Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na
zatrudnienie opiekunów osób niepełnosprawnych dla uczestniczek i uczestników ŚDS przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim,
biorących udział w projekcie: CHCEMY BYĆ SOBĄ
Numer ogłoszenia: 58242 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.powiat-ostrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zatrudnienie opiekunów osób niepełnosprawnych dla uczestniczek i uczestników ŚDS przy PCPR w Ostrowie Wielkopolskim, biorących udział w projekcie: CHCEMY BYĆ SOBĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zatrudnienie 7 opiekunów nad osobami dorosłymi niepełnosprawnymi z zaburzeniami psychicznymi w trakcie trwania projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ. 2. Opieka nad uczestnikami odbywać się będzie podczas: 1) zajęć hipoterapii (na terenie powiatu ostrowskiego); 2) zajęć na krytej pływalni (w obrębię nie dalej niż 35 km od Ostrowa); 3) wyjazdów integracyjnych do mini zoo w Niedźwiedziu; 4) wyjazdów na zajęcia terapeutyczne nad źródła termalne do Uniejowa. w terminach: - 12 marca 2012 r. do 20 grudnia 2012 r. - 21 stycznia 2013 r. do 25 października 2013 r. Opieka nad uczestniczkami i uczestnikami projektu CHCEMY BYĆ SOBĄ ma być sprawowana podczas ww. zajęć terapeutycznych oraz podczas dowozu na te zajęcia. Zadania te (terapia i dowóz) będą realizowane w wybrane i ustalone w późniejszym czasie dni tygodnia (od poniedziałku do soboty) w terminach podanych powyżej według ustaleń z zamawiającym (z miesięcznym wyprzedzeniem). 3. Czas pracy podczas zajęć/wyjazdów: 1. na krytej pływalni i podczas hipoterapia - 10 miesięcy w roku, nie mniej niż 10 godzin w miesiącu/osobę, (7 opiekunów); 2. zajęcia terapeutyczne do źródeł termalnych w Uniejowie - 11 wyjazdów w roku, łącznie 55 godzin/ osobę (7 opiekunów); 3. wyjazdów integracyjnych do Mini Zoo w Niedźwiedziu - 3 razy w roku, łącznie 18 godzin/osobę (5 opiekunów); 4. Wykonawca: 1) zapewni i będzie współtworzył sprawny i bezpieczny system opieki nad uczestnikami projektu, w trakcie przewozu osób na zajęcia terapeutyczne w miejsca wyznaczone przez zamawiającego oraz w trakcie zajęć, wyjazdów integracyjnych, w tym wyjazdów do Uniejowa; 2) pomoc uczestnikom projektu przy przygotowywaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych; 3) rozpoznawanie potrzeb, możliwości psychofizycznych, tempa aktywności uczestników ww. projektu; 4) pełnienie funkcji asystenta prowadzącego oraz koordynowanie planu postępowania uczestników projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ; 5) pracownik zatrudniony na ww. stanowisku będzie odpowiedzialny służbowo za pracę na powierzonym stanowisku bezpośrednio przed Kierownikiem Projektu, Koordynatorem ŚDS oraz pozostałymi członkami kadry zarządzającej projektem: CHCEMY BYĆ SOBĄ; 6) Pracownik będzie odpowiedzialny za całokształt pracy, rzetelne i terminowe wykonanie zadań i obowiązków wynikających z zakresu czynności, a w szczególności: a) dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie uczestników ww. projektu; b) znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów bhp i p. poż.; c) przestrzeganie dyscypliny pracy; d) rzetelne prowadzenie dokumentacji; e) właściwą współpracę z innymi opiekunami; f) usprawnienie technik pracy; g) zachowanie tajemnicy służbowej; h) nie ujawnienie dokumentacji stanowiącej wartość programu: CHCEMY BYĆ SOBĄ; 7) ponad to odpowiedzialny będzie za bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych 8) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. zadania /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić kierownika projektu i koordynatora ŚDS; 9) W terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. działań danego miesiąca, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników, którzy zostaną przydzieleni danemu wykonawcy, - dokumentów poświadczających o wykonaniu zadania (ustalony zostanie pomiędzy stronami zamawiający - wykonawca). 10) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Projektu, Koordynatora ŚDS ww. programu oraz inne osoby wskazane. 5. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: a) Wykształcenie minimum średnie; b) Przyszły wykonawca winien posiadać wykształcenie i kwalifikacje zgodne z pracą i opieką nad osobami niepełnosprawnymi, chorymi, w tym osoby które mogą być zagrożone wykluczeniem społecznym (preferowane wykształcenie lub zawód wykonywany: pracownik socjalny, pedagog, psycholog, pielęgniarka, terapeuci, instruktorzy zajęć terapeutycznych, opiekunowie ośrodków adaptacyjnych); c) Powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; d) Powinien posiadać minimum roczne doświadczenie (praca, staż, odbyta praktyka itp.) z osobami niepełnosprawnymi, osobami chorymi lub osobami, które mogą być zagrożone wykluczeniem społecznym i marginalizacją społeczną. 6. Zamawiający: 1) w szczególnych przypadkach losowych uniemożliwiających realizację ww. zadań terapeutycznych, a także dowozów, które będą do nich realizowane, w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu realizacji dowozu. 2) zastrzega sobie prawo do: a) natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie ww. usługi w przypadku nienależytego wykonania umowy, polegającym między innymi na: - nieprzestrzeganiu harmonogramu zajęć projektu; - nie utrzymywaniu właściwych relacji z uczestnikami projektu, pracownikami oraz kadrą zarządzającą projektem CHCEMY BYĆ SOBĄ. - nieprzestrzeganiu przyjętych standardów w zakresie bezpieczeństwa i opieki nad osobami niepełnosprawnymi oraz kultury osobistej wykonawcy (opiekuna); - nie spełnieniu wymagań zawartych w pkt 4 niniejszego rozdziału..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy dopuszcza przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku zajścia okolicznosci, których nie mógł przewidziec w momencie ogłoszenia postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Słowackiego 1c, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Sekretariat (pok. nr 13) - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: CHCEMY BYĆ SOBĄ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w Placówce Wsparcia dzieci i młodzieży na 2026 rok
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Świadczenie usługi administrowania obiektami sportowo - rekreacyjnymi Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- Świadczenie usługi opiekuna mieszkań wspomaganych na terenie miasta Gniezna przez dwie osoby.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2026 r.
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Ozimek"
- Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania chorego w gminie Bobrowniki w 2026 roku
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





