Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA AMW NA ROK 2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, do kontaktów: Monika Miklaszewska - Apanowicz Anna Parasińska Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amw.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Marynarki Wojennej Sekcja Zamówień Publicznych bud. 10 pok. 121 (w godz. 11:00-13:30), Monika Miklaszewska - Apanowicz Anna Parasińska Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 0-58 626-29-63, e-mail: apara@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: bud. nr 5, pok. nr 349 Kancelaria Jawna czynna w godz.:7.45- 10.00 i 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych, Monika Miklaszewska - Apanowicz Anna Parasińska Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 0-58 626-29-63, e-mail: apara@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA AMW NA ROK 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademia Marynarki Wojennej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA AMW NA ROK 2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (dołączyć do oferty jako załącznik). Podpisane oświadczenie (załącznik nr 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1). Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1),oraz podpisany wzór umowy (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). Potwierdzenie stosowania systemu HACCP w jednej z następujących form: a) zaświadczenia, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad systemu HACCP (podstawa: art. 30 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia; Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.), lub b) protokołu, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, z urzędowej kontroli żywności przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie przeprowadzania urzędowej kontroli żywności (Dz. U. z 2004r. Nr 104, poz. 1098) w skład którego wchodzi punkt określający stosowanie zasad systemu HAACP (podstawa: § 6 ww. Rozporządzenia oraz art. 30 ust. 1 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia; Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.), lub c) certyfikat HACCP w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Aktualna decyzja, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (art. 27 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia; Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.). Dokument, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). Wykaz posiadanego specjalistycznego transportu. (podstawa: Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności; Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179). Oświadczenie, że towar będący przedmiotem zamówienia spełnia wymagania obowiązujących przepisów prawa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I - 5.000,00 (pięć tysięcy zł 00/100 gr) CZĘŚĆ II - 1.000,00 (jeden tysiąc zł 00/100 gr) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp 2.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 6.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. - przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (dołączyć do oferty jako załącznik). Podpisane oświadczenie (załącznik nr 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1). Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1),oraz podpisany wzór umowy (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). Potwierdzenie stosowania systemu HACCP w jednej z następujących form: a) zaświadczenia, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad systemu HACCP (podstawa: art. 30 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia; Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.), lub b) protokołu, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, z urzędowej kontroli żywności przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie przeprowadzania urzędowej kontroli żywności (Dz. U. z 2004r. Nr 104, poz. 1098) w skład którego wchodzi punkt określający stosowanie zasad systemu HAACP (podstawa: § 6 ww. Rozporządzenia oraz art. 30 ust. 1 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia; Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.), lub c) certyfikat HACCP w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Aktualna decyzja, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (art. 27 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia; Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.). Dokument, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). Wykaz posiadanego specjalistycznego transportu. (podstawa: Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności; Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179). Oświadczenie, że towar będący przedmiotem zamówienia spełnia wymagania obowiązujących przepisów prawa
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie AMW lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 09:30, w siedzibie zamawiającego bud. nr 10, pok. nr 124 Śmidowicza 69 81-103 Gdynia.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: mięso i produkty mięsne. 1) Krótki opis: mięso i produkty mięsne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00, 15.11.30.00, 15.13.11.33, 15.13.12.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: konserwy i gotowe dania mięsne. 1) Krótki opis: konserwy i gotowe dania mięsne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00, 15.13.10.00, 15.13.14.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Opracowanie aktualizacji projektu planu ochrony obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka PLB220005 w ramach zadania "Opracowanie projektów planów ochrony".
- REMONT ZALANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 312 - GDYNIA OKSYWIE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZE SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa znakowanych gadżetów na Europejską Noc Naukowców
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem oraz szafkami przyłóżkowymi dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Centrum Medyczne Smoluchowskiego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI W OKRESIE: VII - XII.2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w II półroczu 2025 r.
- ..Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych..
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.