Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa kserokopiarek wysokonakładowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa - Biuro Zamówień Publicznych, Ewa Górska, ul. Canaletta 2, pok.12, p. II, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/ 595 33 62, fax 022/ 595 33 68, e-mail: egorska@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa - Biuro Zamówień Publicznych, Ewa Górska, ul. Canaletta 2, pok.12, p. II, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/ 595 33 62, fax 022/ 595 33 68, e-mail: egorska@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Biuro Zamówień Publicznych, Ewa Górska, ul. Canaletta 2, pok.12, p. II, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/ 595 33 62, fax 022/ 595 33 68, e-mail: egorska@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kserokopiarek wysokonakładowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja wraz z uruchomieniem dwóch wielofunkcyjnych, czarno - białych kserokopiarek wysokonakładowych wraz z oprogramowaniem pomocniczym oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. I. Dane techniczne urządzeń stanowiących przedmiot dostawy: Urządzenia winno spełniać następujące minimalne parametry techniczne: 1. Szybkość drukowania-kopiowania - min. 105 stron/min dla formatu A4, 2. Możliwość drukowania na papierze kserograficznym, powlekanym, z fakturą i folii, 3. Format strony: A4 i A3, 4. Gramatura od 60 - 200 g/m2 - (Wymagany zakres obsługiwanych gramatur tj. 60 - 200 g/m2 ma być obsługiwany przez wszystkie podajniki papieru tzn. każdy z podajników ma obsługiwać cały zakres wymaganych gramatur). 5. Rozdzielczość dla drukowania nie gorsza niż 600 x 600 dpi., 6. Łączna pojemność tac papieru min. 4000 kart A4 lub A3 o gramaturze 80 g/m2 - (w zależności od potrzeb wykonywanej pracy przez Zamawiającego, urządzenia powinny posiadać możliwość załadowania do pojemników raz min 4000 kart A4, a przy innej pracy min 4000 kart A3 przy gramaturze papieru 80 g/m2.) 7. Zszywanie on-line podczas pracy min. 50 kart A4 o gramaturze 80 g/m2, 8. Zoom 25 % - 400 %, 9. Sterowniki systemów operacyjnych - akceptowane: Windows 95/98/Me/NT4.0/2000/XP, 10. Interface sieciowy Ethernet 10/100. II. Urządzenia winny być wyposażone: 1. w panel sterowania w języku polskim (Wszystkie komunikaty z jakimi obsługa urządzeń ma do czynienia mają być wyświetlane w języku polskim, nie zależnie od miejsca pojawienia się komunikatu i od tego czy informacje pochodzą od poszczególnych modułów urządzeń czy oprogramowania.), 2. automatyczny dwustronny podajnik wraz z możliwością programowania, 3. w 2 dyski twarde: jeden o pojemności min. 20 GB dla drukowania oraz jeden o pojemności min. 20 GB dla kopiowania, a także urządzenie do broszurowania (łamanie i zszywanie dwupozycyjne min. 15 kartek). 4. do urządzeń winna być dołączona jedna licencja oprogramowania pomocniczego (wraz z nośnikiem i instrukcja w języku polskim) do zainstalowania na serwerze, umożliwiająca podłażenie do pracy nieograniczonej ilości użytkowników. III. Funkcje oprogramowania pomocniczego System w szczególności powinien umożliwiać: 1. elektroniczne zlecanie prac (wirtualny sterownik drukarki zainstalowany na komputerze użytkownika) do wydruku w powielarni (również pomiędzy powielarniami), wykonywanej z dowolnej aplikacji (z dowolnej liczby komputerów/użytkowników) z zachowaniem użytych czcionek i formatowania dokumentu (konwersja do formatu PDF), 2. automatyczne powiadamianie użytkownika poprzez e-mail o stanie jego pracy, 3. automatyczne wykrywanie kolorowych stron w zleconym do wydruku dokumencie oraz umożliwienie wydruku kolorowych stron na kolorowym urządzeniu, a czarno-białych na czarno-białym urządzeniu, tak aby w sposób automatyczny otrzymać złożoną gotową pracę, 4. komunikację pomiędzy dwoma lokalizacjami powielarni, tak aby można było w zależności od potrzeb przekierowywać zlecenia druku z jednej lokalizacji do drugiej, 5. komunikaty o parametrach pracy muszą być wyświetlane na stanowisku użytkownika w języku polskim. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacja o wszelkich oświadczeniach i dokumentach wymaganych w postępowaniu zawarta jest w sekcji III 2 niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 prace zbliżone do przedmiotu zamówienia. Przez prace zbliżone do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie zrealizowanie przynajmniej 3 (trzech) dostaw o podobnym charakterze tj. np. dostawa kserokopiarek, drukarko-kopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni w trybie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena brutto za realizację całego zamówienia 90 2. wartość średnia emisji ozonu (w mg/m3) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.11.2006, godzina 09:30, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, II piętro, pokój nr 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





