Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Krynica-Zdrój: dostawa wraz z montażem sprzętu medycznego i mebli medycznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, do kontaktów: mgr Tomasz Bieś, mgr Radosław Obidowski, ul. Świdzińskiego 4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4146900, 4146387, fax 018 4146240, e-mail: 20wsur@sacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sanatorium-wojskowe.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem sprzętu medycznego i mebli medycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ Świdzińskiego 4 33-380 Krynica-Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Temat: dostawa wraz z montażem sprzętu medycznego 2 Temat: dostawa wraz z montażem mebli medycznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim. 2. Ważne i aktualne przez okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na oferowany wyrób medyczny - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tyś. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.Zdolność techniczna. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty , uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.Oświadczenie z art. 22 i 24 4.danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim. 5.Ważne i aktualne przez okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na oferowany wyrób medyczny - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres gwarancji w miesiącach 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-wojskowe.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w sekretariacie 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ, pok. nr 125, po wcześniejszym dokonaniu wpłaty za SIWZ w kasie szpitala (Kasa czynna pon. - piątek 8-13 ) lub drogą pocztową za pobraniem, po złożeniu wniosku u Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 11:00, W siedzibie Zamawiającego pokój nr 30, parter, sala odpraw.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa wraz z montażem sprzętu medycznego. 1) Krótki opis: dostawa wraz z montażem sprzętu medycznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tyś. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres gwarancji w miesiącach 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa wraz z montażem mebli medycznych. 1) Krótki opis: dostawa wraz z montażem mebli medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tyś. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres gwarancji w miesiącach 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. Józefa Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ewid. nr 119/3 (obręb Krynica Słotwiny) w Krynicy-Zdroju
- "Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i ceramicznych dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój 33-380 Krynica -Zdrój"
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia medycznego (kasetonów elektryczno-gazowych) na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- "Dostawa implantów do endoprotez oraz dodatkowego asortymentu wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa aparatury medycznej dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim z przeznaczeniem dla POZ Kąkolewnica i POZ Rokitno
- Dostawa sprzętu okulistycznego (tonometr bezkontaktowy) dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie.
- EA/21/TPBN/2025
- Wyroby medyczne - stymulator
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.