Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa izotermicznego kalorymetru do miareczkowań AC/BZP/110/U/2006 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: mgr inż. Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwr.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska, mgr Barbara Krawczyk, Wyb.Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071)320 41 49, fax (071)320 31 45, e-mail: barbara.krawczyk@pwr.wroc.pl, www.pwr.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa izotermicznego kalorymetru do miareczkowań AC/BZP/110/U/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Politechnika Wrocławska Wyb.Wyspiańskiego 27. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie oraz serwis gwarancyjny izotermicznego kalorymetru do miareczkowań o parametrach wskazanych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Dostarczona aparatura musi posiadać znak bezpieczeństwa CE. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000 pln 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sadowego lub ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, tj. wykażą wykonanie 1 dostawy sprzętu pomiarowego z zakresu termodynamiki lub mechaniki płynów wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości minimum 200 tyś zł brutto c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj; posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Aktualny odpis dokumentu rejestracji firmy, potwierdzający zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt IV 4. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt IV 4. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższego dokumentu, zastąpić go należy dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego tego kraju - wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców (zgodnie z zał. nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8. Polisa OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Sporządzona przez wykonawcę specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń wskazująca ich parametry, o których mowa w załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.11.2006, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Dotacja pochodzi ze środków projektu SPO-WKP 1/1.4.3/2/2005/47/166/495 Dolnoślaśkie Centrum Zaawansowanych Technologii Rozbudowa Laboratorium Agregatów Lipidowych 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 37 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Kompleksowe sprzątanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 25 we Wrocławiu. CPV 90919300-5.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 99 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa scribera do łamania laserów.
- SZP/243-127/2025 Rozbudowa platformy do badań tribologicznych RTEC MTF-5000 w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa systemu kontrolno-pomiarowego tj. stacji oraz kart PXI
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.