eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa krajarek do papieru - szt. 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-15

POZYCJA 58100

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa krajarek do papieru - szt. 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Marcin Nowakowski Siedziba Zamawiającego bud. Lipsk, pok. 524, 525, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234724, fax 022 6428086. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa krajarek do papieru - szt. 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1) Oddział ZUS we Wrocławiu, II Inspektorat Miejski, Wydział Poligrafii, ul. Litomska 36, 53-641 Wrocław - w ilości 1 sztuka, 1) Oddział ZUS w Płocku, Wydział Poligrafii z siedzibą w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3, 07-410 Ostrołęka - w ilości 1 sztuka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup krajarek do papieru 92 w ilości 2 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) dkelaracja zgodności potwierdzająca, że oferowane krajarki do papieru są zgodne z zasadniczymi wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 259 poz. 2170) lub równoważne Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 2. specyfikacja techniczna oferowanych krajarek sporządzona według wzoru załączonego do formularza ofertowego (załącznik nr 1) Specyfikacji isostnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.11.00 - Maszyny introligatorskie Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.11.00 - Maszyny introligatorskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup krajarek do papieru 92 w ilości 2 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Parametry techniczne krajarki: 1)długość cięcia - 92 cm 2)wysokość ciętego wkładu - minimum 110 mm 3)długość użyteczna tylnej części stołu - do 100 cm 4)regulowana siła docisku 5)boczne stoły ze stali nierdzewnej z "poduszką powietrzną" 6)dotykowy monitor kolorowy - menu polskie 7)pełny automat (możliwość zapisania pełnego programu cięcia użytków dla poszczególnych prac) 8)system zabezpieczeń przed samoistnym uruchomieniem belki dociskowej i noża 9)graficzne przedstawienie zaprogramowania i realizacji wykonywanych cięć 10)20 szpalt 11)4 noże z wkładką ze stali szybkotnącej HSS 12)osłona tylnej części stołu 13)zasilanie trójfazowe 50 Hz. 2.2. Wymagania uzupełniające 1)Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi krajarki w miejscu dostawy oraz przeprowadzi szkolenie operatorskie 4 pracowników Zamawiającego (po 2-ch w każdym Wydziale) w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. Szkolenie będzie przeprowadzone w miejscu instalacji po dostawie i uruchomieniu. Zakres szkolenia: obsługa krajarki, czynności w cyklu roboczym krajarki, obsługa techniczna codzienna, obsługa techniczna i konserwacja okresowa, zasady i przepisy BHP dotyczące bezpośrednio operatora oraz zasady i przepisy BHP podczas eksploatacji krajarki; szkolenie będzie przeprowadzone w ramach dostawy, tj. koszty szkolenia zawarte będą w cenie przedmiotu zamówienia; 2)wymagana gwarancja min. 12 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu dostawy, uruchomienia i szkolenia; 3)krajarki muszą być oznakowane znakiem CE i dopuszczone do stosowania na terytorium Polski zgodnie z odpowiednimi przepisami; 4)w okresie gwarancyjnym Wykonawca w ramach umowy zapewni bezpłatny serwis obejmujący naprawy, przeglądy, konserwacje oraz koszt i wymianę wszystkich części zamiennych i szybko zużywających się; 5)krajarki muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z produkcji w 2006 roku; 6)dokonywanie napraw i usuwanie awarii nastąpi w czasie nie dłuższym niż dwa dni robocze od chwili zgłoszenia. Wymagana dokumentacja dla każdej krajarki: 1)dokumentacja techniczna i instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej; 2)karta gwarancyjna zgodna z zapisami Rozdziału II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; do 30 dni od daty podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 850,00 zł, słownie: osiem tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu (zaleca się dołączyć)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl. Opłata: W przypadku gdy Wykonawca odbierał będzie SIWZ w siedzibie Zamawiającego bądź zwróci się z prośbą o przekazanie SIWZ pocztą - 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 11:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16 - Budynek A, I piętro, Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.