjn± cienkowarstwow±, - wykonanie termomodernizacji stropodachu przy u¿yciu granulatu we³ny mineralnej metod± wdmuchiwania, - wykonanie pokrycia dachu pap± termozgrzewaln± jednowarstwowe, - monta¿ systemu rynnowego wraz z rurami deszczowymi ¿eliwnymi, - wykonanie nowej instalacji odgromowej, - monta¿ stolarki okiennej bia³ej PVC wraz z obróbk± obsadzenia (dotyczy czê¶ci obiektu), - monta¿ ¿aluzji fasadowych zasilanych elektrycznie (dotyczy czê¶ci obiektu). Do zadañ wykonawcy nale¿y równie¿: - wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 komplety,

II.5) G³ówny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45421000-4
45321000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: -wykonanie robót ziemnych, -wykonanie izolacji, -monta¿ stolarki, -wykonanie elewacji, -wykonanie instalacji, -zagospodarowanie terenu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków dotycz±cych przedmiotowego punktu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej wykonawca wyka¿e i potwierdzi, i¿ wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytowa jest nie ni¿sza ni¿ 200.000,00 z³; W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca winien wykazaæ, i¿ zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - 1 zadanie polegaj±ce na termomodernizacji budynku poprzez wykonanie izolacji termicznej przegród zewnêtrznych o warto¶ci robót budowlanych niemniejszych ni¿ 300.000,00 z³ brutto W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek winien spe³niaæ jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. UWAGA: Zamawiaj±cy wymaga, aby w wykazie robót wyodrêbnione zosta³y warto¶æ i zakres wykonywanych robót spe³niaj±cych wymagania przedmiotowego punktu, które Wykonawca wykonywa³ w ramach innych wielozakresowych zadañ. b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje wykwalifikowan± kadr± posiadaj±c± opisane poni¿ej uprawnienia budowlane: - Osoba przewidziana do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy winna posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub równowa¿ne im, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych - min. 1 osoba. W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³atami podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokumentpotwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek ubezpieczenia spo³ecznego lub zdrowotnego, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert, lub innych dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a). wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne dokumenty; (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6.1. do SIWZ) b). wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ; ( wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6.2 do SIWZ) c). informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I.Wykonawca sk³ada równie¿: 1). Druk oferty, 2). Tabelê elementów scalonych - wed³ug za³±cznika nr 9 do SIWZ. 3). Zobowi±zania wymagane postanowieniami punktu 4.7 rozdzia³u III SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, 4). Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii; 5). Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±; 6). Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz. 7). Zamawiaj±cy zaleca, w przypadku wniesienia wadium w formie pieni±dza, do³±czenie do oferty potwierdzenia wniesienia wadium. 8). Zamawiaj±cy zaleca z³o¿enie wraz z ofert± kosztorysu ofertowego sporz±dzonego na podstawie opracowanego przez Wykonawcê przedmiaru w oparciu o projekt budowlany oraz zawarte w SIWZ uwagi Zamawiaj±cego dotycz±ce zakresu przedmiotu zamówienia. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.wolsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, (informacji zamawiaj±cego z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiaj±cemu (bez wezwania) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp np. wed³ug wzoru zawartego w za³±czniku nr 6 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. III. Na wezwanie zamawiaj±cego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, dokumentów wymienionych w pkt 3.5 i 3.6 rozdzia³u III SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce 00/100 PLN) 2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w jednej lub w kilku formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy: a) pieni±dzu b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275 ze zmianami) 3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania z ofert±. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu ustalon± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Zachodni WBK S.A.,1 Oddzia³ w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544. Najpó¼niej w dacie i godzinie sk³adania ofert pieni±dze musz± siê znale¼æ na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych, Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
OKRES GWARANCJI35,00
ZATRUDNIENIE OSOBY BEZROBOTNEJ 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz okre¶lonych w niniejszej umowie. 2. Poza przypadkami okre¶lonymi w paragrafach poprzedzaj±cych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poni¿ej sytuacjach: 1). Termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie w sytuacji: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych lub zamiennych, zwi±zanych z realizacj± zamówienia podstawowego, maj±cych wp³yw na uzgodniony termin zakoñczenia jej realizacji (powoduj±cych konieczno¶æ jego wyd³u¿enia); b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiaj±cego, przy czym przesuniêcie terminu robót nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie, c) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej - jako si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze Stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej; d) pisemnego ¿±dania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile ¿±danie lub wydanie zakazów nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; e) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbêdny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany; f) wyst±pienia braków i wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy. g) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; h) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie ca³o¶ci lub czê¶ci przedmiotu zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron. i) zasz³a konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód b±d¼ pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów. 2). Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych, w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów i urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót; c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowania robót, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych / technologicznych , ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , w sytuacji , gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3). Inne mo¿liwe zmiany w postanowieniach umowy: a) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, w tym zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±c± kandydata na stanowisko; b) zmiany podwykonawców w zakresie okre¶lonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrze¿eniem, i¿ nie mog± oni realizowaæ czê¶ci zamówienia przewidzianej do wy³±cznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrze¿enie zosta³o dokonane przez Zamawiaj±cego w SIWZ); c) zmiana podyktowana konieczno¶ci± wykonania robót zamiennych, niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z czê¶ci robót je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania za³o¿onego efektu rzeczowego; d) zmiana podyktowana konieczno¶ci± wykonania robót wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.; e) zmiany w finansowaniu robót w poszczególnych okresach zwi±zane ze zmian± bud¿etu, otrzyman± dotacj± , po¿yczk± lub innymi ¶rodkami z zewnêtrz; f) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego inwestycji w zwi±zku ze zmian± terminu wykonania robót lub wprowadzeniem zmian w przerobie robót przypadaj±cych na poszczególne okresy rozliczeniowe; g) zmiana przepisów, które skutkuj± zmian± pozwolenia na budowê wydanego dla realizowanego przedsiêwziêcia; h) zmiana wynikaj±ca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy. 3. Warunki wprowadzenia zmian: 1) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego; 2) zgoda obu stron umowy; 3) uzasadnienie zmian - prawid³owa realizacja przedmiotu umowy, obni¿enie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych robót i prac.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wolsztyna, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn; - inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Wolsztynie jest Pan Damian Sarbak, kontakt: iod@wolsztyn.pl, 68 347 45 07; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: # na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; # na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; # na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; # prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: # w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; # prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; # na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.