eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraTransport i zagospodarowanie osadów pościekowych, ZPSP/PN/U/01/03/2009 (Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych, dostępnego na www.mpwik.kamiennagora.pl)



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Kamienna Góra: Transport i zagospodarowanie osadów pościekowych, ZPSP/PN/U/01/03/2009 (Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych, dostępnego na www.mpwik.kamiennagora.pl)
Numer ogłoszenia: 58292 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Zamkowa 3, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7443042 - 44, faks 075 7443044.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport i zagospodarowanie osadów pościekowych, ZPSP/PN/U/01/03/2009 (Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych, dostępnego na www.mpwik.kamiennagora.pl).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest transport oraz zagospodarowanie osadów pościekowych o kodzie w ilości 2000 ton. Osady są złożone na oczyszczalni ścieków w Kamiennej Górze, ul. Zamkowa 3. Przedmiot niniejszego zamówienia znajduje się na placu z utwardzonym dojazdem. Szczegółowy opis zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w szczególności posiadają: a)ważną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, tj.: ustabilizowane komunalne osady ściekowe o kodzie 190805, wydanej przez właściwy organ dla miejsca prowadzenia działalności, b)ważną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, tj.: ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych - kod 190805, wydane przez właściwy organ dla miejsca prowadzenia działalności. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a)dysponują co najmniej następującym sprzętem: 2 ciągnikami siodłowymi z przyczepą, przystosowanymi do wywozu i transportu przedmiotu zamówienia 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Zamawiający nie ustanowił szczegółowych wymogów dla spełnienia w/w warunku. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy, ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo aktualny wpis do właściwego rejestru, każdego ze wspólników spółki cywilnej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 5)podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 2C, oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy załącznik 2A lub 2B. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, mogą być ono złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.kamiennagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ulica Zamkowa 3,58 - 400 Kamienna Góra tel. (0-75) 744 30 42 - 44 fax. (0-75) 744 30 42 - 44 wewnętrzny 26, w cenie 5 zł + VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ulica Zamkowa 3,58 - 400 Kamienna Góra, pokój nr 3 Sekretariat Spółki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków własnych Zamawiającego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.