eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie DrogiDostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego oleju opałowego lekkiego, spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L-1, do kotłowni Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo -Wychowawczych w Wielkich Drogach 192, w ilości do

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Wielkie Drogi: Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego oleju opałowego lekkiego, spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L-1, do kotłowni Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo -Wychowawczych w Wielkich Drogach 192, w ilości do 85 000 litrów
Numer ogłoszenia: 58108 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach , Wielkie Drogi 192, 32-051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie, tel. 012 2706016, 2706308, faks 012 2706016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow.wielkiedrogi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowaczych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego oleju opałowego lekkiego, spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L-1, do kotłowni Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo -Wychowawczych w Wielkich Drogach 192, w ilości do 85 000 litrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego oleju opałowego lekkiego, spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2001 dla gatunku L-1, do kotłowni Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo -Wychowawczych w Wielkich Drogach 192, w ilości do 85 000 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł do dnia 20.03.2009 r. do godz. 800.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo energetyczne; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze tzn. każde zamówienie powinno obejmować dostawę oleju opałowego w ilości min: 50 000 litrów; c) dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym w szczególności posiadają co najmniej dwie autocysterny z zalegalizowanym urządzeniem pomiarowym; d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) nie polegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (wg Formularza nr 1), załączyć spis załączników w kolejności j.n. z podaniem odpowiednich numerów strony oferty oraz załączyć ponumerowane wg następującej kolejności załączniki: Nr załącznika Nazwa załącznika 1 Formularz oferty - wg Formularza nr 1. 2 Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi 3 Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany olej odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym 4 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze, tzn. każde zamówienie powinno obejmować dostawę oleju opałowego w ilości min: 50 000 litrów - wg Formularza nr 2. Należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych zamówień z należytą starannością. 5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg Formularza nr 3. 6 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5 tabeli wykonawca wykazał narzędzia lub urządzenia , którymi będzie dysponował. 7 Oświadczenie Wykonawcy - wg Formularza nr 4. 8 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 Dane dotyczące podwykonawstwa - wg Formularza nr 5. 10 Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w pkt. 8 niniejszej tabeli. 11 Kserokopia dowodu wpłacenia wadium. 12 Wzór umowy (stanowiący załącznik do SIWZ) - parafowany przez upoważnione osoby. 13 W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo lidera konsorcjum. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie (Formularz nr 1), jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Każdy z członków konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w punkcie 7 i 8 niniejszej tabeli. W przypadku dokumentu o którym mowa w pkt. 2 tabeli wykonawcy składają ten dokument osobno w sytuacji gdy każdy z członków konsorcjum będzie dostarczać olej. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. W przypadku, gdy wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 10 tabeli powinno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub urzędowo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych 32 - 051 Wielkie Drogi 192.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach p. nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.