eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2018 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-03



Ogłoszenie nr 581061-N-2018 z dnia 2018-07-03 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec: Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2018 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Partyzantów  11 , 39300   Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 747 69 70, e-mail mielec@krosno.lasy.gov.pl, faks 17 747 69 71.
Adres strony internetowej (URL): www.mielec.krosno.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ rdlp_krosno/nadl_mielec /zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ rdlp_krosno/nadl_mielec /zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
nie dotyczy


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora poczto wego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Nadleśnictwo Mielec, ul. Partyzantów 11, 39 - 300 Mielec, Sekretariat, I piętro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2018 roku
Numer referencyjny: SA-IiR.270.1.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: "Utrzymania dróg leśnych i remontu szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2018 roku". Część I -"Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Mielec w 2018 roku" obejmuje konserwację wskazanych dróg w poszczególnych leśnictwach: a) Leśnictwo Cyranka - droga gruntowa DL/01/16 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (40 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). b) Leśnictwo Czajkowa - droga gruntowa DL/02/2 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (130 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). c) Leśnictwo Mościska - droga gruntowa DL/03/1 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego (odprowadzenie stagnującej wody z nawierzchni, usuwanie z nawierzchni materii organicznej, likwidacja zawyżeń poboczy powodujący brak odpływu wody z jezdni na powierzchni1680 m2 ).Uzupełnienie ubytków materiałem zagęszczalnym i nośnym (300 m3 kruszywa). Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (195 m3), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 20 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). d) Leśnictwo Ostrowy - droga gruntowa nr inw. 242/97 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego ( likwidacja zawyżeń poboczy powodujący brak odpływu wody z jezdni na powierzchni 100 m2 ). Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (130 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). e) Leśnictwo Pateraki - droga gruntowa DL/05/3 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego (miejscowa likwidacja zawyżeń poboczy powodujący brak odpływu wody z jezdni - 3 rbh pracy koparką). Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (330 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). f) Leśnictwo Pateraki - droga gruntowa DL/05/13 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (150 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). g) Leśnictwo Szydłowiec - droga gruntowa DL/06/12 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (100 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do OPZ). Miejsce złożenia materiału (kruszywa) oraz lokalizacji naprawy drogi będzie wskazane przez leśniczego z danego leśnictwa, w którym jest wykonywana naprawa nawierzchni drogi. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonana w obecności Inspektora Nadzoru, pomiaru objętości materiału (kruszywa) przed jego wbudowaniem na poszczególną drogę, poprzez złożenie materiału w formie hałdy, gdzie zostanie dokonany pomiar. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w obecności leśniczych poszczególnych leśnictw w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia (droga gruntowa) oraz w celu uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac i przygotowania oferty. Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie wnosił o dodatkowe wynagrodzenie za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Część II -"Remont szlaku zrywkowego nr S01/5 w leśnictwie Cyranka" w oddz. 140b, na długości 100 mb, szer. 3 m obejmujący: Karczowanie, mechaniczne plantowanie terenu wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), wymiana przepustów wraz z przyczółkami z prefabrykatów, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego, odnowienie rowu po obu stronach szlaku. Część III -"Remont szlaku zrywkowego nr S03 /36 w leśnictwie Mościska " w oddz. 79c, 79h, na długości 420 mb, szer. 3 m obejmujący: Karczowanie, mechaniczne plantowanie terenu wraz z przemieszczeniem odspojonych i pozostających na odkładzie mas ziemi wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), usunięcie warstwy humusu o grubości warstwy 30 cm, wymiana przepustu wraz z przyczółkami z prefabrykatów, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego. Część IV -"Remont szlaku zrywkowego nr S04 / 1 w leśnictwie Ostrowy " w oddz. 310g, 311a, 311c, 311f, 311g, 311i, 311j, na długości 400 mb, szer. 3 m obejmujący: Mechaniczne plantowanie terenu wraz z przemieszczeniem odspojonych i pozostających na odkładzie mas ziemi wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), wymiana przepustu wraz z przyczółkami z prefabrykatów, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego. Część V -"Remont szlaku zrywkowego nr S06/44 w leśnictwie Szydłowiec " w oddz. 273d, na długości 230 mb, szer. 3 m obejmujący: Odkrzaczenie pasa drogowego, mechaniczne plantowanie terenu wraz z przemieszczeniem odspojonych i pozostających na odkładzie mas ziemi wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), usunięcie warstwy humusu o grubości warstwy 30 cm, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przed złożeniem oferty zapoznał się na gruncie z zakresem prac objętych niniejszym zamówieniem. Wskazania projektowanych do remontu szlaków może dokonać właściwy terytorialnie Leśniczy/Podleśniczy. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do OPZ). Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie wnosił o dodatkowe wynagrodzenie za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegać na powtórzeniu robót budowlanych podobnych to robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres rzeczowy robót budowlanych, o których mowa powyżej nie przekroczy wartości 50% wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (robota budowlana w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg) na wartość brutto minimum: - dla części I - 100 000,00 złotych. - dla części II - 30 000,00 złotych. - dla części III - 30 000,00 złotych. - dla części IV - 30 000,00 złotych. - dla części V - 30 000,00 złotych. Warunek ten nie podlega sumowaniu, co oznacza, że Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym doświadczeniem. Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - dla części I-V a) co najmniej jedną osobą - kierownik budowy posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi - wydanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części to nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazać tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia w więcej niż dwóch częściach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 4) Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5. ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5. ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z podaniem ich imion i nazwisk oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - "Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia" (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla części I w wysokości 4 000,00 złotych - dla części II w wysokości 600,00 złotych - dla części III w wysokości 1 500,00 złotych - dla części IV w wysokości 1 000,00 złotych - dla części V w wysokości 900,00 złotych Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku spośród następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 96 1240 2656 1111 0000 3793 2471 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na "Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2018 roku" Część___. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być załączone w oryginale do oferty w taki sposób by możliwy był jego zwrot (np. w oddzielnej kopercie). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Zamawiajacy odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1. Zmiana terminu wykonania umowy. 1.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie tj.: a) klęski żywiołowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 1.2. zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie sporządzania oferty przetargowej, a które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne, c) nieprzewidziane warunki geologiczne, 1.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 1.4. zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznych i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma, typowych w danych okolicznościach terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1. - 1.4. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 2.1 Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) odmienne od przyjętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 2. możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. 2.2. Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Strony ustalają, że dopuszczają zmniejszenie zakresu zadań do wykonania, a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w § 3, ust. 2 umowy z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac, d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 kodeksu cywilnego, e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Mielec, ul. Partyzantów 11, 39-300 Mielec, tel. 17 747 69 70, fax: 17 747 69 71; e-mail: mielec@krosno.lasy.gov.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2018 roku," prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Informacja dotycząca Podwykonawców 2.1 Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawcy, równocześnie Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać osobiście. 2.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. W przypadku braku określenia części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca całość zamówienia wykona samodzielnie. 2.3. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 2.4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 2.5. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 2.6.Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2.7. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: 1) niespełniającej wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż określony w ust. 2.6. 2.8. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie określonym w ust. 2.7., uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 2.9. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 2.10. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w ust. 2.7. 2.11. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo w terminie określonym w ust. 9.10, uważa się za akceptację umowy przez zamawiającego. 2.12. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. Zamawiający może określić niższą wartość, od której będzie zachodził obowiązek przedkładania umowy o podwykonawstwo. 2.13. W przypadku umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w której termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. 2.14. Powyższe uregulowania stosuje się odpowiednio do zmian umowy o podwykonawstwo. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3.4. Wypełnione dokumenty, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 2 do SIWZ), o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.5. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. 3.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów. 3.7. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Mielec w 2018 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I -"Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Mielec w 2018 roku" obejmuje konserwację wskazanych dróg w poszczególnych leśnictwach: a) Leśnictwo Cyranka - droga gruntowa DL/01/16 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (40 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). b) Leśnictwo Czajkowa - droga gruntowa DL/02/2 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (130 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). c) Leśnictwo Mościska - droga gruntowa DL/03/1 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego (odprowadzenie stagnującej wody z nawierzchni, usuwanie z nawierzchni materii organicznej, likwidacja zawyżeń poboczy powodujący brak odpływu wody z jezdni na powierzchni1680 m2 ).Uzupełnienie ubytków materiałem zagęszczalnym i nośnym (300 m3 kruszywa). Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (195 m3), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 20 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). d) Leśnictwo Ostrowy - droga gruntowa nr inw. 242/97 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego (likwidacja zawyżeń poboczy powodujący brak odpływu wody z jezdni na powierzchni 100 m2 ). Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (130 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). e) Leśnictwo Pateraki - droga gruntowa DL/05/3 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego (miejscowa likwidacja zawyżeń poboczy powodujący brak odpływu wody z jezdni - 3 rbh pracy koparką). Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (330 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). f) Leśnictwo Pateraki - droga gruntowa DL/05/13 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (150 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). g) Leśnictwo Szydłowiec - droga gruntowa DL/06/12 Naprawa nawierzchni drogi gruntowej w miejscach wskazanych przez leśniczego (naprawa nawierzchni dróg gruntowych będzie polegała na wybraniu uplastycznionej warstwy gruntu, zagęszczeniu powierzchni podłoża naprawianego fragmentu drogi walcem lub zagęszczarką płytową, dowóz, wbudowanie ręczne lub mechaniczne (100 m3 kruszywa), wyprofilowanie oraz zagęszczenie nawierzchni warstwą kruszywa o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w układzie pasowym o szerokości pasa 2 x 0,80 m. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczaniu średnio 15 cm. W miejscach dużych zagłębień powyżej 15 cm uzupełnienie ubytków gruntem o wymaganym stopniu zagęszczenia, a następnie wbudowanie i zagęszczenie warstwą kruszywa o odpowiedniej grubości). Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do OPZ). Miejsce złożenia materiału (kruszywa) oraz lokalizacji naprawy drogi będzie wskazane przez leśniczego z danego leśnictwa, w którym jest wykonywana naprawa nawierzchni drogi. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonana w obecności Inspektora Nadzoru, pomiaru objętości materiału (kruszywa) przed jego wbudowaniem na poszczególną drogę, poprzez złożenie materiału w formie hałdy, gdzie zostanie dokonany pomiar. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w obecności leśniczych poszczególnych leśnictw w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia (droga gruntowa) oraz w celu uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac i przygotowania oferty. Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie wnosił o dodatkowe wynagrodzenie za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Remont szlaku zrywkowego nr S01/5 w leśnictwie Cyranka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II -"Remont szlaku zrywkowego nr S01/5 w leśnictwie Cyranka" w oddz. 140b, na długości 100 mb, szer. 3 m obejmujący: Karczowanie, mechaniczne plantowanie terenu wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), wymiana przepustów wraz z przyczółkami z prefabrykatów, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego, odnowienie rowu po obu stronach szlaku. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przed złożeniem oferty zapoznał się na gruncie z zakresem prac objętych niniejszym zamówieniem. Wskazania projektowanych do remontu szlaków może dokonać właściwy terytorialnie Leśniczy/Podleśniczy. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do OPZ). Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie wnosił o dodatkowe wynagrodzenie za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Remont szlaku zrywkowego nr S03 /36 w leśnictwie Mościska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III -"Remont szlaku zrywkowego nr S03 /36 w leśnictwie Mościska " w oddz. 79c, 79h, na długości 420 mb, szer. 3 m obejmujący: Karczowanie, mechaniczne plantowanie terenu wraz z przemieszczeniem odspojonych i pozostających na odkładzie mas ziemi wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), usunięcie warstwy humusu o grubości warstwy 30 cm, wymiana przepustu wraz z przyczółkami z prefabrykatów, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przed złożeniem oferty zapoznał się na gruncie z zakresem prac objętych niniejszym zamówieniem. Wskazania projektowanych do remontu szlaków może dokonać właściwy terytorialnie Leśniczy/Podleśniczy. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do OPZ). Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie wnosił o dodatkowe wynagrodzenie za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Remont szlaku zrywkowego nr S04 / 1 w leśnictwie Ostrowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV -"Remont szlaku zrywkowego nr S04 / 1 w leśnictwie Ostrowy " w oddz. 310g, 311a, 311c, 311f, 311g, 311i, 311j, na długości 400 mb, szer. 3 m obejmujący: Mechaniczne plantowanie terenu wraz z przemieszczeniem odspojonych i pozostających na odkładzie mas ziemi wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), wymiana przepustu wraz z przyczółkami z prefabrykatów, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przed złożeniem oferty zapoznał się na gruncie z zakresem prac objętych niniejszym zamówieniem. Wskazania projektowanych do remontu szlaków może dokonać właściwy terytorialnie Leśniczy/Podleśniczy. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do OPZ). Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie wnosił o dodatkowe wynagrodzenie za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Remont szlaku zrywkowego nr S06/44 w leśnictwie Szydłowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V -"Remont szlaku zrywkowego nr S06/44 w leśnictwie Szydłowiec " w oddz. 273d, na długości 230 mb, szer. 3 m obejmujący: Odkrzaczenie pasa drogowego, mechaniczne plantowanie terenu wraz z przemieszczeniem odspojonych i pozostających na odkładzie mas ziemi wraz z wyrównaniem, profilowaniem i wstępnym zagęszczeniem gruntu (dopuszczalny spadek poprzeczny nawierzchni szlaku wynosi do 2%), usunięcie warstwy humusu o grubości warstwy 30 cm, zakup, dowiezienie, rozplantowanie i uwałowanie kruszywa i piasku w miejscach wskazanych przez leśniczego. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przed złożeniem oferty zapoznał się na gruncie z zakresem prac objętych niniejszym zamówieniem. Wskazania projektowanych do remontu szlaków może dokonać właściwy terytorialnie Leśniczy/Podleśniczy. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 1 do OPZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do OPZ). Z uwagi na ryczałtowy charakter umownego wynagrodzenia załączony Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SIWZ, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie wnosił o dodatkowe wynagrodzenie za prace nie ujęte w Przedmiarze robót, a wykonane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nawet wtedy, gdyby w czasie zawierania umowy w ogóle nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.