Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawa zespołu pojazdów, składającego się z samochody ciężarowego i przyczepy, przeznaczonego do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowanaia pojazdami w zakresie kategorii C i C+E prawa jazdy, połączona z odkupieniem dotychczas używanej przez Zamawiającego przyczepy ciężarowej marki ZASŁAW typ D-656 rok produkcji 2001 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, do kontaktów: Mazurkiewicz Zbigniew, ul. Sucha 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3314163, fax 048 3314183, e-mail: mazurkiewicz@word.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.word.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Bożena Sambor, ul. Sucha 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048/331-41-63, fax 048/331-41-83, e-mail: egzamin@word.radom.pl, www.word.radom.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: wojewódzka osoba prawna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zespołu pojazdów, składającego się z samochody ciężarowego i przyczepy, przeznaczonego do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowanaia pojazdami w zakresie kategorii C i C+E prawa jazdy, połączona z odkupieniem dotychczas używanej przez Zamawiającego przyczepy ciężarowej marki ZASŁAW typ D-656 rok produkcji 2001. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego - ul. Sucha 13, 26-600 Radom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zespół pojazdów składa się z samochodu ciężarowego i przyczepy o łącznej dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej co najmniej 20 T i łącznej długości co najmniej 15,5 m., w tym : samochód o DMC co najmniej 12 t., długości co najmniej 8 m., szerokości co najmniej 2,40 m., osiągać prędkość co najmniej 80 km./h, ; przyczepy; centralnoosiowej (typu tandem) o długości co najmniej 7,5 m. Pojazdy muszą spełniać warunki dodatkowe dla pojazdów przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania -§ 43 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów - DZ.U. Nr 32 poz. 262 z 2003 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art.22 ust 1 ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą nast. dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek na bezp. zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, rozłożenie na raty, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. wykaz stacji obsługi na terenie Radomia lub w odległości nie większej niż 80 km. od siedziby Zamawiającego, posiadającej autoryzację producenta samochodu i przyczepy (zał nr 4 do SIWZ) 6. w przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie dokumenty wskazane w pkt. 11.1 do 7 musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.30.00 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.30.00 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą Oryginalny kod CPV: 34.22.33.00 - Przyczepy Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.33.00 - Przyczepy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje dostawę samochodu ciężarowego wraz z przyczepą. Zestaw powinien spełniać warunki dotyczące pojazdów przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień na kategorię C i C+E prawa jazdy. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 75
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 3.000,00 zł Wadium winno być wniesione w pieniądzu, a potwierdzenie wpłaty dołączone do oferty. Rachunek Zamawiającego na który należy dokonać wpłaty: 57 1060 2416 0000 4014 7001 2979 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z tym artykułem o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2) oraz dokumentów - wg zasady: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wraz z ofertą przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) aktualne oświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek albo uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległości - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7) wykaz jednej stacji obsługi na terenie miasta Radomia lub w odległości nie większej niż 80 km. od siedziby Zamawiającego
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.radom.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego - ul. Sucha 13, 26-600 Radom, sala nr 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla zadania nr 1, 2 i 3
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
- zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025/2026
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 (II postępowanie)
- Zakupy inwestycyjne w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia przeznaczonego do realizacji zadań w zakresie ochrony ludności i obrony"
więcej: Pojazdy ciężarowe z przyczepą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





