eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. ¦w. Anny" - IV przetarg

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-07-02



Og³oszenie nr 582363-N-2018 z dnia 2018-07-02 r.

Gmina Sobótka: "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. ¦w. Anny" - IV przetarg
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020, Dzia³anie nr 6.3." Rewitalizacja zdegradowanych obszarów ", Poddzia³anie nr 6.3.2 " Rewitalizacja zdegradowanych obszarów -ZIT WrOF

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Tak


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000, ul. Rynek  1 , 55050   Sobótka, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 071 3162043 do 045, e-mail przetargi@sobotka.pl, faks 713 162 123.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sobotka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.bip.sobotka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. ¦w. Anny" - IV przetarg
Numer referencyjny: GNiZP. 271.11.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postêpowania jest utwardzenie czê¶ci skwerów, budowa schodów terenowych, pochylni oraz siedzisk betonowych przy skwerze w rejonie Al. ¦w. Anny, przebudowa coko³u istniej±cego pomnika, wymiana nawierzchni czê¶ci ulicy Krótkiej, fragmentu ulicy Cmentarnej, przebudowa schodów terenowych wraz z budow± pochylni oraz donic z zieleni± pomiêdzy ulic± ¦widnick± i S³owackiego, remont nawierzchni ulicy S³owackiego, wykonanie i/lub monta¿ elementów ma³ej architektury (³aw betonowych z drewnianymi siedziskami, koszy na ¶mieci, stojaków na rowery, donic na ro¶linno¶æ, stalowych os³on drzew), rozbudowa instalacji o¶wietlenia terenu wraz z lampami o¶wietleniowymi (wysokie o¶wietlenie parkowe, niskie o¶wietlenie parkowe, oprawy do gruntowe, wymiana czê¶ci opraw o¶wietleniowych istniej±cych latarni), przeniesienie istniej±cej skrzynki elektrycznej koliduj±cej z projektowanym zagospodarowaniem terenu wraz z konieczn± przebudow± istniej±cych instalacji elektrycznych (które nale¿y wykonaæ zgodnie z uzgodnieniem Tauron Dystrybucja S.A. za³±czonym do dokumentacji projektowej), budowa instalacji monitoringu, przebudowa fragmentu sieci telekomunikacyjnej w rejonie ul. S³owackiego, rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ul. S³owackiego, przebudowa sieci kanalizacji deszczowej wzd³u¿ ul. Krótkiej, budowa instalacji odwodnienia skwerów. Szczegó³owy zakres robót zawarty jest dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 2 do niniejszego SIWZ. Charakterystyczne parametry robót budowlanych przeznaczonych do wykonania (warto¶ci szacunkowe zgodnie z dokumentacj± projektow±): Powierzchnie terenu objêtego opracowaniem: 11802 m^2 Powierzchnia utwardzona skwerów: 3199 m^2 Powierzchnia ci±gów komunikacyjnych pieszych i jezdnych 6138 m^2 Powierzchnia biologicznie czynna: 2465 m^2 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa stanowi±ca za³±cznik nr 2 do niniejszego SIWZ. Dokumentacja projektowa, która stanowi za³±cznik nr 2 do niniejszego SIWZ i zawiera: Projekt budowlany (opis techniczny oraz plany zagospodarowania terenu), Projekty wykonawcze, bran¿owe: konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, projekt drogowy Opinia geotechniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszego SIWZ. Za³±czone przedmiary robót nale¿y traktowaæ wy³±cznie jako materia³ pomocniczy przy wycenie, a zawarte w nim wielko¶ci jako wielko¶ci orientacyjne. Ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do starannego zapoznania siê z zakresem robót. W przypadku pominiêcia w przedmiarach robót zakresu prac przewidzianego do wykonania, wynikaj±cego z dokumentacji projektowych, Wykonawca wska¿e i wyceni te roboty w kosztorysie ofertowym, wyszczególniaj±c je w jednym dziale na koñcu kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie za³±czonego przedmiaru robót, który stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu podpisania umowy. Dokumentacja techniczna dotycz±ca zadania: "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. ¦w. Anny" - IV przetarg obejmuje zakres ca³ego zadania inwestycyjnego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udzieli Zamawiaj±cemu minimum 3 letniego okresu gwarancji (36 miesiêcy) na roboty budowlane. Wyd³u¿enie gwarancji oceniane bêdzie w kryterium oceny ofert. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcê lub Podwykonawcê. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem prac hydraulicznych, elektrycznych, drogowych i ogólnobudowlanych, by³y wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917, z pó¼n. zm.). Obowi±zki Wykonawcy w opisanym zakresie oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia Zamawiaj±cego, okre¶lone zosta³y we wzorze umowy bêd±cym za³±cznikiem nr 11 do SIWZ. Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 11 do SIWZ. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcy, i podania przez Wykonawcê firm Podwykonawców. Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile s± ju¿ znane, poda³ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w takie roboty budowlane lub us³ugi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych lub us³ug. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 12. Zaleca siê, aby Wykonawca zdoby³ wszystkie mo¿liwe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Przed z³o¿eniem oferty zaleca siê dokonanie wizji lokalnej przysz³ego terenu budowy. 13. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112700-2
45233100-0
45233220-7
45111291-4
45232130-2
45316100-6
35125300-2
45231400-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 (do 20 % zamówienia podstawowego) polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-07-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Nie podlegaj± wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz dodatkowo art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP (tj. w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: posiada dostêp do linii kredytowej lub wolne ¶rodki w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ (PLN) w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê w wysoko¶ci minimum 1 000 000 z³. Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada polisê OC.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy wykona³ roboty budowlane polegaj±ce na: - minimum dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie chodnika lub drogi lub parku lub skweru lub rynku lub placu lub parkingu których charakter by³ podobny jak w niniejszym postêpowaniu a swoim zakresem obejmuj±ce co najmniej wykonanie ³±cznie minimum 1500 m^2 wybrukowanej nawierzchni za pomoc± kostki betonowej, granitowej lub p³yt granitowych. £±czna warto¶æ dwóch robót minimum 500.000 z³ brutto. - minimum dwie roboty polegaj±ce na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie drogi których charakter by³ podobny jak w niniejszym postêpowaniu a swoim zakresem obejmuj±ce co najmniej wykonanie ³±cznie minimum 1500 m^2 nawierzchni bitumicznej. £±czna warto¶æ obydwu robót minimum 500.000 z³ brutto. - wykszta³cenie techniczne - od min. 5 lat posiada aktualne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w bran¿y in¿ynieryjnej drogowej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. (Dz. U. 2014 poz. 1278). lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). - pe³ni³ funkcjê kierownika budowy w zakresie: - co najmniej dwóch zakoñczonych i wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej robót budowlanych polegaj±cych na budowie, remoncie, przebudowie, rozbudowie drogi lub skweru lub parku lub rynku lub placu lub parkingu w zakresie których by³o wykonanie ³±cznie minimum 1500 m^2 wybrukowanej nawierzchni z kostki betonowej, granitowej lub p³yt granitowych. - co najmniej dwóch zakoñczonych i wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej robót budowlanych polegaj±cych na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie drogi lub skweru lub parku lub rynku lub placu lub parkingu w zakresie których by³o wykonanie ³±cznie minimum 1500 m^2 nawierzchni bitumicznej. wykszta³cenie techniczne - od min. 5 lat posiada aktualne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w bran¿y in¿ynieryjnej drogowej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. (Dz. U. 2014 poz. 1278). lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). - pe³ni³ funkcjê kierownika budowy w zakresie: - co najmniej dwóch zakoñczonych i wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej robót budowlanych polegaj±cych na budowie, remoncie, przebudowie, rozbudowie drogi lub skweru lub parku lub rynku lub placu lub parkingu w zakresie których by³o wykonanie ³±cznie minimum 1500 m^2 wybrukowanej nawierzchni z kostki betonowej, granitowej lub p³yt granitowych. - co najmniej dwóch zakoñczonych i wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej robót budowlanych polegaj±cych na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie drogi lub skweru lub parku lub rynku lub placu lub parkingu w zakresie których by³o wykonanie ³±cznie minimum 1500 m^2 nawierzchni bitumicznej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (Za³±cznik nr 7),

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dla potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przed³o¿yæ ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty: aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w o¶wiadczeniach, o których mowa powy¿ej. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa powy¿ej. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 22a ustawy PZP Zamawiaj±cy w celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a.zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; bsposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c.Zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d.czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

2.Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1)Wykazanie zdolno¶ci technicznej oraz zawodowej (Za³±czniki nr 6, 7 do SIWZ): a)Wykaz robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (Za³±cznik nr 6), b)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (Za³±cznik nr 7), 2)odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 3)dokumenty potwierdzaj±ce ¿e Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 300 000,00 PLN (trzysta tysiêcy z³otych), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 4)dokumenty potwierdzaj±ce ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê w wysoko¶ci minimum 1 000 000 z³. 5)Wykaz czê¶ci zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SIWZ) 6) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 2 ppkt. 1) - 4) niniejszego rozdzia³u. 7) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2) niniejszego rozdzia³u, sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. - wg za³±cznika nr 8 do SIWZ. 5Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia i dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³otych. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Termin wniesienia wadium w pieni±dzu ustala siê do dnia 17.07.2018 roku do godz. 10.00. 4. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy numer: 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spó³dzielczym w K±tach Wroc³awskich, Oddzia³ w Sobótce (w tytule przelewu prosimy wpisaæ: "wadium przetargowe - "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej od ul. Chopina do skweru przy Al. ¦w. Anny - IV przetarg". Wadium wniesione w innej formie nale¿y za³±czyæ do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 2 ppkt. 1 ÷ 5 SIWZ nale¿y zdeponowaæ w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem sk³adania ofert (pok. nr 15), a kserokopiê z adnotacj± i podpisem Skarbnika Gminy o przyjêciu wadium oraz potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê nale¿y do³±czyæ jako za³±cznik do oferty. 6. W przypadku sk³adania oferty drog± pocztow± do oferty nale¿y w³±czyæ kserokopiê gwarancji wadialnej potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê oraz do³±czyæ osobno orygina³ gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacj± i podpisem Skarbnika Gminy o przyjêciu wadium zostanie przes³ane wykonawcy poczt±. 7. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania. 9. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 10. Na pisemny wniosek Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy 12. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w formie pieniê¿nej wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA 60,00
gwarancja jako¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 11 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty oraz okre¶la warunki takiej zmiany, tj.: 1) Aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej, itp. 2) Zmiany osób realizuj±cych zadania pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ; Zamawiaj±cy nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o ni¿szych kwalifikacjach lub do¶wiadczeniu ni¿ wykazano w warunkach udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu, 3) Aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, 4) Konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji, 5) Kolizje z sieciami infrastruktury, 6) Usprawnienia wp³ywaj±ce na przysz³e u¿ytkowanie obiektu, 7) Zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 8) Ograniczenia zakresu prac objêtych niniejsz± umow± w przypadku stwierdzenia braku konieczno¶ci wykonywania czê¶ci zamówienia, ujêtych w dokumentacji, 9) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz zmianê warto¶ci umowy, 10) Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego np.: zmiana terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia, 11) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu realizacji i zakresu przedmiotowego zamówienia w przypadku: a) wyst±pienia konieczno¶ci zaniechania okre¶lonych robót ze wzglêdu na ich zbyteczno¶æ, b) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, co obejmuje mo¿liwo¶æ zaniechania realizacji czê¶ci robót i/lub powierzenia Wykonawcy do wykonania innych robót lub robót wykonanych w inny sposób w miejsce robót zaniechanych, 12) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robot dodatkowych obejmuj±cych zwiêkszenie zakresu ilo¶ciowego lub rzeczowego wykonywanych robót, a wykonanie tych robót jest konieczne dla osi±gniêcia celu realizacji zamówienia. 13) Zmiana zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców 14) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, 15) Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu, 16) Konieczno¶æ skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami, je¶li maj± wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia, 17) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zawartej umowie polegaj±c± na zmianie terminu wykonania w nastêpuj±cych wypadkach: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, b) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ i dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi, wodnymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: niewypa³y i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne, istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c) W przypadku konieczno¶ci aktualizacji, usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, d) Nie przekazania w terminie placu budowy, e) W przypadku konieczno¶ci uzyskania dodatkowych uzgodnieñ i opinii, f) Zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp. , odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego, lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy, g) Z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, które to przyczyny ka¿da ze stron musi udokumentowaæ - pod warunkiem akceptacji takiej zmiany przez instytucjê wspó³finansuj±c± zadanie i pod warunkiem, ¿e zmiana taka nie spowoduje utraty ani zmniejszenia dofinansowania, h) Dzia³ania si³y wy¿szej, za któr± uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej tre¶ci±. 3. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców). 4. Wszystkie powy¿sze postanowienia opisane w pkt. 1 niniejszego rozdzia³u stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.