To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-02-07
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: przedmiotem zamówienia jest zakup krajarek do papieru 92 w ilości 2 szt. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Marcin Nowakowski, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234724, fax 022 6428086, e-mail: nowakowskim@zus.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 308 poz. 58100 z 15.11.2006. Wartość zamówienia (bez VAT): 295 081,97 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup krajarek do papieru 92 w ilości 2 szt. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: a) Oddział ZUS we Wrocławiu, II Inspektorat Miejski, Wydział Poligrafii, ul. Litomska 36, 53-641 Wrocław - w ilości 1 sztuka, b) Oddział ZUS w Płocku, Wydział Poligrafii z siedzibą w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3, 07-410 Ostrołęka - w ilości 1 sztuka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup krajarek do papieru 92 w ilości 2 szt. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.11.00 - Maszyny introligatorskie Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.11.00 - Maszyny introligatorskie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 02.02.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avargraf sp. z o. o., ul. Taneczna 7A, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3313333, fax 022 3313334. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 280 600,00 Oferta z najniższą ceną: 280 600,00 / oferta z najwyższą ceną: 289 701,20 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





