Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 581501-N-2018 z dnia 2018-06-29 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
19123609400000, ul.
ul. Okopowa
15
,
80819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 214 817, e-mail
zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl, faks
583 214 810.
Adres strony internetowej (URL): https://www.pomorska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.pomorska.policja.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ
Numer referencyjny:
50/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej obejmujących aktywację i obsługę 40 sztuk kart SIM realizujących nielimitowany bezprzewodowy dostęp do Internetu ze stałym publicznym adresem IP na okres 20 miesięcy. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej dla potrzeb Policji województwa pomorskiego, obejmujących aktywację i obsługę: - 40 sztuk uniwersalnych kart SIM (standard/micro/nano) realizujących nielimitowany bezprzewodowy dostęp do Internetu ze stałym publicznym adresem IP w technologii LTE. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia dedykowana jest dla operatorów telefonii komórkowej świadczących usługi na polskim rynku telekomunikacyjnym. 3. Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje następujące elementy: 1) Zapewnienie dostępu do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji danych w każdych warunkach. 2) Zaprogramowanie, aktywowanie i przekazanie Zamawiającemu kart SIM telefonii komórkowej w ilościach określonych w Specyfikacji Technicznej 3) Zamawiający wymaga, aby przerwa, np. na skutek awarii itp., w świadczeniu usług nie trwała dłużej niż 4 godziny. W przypadku, gdy przerwa w świadczeniu usług, z winy Wykonawcy będzie dłuższa niż 4 godziny a krótsza niż dobę, to zostanie naliczona kara umowna jak za jedną dobę. Natomiast w przypadku przerwy w świadczeniu usług powyżej doby zostanie naliczona kara zgodnie z obowiązującym Regulaminem świadczenia usług. Zamawiający nie będzie obciążany kosztami usuwania zaistniałych awarii mających wpływ na świadczone dla niego usługi. 4) Zapewnienie gwarancji i serwisu na dostarczoną usługę z koniecznym wskazaniem osób dedykowanych do współpracy ze strony operatora. 4. Umowa pomiędzy stronami zostanie zawarta na czas określony z dniem jej podpisania i obowiązywać będzie do dnia 16.03.2020 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w trakcie jej realizacji na podstawie okoliczności zawartych w art. 145 PZP. 5. W ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w Gdańsku ul. Okopowa 15, niezbędne do jej realizacji karty SIM, a także zapewni bezpłatny serwis funkcjonowania uruchomionego systemu. Dostarczone karty będą nieaktywne, a ich aktywacja nastąpi z dniem rozpoczęcia świadczenia usług przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia w ciągu trwania umowy zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przewiduje maksymalnie 20% rozszerzenia zamówienia tj. o 8 kart SIM. Dla kart aktywowanych w trakcie trwania umowy termin wygaśnięcia umowy będzie taki sam jak termin wygaśnięcia umowy pierwotnie zawartej tj.16.03.2020 rok. 7 Pierwsza opłata (faktura) za świadczenie usługi powstanie w chwili aktywacji kart SIM. Opłata abonamentowa zostanie naliczona z góry za bieżący i następny okres rozliczeniowy. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczenia usługi telekomunikacyjnej telefonii komórkowej dla potrzeb policji woj. pomorskiego, które muszą być spełnione przez Wykonawcę na terenie Polski. 1. Wymagania dotyczące usług sieciowych. 1) Wykonawca zapewni zasięg sieci telefonii komórkowej na obszarze całego kraju na poziomie umożliwiającym realizację transmisji danych w GPRS bez względu na porę dnia (nie mniej niż 90% pokrycia terenu woj. pomorskiego). 2) Wykonawca, po zakończeniu czasu trwania umowy, zagwarantuje bezkosztowe dla Zamawiającego przeniesienie wszystkich aktywnych numerów Zamawiającego z sieci Wykonawcy do sieci innego operatora. 2. Abonamenty, plany taryfowe, opłaty, cenniki. 1) Wykonawca aktywuje 40 kart SIM dla urządzeń realizujących bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz określi kwotę abonamentu. 2) W ramach opłaty abonamentowej dla 40 kart SIM realizujących bezprzewodowy dostęp do internetu, Wykonawca zapewni: - nielimitowaną transmisję danych na terenie Polski; 3) Dla wszystkich aktywacji mobilnego dostępu do internetu Wykonawca zagwarantuje bezpłatną usługę publicznego stałego adresu IP. 3. Wymagania dotyczące kart SIM 1) Karty SIM winny być zaprogramowane w sposób umożliwiający transmisję danych w standardzie UMTS, EDGE, HSDPA i LTE. 2) Karty SIM mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w Gdańsku ul. Okopowa 15 w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z nich musi być widoczny nr MSISDN. Wykonawca dostarczy karty w formacie uniwersalnym tj. standard/micro/nano. 3) Dostawy kart SIM i ich aktywacja winny być dla Zamawiającego bezkosztowe. Zamawiający wymaga dodatkowo dostarczenia bezpłatnie 10 szt. dodatkowych nieaktywnych kart SIM. Karty te będą aktywowane (np. w przypadku utraty lub uszkodzenia określonej karty) po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Aktywacja nowej karty musi nastąpić maksymalnie po 2 godzinach od momentu zgłoszenia. Ewentualna aktywacja i deaktywacja kart SIM musi być dla Zamawiającego bezkosztowa. 4. Wymagania dotyczące aplikacji internetowej służącej do zarządzania usługą oraz konfiguracji dostarczonych kart SIM. 1) Wykonawca na swój koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego i zainstaluje, na dwóch stanowiskach administratorów sieci bezprzewodowego dostępu do internetu Zamawiającego, niezbędny program komputerowy (aplikację) który umożliwi administratorowi dostęp i zarządzanie następującymi typami danych: 2) a) zarządzanie usługami dodatkowymi na kartach SIM: - dezaktywacja na wypadek kradzieży, reaktywacja, - bieżące użycie usług na poszczególnych MSISDN, b) informacji szczegółowych o MSISDN: PIN, PUK, nr seryjny karty SIM, c) możliwość zamawiania on-line nowych aktywacji, d) informacji o zobowiązaniach finansowych (faktury oraz bilingi), 3) Wykonawca zapewni szkolenie z obsługi dostarczonych aplikacji dla dwóch administratorów na warunkach zaproponowanych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania prezentacji przez Wykonawcę aplikacji komputerowej umożliwiającej administrowanie siecią bezprzewodowego dostępu do Internetu. 5. Obsługa Zamawiającego 1) Wykonawca zapewni całodobową (w godzinach urzędowania przedstawiciela Wykonawcy - w pełnym zakresie, a po godzinach urzędowania w zakresie blokady kart SIM i uruchomienia bądź wyłączenia podstawowej usługi) obsługę Zamawiającego wraz z wyznaczeniem osób i numerów kontaktowych do realizacji tej obsługi. 6. Faktury, bilingi 1) Wykonawca będzie sporządzał bezpłatnie bilingi połączeń w formie zestawienia elektronicznego. 2) Sporządzony biling połączeń dla każdego numeru musi zawierać między innymi typ połączenia, datę z godziną i minutą rozpoczęcia połączenia, ilość przesłanych danych. Elektroniczne dane taryfikacyjne muszą być udostępnione i przekazywane Zamawiającemu za pomocą aplikacji internetowej w postaci pliku Excel.
II.5) Główny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia w ciągu trwania umowy zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przewiduje maksymalnie 20% rozszerzenia zamówienia tj. o 8 kart SIM. Dla kart aktywowanych w trakcie trwania umowy termin wygaśnięcia umowy będzie taki sam jak termin wygaśnięcia umowy pierwotnie zawartej tj.16.03.2020 rok.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-03-16
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2020-03-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 2/1 i 2/2 );
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1i ust 5 pkt 1i art. 25a ust.1 Ustawy - prawo zamówień publicznych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| CENA - wg wzorów z SIWZ | 95,00 |
| termin płatności faktur wg wzorów z SIWZ | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w sytuacji gdy zachodzi konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej podpisania, w tym: 1) zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usług na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, 2) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. 2. Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia w przypadku zmian wysokości obowiązujących stawek podatku VAT jeżeli zmiana będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-09, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





