eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onowo Pomorskie › Zakup i sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-07-26



Og³oszenie nr 579068-N-2019 z dnia 2019-07-26 r.

Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie: Zakup i sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. G³ówna  28 , 87-330  Jab³onowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (URL): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://jablonowo.biuletyn.net/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y dostarczyæ do sekretariatu Zamawiaj±cego w formie pisemnej osobi¶cie lub za pomoc± pos³añca lub operatora pocztowego.
Adres:
Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, woj. Kujawsko - Pomorskie, pokój nr 10


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim
Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa workowanego paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim w okresie od podpisania umowy do dnia 30.04.2021 r. 2. Szacunkowe miesiêczne zapotrzebowanie kot³owni na opa³ (brykiet drzewny) przedstawia siê nastêpuj±co: Miesi±c: Zapotrzebowanie kot³owni (w tonach): styczeñ ok. 70 t, luty ok. 70 t, marzec ok. 50 t, kwiecieñ ok. 40 t, maj ok. 25 t, czerwiec ok. 25 t, lipiec ok. 25 t, sierpieñ ok. 25 t, wrzesieñ ok. 30 t, pa¼dziernik ok. 40 t, listopad ok. 50 t, grudzieñ ok. 70 t. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci zamawianego opa³u (brykietu) bez ponoszenia dodatkowych op³at oraz bez jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy. 4. Wymaga siê, aby dostarczane paliwo (brykiet drzewny) posiada³o co najmniej poni¿sze parametry: 1) Wilgotno¶æ - poni¿ej 10,00 %, 2) Kszta³t - walec, 3) ¦rednica brykietu- od 65 mm do 68 mm, 4) D³ugo¶æ brykietu- ok. 50-60 mm, 5) Zawarto¶æ popio³u - do 1,5 %, 6) Warto¶æ opa³owa - minimum 16 GJ/t, 7) Workowany. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza brykiet drzewny z drewna mieszanego. 6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza brykietu torfowego. 7. W celu ³atwego transportowania brykietu drzewnego przez ¶limak podajnika kot³a, dostarczany Zamawiaj±cemu brykiet powinien charakteryzowaæ siê s³absz± si³± sprasowania. 8. Brykiet powinien byæ wyprodukowany z drewna, z rozdrobnionych odpadów drzewnych takich jak trociny, wióry czy zrêbki, w postaci walca o regularnej bryle i d³ugo¶ci. Brykiet nie mo¿e zawieraæ ¿adnych zwi±zków chemicznych, domieszek kleju, trocin z p³yt, plastiku, gumy, papieru, cia³ obcych itp. Brykiet nie mo¿e byæ wytwarzany z drewna zanieczyszczonego impregnatami i pow³okami ochronnymi, które mog± zawieraæ zwi±zki chlorowcoorganiczne lub metale ciê¿kie, oraz z drewna pochodz±cego odpadów budowlanych lub rozbiórki. Brykiet nie mo¿e byæ wytwarzany z py³ów i odpadów z p³yty pil¶niowej, wiórowej, MDF oraz HDF. 9. Dostawa opa³u (brykietu) ka¿dorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem brykietu sprzeda¿; za³adunek; transport; roz³adunek przy u¿yciu sprzêtu Wykonawcy i na jego koszt. 10. Do ka¿dej dostawy Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy ilo¶æ (wagê) dostarczonego opa³u zgodn± ze stanem faktycznym. 11. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce wymagane parametry jako¶ciowe i opa³owe dostarczanego brykietu drzewnego (np. protoko³y z badañ, analizy brykietów, certyfikaty potwierdzaj±ce jako¶æ dostarczonego paliwa opa³owego). 12. O ilo¶ciach paliwa opa³owego (brykietu) i terminach poszczególnych dostaw Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ Wykonawcê z wyprzedzeniem telefonicznie lub drog± elektroniczn±. 13. Dostawa brykietu do budynku kot³owni przy ul. Gen. Sikorskiego w Jab³onowie Pomorskim bêdzie nastêpowaæ partiami w terminach wyznaczanych przez Zamawiaj±cego po zawarciu umowy, zgodnie z ofert± z³o¿on± przez Wykonawcê. 14. Ka¿da dostawa bêdzie siê odbywa³a w terminach i w ilo¶ciach wskazanych przez Zamawiaj±cego w dni robocze Zamawiaj±cego od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach przez niego wskazanych. Jednorazowa wielko¶æ dostawy nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 12 ton i nie wiêksza ni¿ 24 tony. 15. Dostawa brykietu odbywaæ siê bêdzie w obecno¶ci upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego. 16. Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ przyjêcia danej partii dostawy, bez ¿adnych konsekwencji finansowych, je¿eli potwierdzi ¿e dostarczony opa³ nie spe³nia warunków zamówienia w zakresie zamówionej ilo¶ci lub jako¶ci. 17. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszelkie koszty transportu zwi±zane z realizacj± przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na t± okoliczno¶æ umowy, bêdzie ponosi³ Wykonawca. 18. Kod i nazwa zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 09 11 12 20-8 brykiety. 19. Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest: 1) dostarczyæ przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego; 2) dostarczyæ Zamawiaj±cemu produkt nowy, nieuszkodzony, o wymaganych parametrach. 20. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych poprzez wskazanie przez Wykonawcê np. nazw w³asnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwi±zania bêd± mia³y te same cechy funkcjonalne i których jako¶æ nie bêdzie gorsza od wymaganej przez Zamawiaj±cego. Mo¿liwo¶æ zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych bêdzie uzale¿niona od ich zgodno¶ci z parametrami okre¶lonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone w SIWZ. 21. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SIWZ. 22. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), osoby sprzedaj±ce i kierowców dostarczaj±cych brykiet, chyba ¿e z odrêbnych przepisów prawa wynika, ¿e osoby te nie musz± byæ zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 23. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. 24. Liczba czê¶ci zamówienia, na któr± Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê lub maksymaln± liczbê czê¶ci, na które zamówienie mo¿e zostaæ udzielone temu samemu Wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, które bêd± mia³y zastosowanie do ustalenia, które czê¶ci zamówienia zostan± udzielone jednemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w wiêkszej ni¿ maksymalna liczbie czê¶ci - Nie dotyczy. 25. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 26. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 27. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 28. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± bêd± siê odbywa³y w PLN. 29. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej. 30. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu. 31. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 32. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez Wykonawcê nazw firm podwykonawców (o ile s± znane). Wykonawca jest zobowi±zany do zawiadomienia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, dotycz±cych podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê czê¶ci zamówienia. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku o¶wiadczenia o Podwykonawcach, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie bez udzia³u Podwykonawcy. 33. Procentow± warto¶æ ostatniej czê¶ci wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, je¿eli zamawiaj±cy okre¶la tak± warto¶æ, zgodnie z art. 143a ust. 3 - nie dotyczy. 34. Zamawiaj±cy nie okre¶la standardów jako¶ciowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 35. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 36. Zamawiaj±cy nie zamierza ustanawiaæ dynamicznego systemu zakupów.

II.5) G³ówny kod CPV: 09.11.12.20 - Brykiety
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-04-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania (25 ust. 1 pkt 3 ustawy): 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dokona wezwania do dostarczenia o¶wiadczenia, je¶li zajdzie taka konieczno¶æ, tj. w przypadku gdy z³o¿ono co najmniej 2 oferty a Wykonawca nie zastosowa³ siê do zapisu Rozdzia³u VI ust. 2 SIWZ; 3) W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ zamiast dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 1, dostarczenia dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e: o nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotycz±ce terminu wystawienia dokumentu potwierdzaj±cego stosuje siê odpowiednio.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy): 1) dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: nie dotyczy, 2) dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej: nie dotyczy, 3) dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: nie dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy): nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofert±, której wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ, nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1) Wykonawcy: a) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; b) pe³nomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca sk³ada ofertê przez ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty, sk³adania o¶wiadczeñ i zaci±gania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w o¶wiadczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: a) pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spó³ki cywilne); b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; c) o¶wiadczenie, o którym mowa w lit. b) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ju¿ na etapie sk³adania ofert, je¶li Wykonawca nie przynale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej. 3. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku, gdy ofertê sk³ada konsorcjum, Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty odpowiednie pe³nomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców b±d¼ stosown± umowê; 3) zaleca siê do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie dotycz±ce ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem za³±cznika nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTAN¡ WPROWADZONE DO TRE¦CI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Umowa zostanie zawarta z Wykonawc±, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. 2. Umowa musi zawieraæ przedmiot zamówienia, którym jest "Zakup i sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim". 3. Integraln± czê¶ci± umowy jest niniejsza SIWZ oraz wszelkie dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê na okoliczno¶æ prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Nie dopuszcza siê zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem okoliczno¶ci przewidzianych w SIWZ. 5. Zap³ata wynagrodzenia nast±pi w formie przelewu na rachunek bankowy rozliczeniowy Wykonawcy (konto firmowe) na fakturze w terminie nie krótszym ni¿ 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7. Zmiany umowy mog± byæ wprowadzone, jedynie w przypadku je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia. 8. Zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego nie mog± wykraczaæ poza przedmiot niniejszego zamówienia i maj± na celu nale¿yt± realizacjê zamówienia publicznego. 9. W zakresie nieuregulowanym w umowie bêd± mia³y zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 10. Wszelkie spory wynikaj±ce z realizacji umowy rozstrzygane bêd± przez s±d powszechny w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. Za³±cznik nr 5 do SIWZ Projekt umowy Umowa nr ZP.272.1.......2019 na "Zakup i sukcesywn± dostawê paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim" zawarta w Jab³onowie Pomorskim w dniu ............................. 2019 r. pomiêdzy: Miastem i Gmin± Jab³onowo Pomorskie z siedzib± w Jab³onowie Pomorskim, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, NIP 874-176-47-75, REGON 871 118 431, zwane dalej "Zamawiaj±cym", reprezentowanym przez: ............................................................... p. ............................... przy kontrasygnacie ..................................... p. ................................ a .......................................................................... z siedzib± w ..........................., adres .............................., NIP .................................., REGON ................................, zwanym dalej "Wykonawc±", reprezentowanym przez: w³a¶ciciela/pe³nomocnika p. ............................................., ³±cznie zwanymi "Stronami". (W przypadku pe³nomocnika, dokument z którego wynika umocowanie do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy umo¿liwiaj±cy zawarcie umowy za³±cza siê do umowy), Strony o¶wiadczaj±, ¿e na dzieñ zawarcia niniejszej umowy, w dalszej czê¶ci zwanej "umow±", nie uleg³y zmianie dane wskazane w jej komparycji, które mia³yby wp³yw na wa¿no¶æ umowy i s± zgodne z dokumentami przedstawionymi na okoliczno¶æ jej zawarcia. W wyniku wyboru oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, Strony zawieraj± niniejsz± umowê, zwan± w dalszej czê¶ci "umow±", o nastêpuj±cej tre¶ci: § 1 Przedmiot umowy 1. Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji dostawy opa³u - brykietu drzewnego, zwanego dalej "opa³em", do budynku kot³owni w Jab³onowie Pomorskim, przy ul. Gen. Sikorskiego, zgodnie ze z³o¿on± ofert±. 2. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczany opa³ posiada³ nastêpuj±ce parametry: 1) rodzaj - brykiet drzewny .................................................; 2) wilgotno¶æ - poni¿ej 10 %; 3) kszta³t - walec; 4) ¶rednica - od 65 mm do 68 mm; 5) d³ugo¶æ - ok. 50-60 mm; 6) zawarto¶æ popio³u - poni¿ej 1,5 %; 7) warto¶æ opa³owa - minimum 16 GJ/t; 8) dostarczany opa³ musi byæ workowany. 3. Ka¿da dostawa opa³u, stanowi±cego przedmiot niniejszej umowy, obejmuje: zakup/sprzeda¿, za³adunek, transport i roz³adunek. 4. W zale¿no¶ci od warunków atmosferycznych, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci zamawianego opa³u (brykietu drzewnego) bez ponoszenia dodatkowych op³at. Zmiana ilo¶ci szacunkowej, nie bêdzie skutkowa³o zaistnieniem lub wysuwaniem jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy. 5. Przez ca³y okres realizacji niniejszej umowy, Wykonawca jest zobowi±zany do: 1) posiadania aktualnego wpisu do odpowiedniego rejestru handlowego (CEIDG/KRS); 2) prowadzenia dzia³alno¶ci zwi±zanej ze sprzeda¿± obejmuj±c± przedmiot niniejszej umowy; 3) posiadania stosownego uprawnienia lub zezwolenia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie handlu opa³em drzewnym (o ile prawo tego wymaga); 4) dysponowania odpowiednim sprzêtem oraz personelem gwarantuj±cym nale¿yte wykonywanie przedmiotu zamówienia; 5) wystawienia faktury za zrealizowan± dostawê. § 2 Termin realizacji umowy oraz warunki dostaw 1. Dostawy opa³u, do budynku kot³owni przy ul. Gen. Sikorskiego w Jab³onowie Pomorskim, bêd± nastêpowa³y cyklicznie, partiami, po zawarciu umowy w terminach wyznaczanych przez Zamawiaj±cego. 2. Termin realizacji niniejszej umowy Strony okre¶laj± od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2021 r. 3. Dostawy opa³u bêd± siê odbywaæ transportem Wykonawcy i na jego koszt, w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego. 4. Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ Wykonawcê telefonicznie lub drog± elektroniczn± o zamawianych ilo¶ciach opa³u i terminach poszczególnych dostaw. 5. Dostawy danej partii opa³u bêd± realizowane niezw³ocznie, lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu ....... dni, liczonych od dnia nastêpnego po dniu z³o¿enia zamówienia lub wys³ania wiadomo¶ci dot. zamówienia w formie: 1) telefonicznej przez pracownika Zamawiaj±cego wskazanego w § 7 ust. 3 niniejszej umowy lub 2) elektronicznej z adresu: zgkim_jablonowo@poczta.onet.pl 6. Ka¿da dostawa bêdzie siê odbywa³a, w terminach i w ilo¶ciach wskazanych przez Zamawiaj±cego, w dni robocze Zamawiaj±cego od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach przez niego wskazanych. 7. Jednorazowa wielko¶æ dostawy nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 12 ton i nie wiêksza ni¿ 24 tony. 8. Odbiór ka¿dej dostawy opa³u odbywaæ siê bêdzie w obecno¶ci upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego. 9. Do ka¿dej dostawy, Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy faktyczn± ilo¶æ (wagê) dostarczonego opa³u. 10. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca przedstawi dokumenty, wydane przez niezale¿ne podmioty, potwierdzaj±ce wymagane parametry jako¶ciowe i opa³owe dostarczanego brykietu drzewnego (np. protoko³y z badañ, analizy brykietów, certyfikaty potwierdzaj±ce jako¶æ dostarczonego paliwa opa³owego). 11. Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ przyjêcia danej partii dostawy, bez ¿adnych konsekwencji prawnych i finansowych, je¿eli potwierdzi ¿e dostarczony opa³ nie spe³nia warunków zamówienia w zakresie zamówionej ilo¶ci lub jako¶ci. 12. Wykonawca jest zobowi±zany do dostawy opa³u spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w odrêbnych przepisach prawnych. § 3 Wynagrodzenie Wykonawcy 1. Za nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy okre¶lonego w § 1 obejmuj±cego: zakup/sprzeda¿ *, za³adunek, transport, roz³adunek opa³u (brykietu drzewnego), spe³niaj±cego wymogi postêpowaniu przetargowym na realizacjê przedmiotowego zamówienia publicznego Strony ustalaj± wynagrodzenie rycza³towe, zgodne z ofert± Wykonawcy w kwotach: cena netto za 1 tonê opa³u (brykietu drzewnego): ................................................... z³, stawka i warto¶æ podatku VAT: ............ %, ......................................................... z³, cena brutto za 1 tonê opa³u (brykietu drzewnego): ...................................................... z³ S³ownie cena brutto: z³otych: .................................................................................. 2. Strony zgodnie postanawiaj±, ¿e: 1) cena zawiera wszelkie op³aty, sk³adki i koszty zwi±zane z nale¿ytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, 2) cena netto za 1 tonê wskazan± w ofercie Wykonawcy jest cen± sta³± przez ca³y okres realizacji umowy i pozostanie niezmienna, 3) kwoty wskazane w ust. 1 nie bêd± waloryzowane, z zastrze¿eniem ust. 3. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie okre¶lone w ust. 1, bêdzie podlegaæ automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotê podatku VAT wynikaj±c± ze stawki tego podatku obowi±zuj±c± w chwili powstania obowi±zku podatkowego. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w tym zakresie nie stanowi zmiany umowy. 4. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, zosta³o ustalone na podstawie oferty Wykonawcy z uwzglêdnieniem ryzyka Wykonawcy zwi±zanego z przyjêt± form± wynagrodzenia rycza³towego. 5. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy nale¿no¶æ za zamówion± i faktycznie dostarczon± ilo¶æ opa³u, spe³niaj±cego parametry okre¶lone w § 1 niniejszej umowy, na warunkach i w kwotach okre¶lonych niniejszym paragrafem. 6. Zap³ata nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy nast±pi w formie przelewu na rachunek bankowy rozliczeniowy Wykonawcy (konto firmowe) wskazane przez Wykonawcê na fakturze w terminie nie krótszym ni¿ 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury, zgodnej co do ilo¶ci oraz jako¶ci danej partii dostawy. 7. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania i uzyskania od Wykonawcy niezw³ocznie wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych sk³adanych faktur lub innych dokumentów stanowi±cych podstawê do dokonywania p³atno¶ci. 8. Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ zaliczek na poczet wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 9. Za termin zap³aty wynagrodzenia uwa¿any bêdzie termin obci±¿enia rachunku bankowego Zamawiaj±cego. 10. W przypadku w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy ma prawo wstrzymaæ p³atno¶æ ka¿dej dorêczonej faktury nie pozostaj±c w opó¼nieniu w jej zap³acie, do czasu przed³o¿enia Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê wyja¶nieñ, o których mowa w ust. 7 lub korekt faktur. 11. Faktury nale¿y wystawiaæ, zgodnie z poni¿szym: Dane odbiorcy: Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, REGON 871 118 431, NIP 874-17-64-775 Dane nabywcy: Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jab³onowie Pomorskim, ul. G³ówna 28b, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, REGON 870 000 265, NIP 874-000-48-78 § 4 Prawa i obowi±zki stron 1. Wykonawca zobowi±zuje siê: 1) wykonaæ przedmiot umowy z nale¿yt± staranno¶ci± zgodnie ze z³o¿on± ofert±; z warunkami prowadzonego postêpowania; obowi±zuj±cymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, w tym regulacjami prawnymi w zakresie BHP i ochrony ¶rodowiska; polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz nale¿yt± staranno¶ci± w ich wykonywaniu; bezpieczeñstwem; dobr± jako¶ci±; w³a¶ciw± organizacj±; na ustalonych niniejsz± umow± warunkach oraz wytycznych Zamawiaj±cego; 2) ponosiæ odpowiedzialno¶æ za wszelkie dzia³ania i/lub zaniechania w³asne, swoich pracowników, zleceniobiorców oraz innych osób oraz podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot niniejszej umowy; 3) ponosiæ odpowiedzialno¶æ za wszelkie ryzyko zwi±zane ze szkod±, zniszczeniem, kradzie¿±, utrat± dóbr fizycznych, obejmuj±ce uszkodzenie cia³a lub ¶mieræ podczas i w konsekwencji wykonywania prac zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy; 4) u¿ywaæ do realizacji niniejszej umowy, wy³±cznie materia³ów, urz±dzeñ i sprzêtów dopuszczonych do u¿ytku na podstawie odrêbnych przepisów oraz odpowiednich norm technicznych nadaj±cych siê do zastosowania i gwarantuj±cych odpowiedni± jako¶æ. Wykonawca nie bêdzie u¿ywa³ ¿adnych rzeczy niedopuszczonych do obrotu lub zakazanych odrêbnymi przepisami; 5) okazaæ na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, dokumenty, certyfikaty na znak bezpieczeñstwa, deklaracje zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub z ISO lub aprobat± techniczn±. Je¿eli Zamawiaj±cy za¿±da badañ, które wchodz± w zakres przedmiotu umowy, Wykonawca bêdzie zobowi±zany przeprowadziæ je na w³asny koszt; 6) skutecznie i bez zbêdnej zw³oki usuwaæ spowodowane ze swej winy lub zaniedbania szkody i awarie zwi±zane z realizacj± niniejszej umowy, w tym dokonywaæ napraw, doprowadzaæ do stanu pierwotnego ogrodzeñ, chodników oraz innych uszkodzeñ obiektów istniej±cych oraz elementów zagospodarowania terenu. 2. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do: realizacji umowy w terminach i na zasadach okre¶lonych w umowie, wspó³pracy z Wykonawc± na ka¿dym etapie realizacji niniejszej umowy oraz do terminowej zap³aty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 3. Zamawiaj±cy jest uprawniony do: 1) wa¿enia ka¿dej partii dostarczonego opa³u na wskazanej przez siebie wadze, w obecno¶ci dostarczaj±cego opa³; 2) sporz±dzania protoko³ów na okoliczno¶æ otrzymanej dostawy, wa¿enia, zlecenia wykonania badañ itp.; 3) powierzenia niezale¿nym podmiotom zewnêtrznym wykonania ekspertyz, sprawdzeñ, prób materia³ów itp., bez zgody Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia zastrze¿eñ Zamawiaj±cego koszty dokonanych czynno¶ci kontrolnych bêd± obci±¿a³y Wykonawcê. 4. Do ka¿dej dostawy, Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy ilo¶æ oraz na ¿±danie Zamawiaj±cego jako¶æ dostarczonego opa³u. Nieza³±czenie wymaganych dokumentów mo¿e stanowiæ podstawê do odmowy odbioru dostawy przez Zamawiaj±cego lub naliczenia kar umownych. 5. Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ przyjêcia danej dostawy opa³u je¿eli: 1) Wykonawca nie przedstawi dokumentów, o których mowa w § 4; 2) potwierdzi, ¿e dostarczona partia nie spe³nia warunków zawartych w niniejszej umowie lub SIWZ; 3) potwierdzi niezgodno¶æ dostawy co do ilo¶ci lub jako¶ci zamówionego opa³u; 4) Wykonawca naruszy³ w sposób istotny inne warunki niniejszej umowy; 5) przyjêcie dostawy jest niezgodne z prawem; 6) przyjêcie dostawy zagra¿a bezpieczeñstwu, zdrowiu lub mieniu Zamawiaj±cego. 6. Je¿eli przedstawiciel Zamawiaj±cego odmówi przyjêcia danej partii dostawy, Wykonawca ma obowi±zek niezw³ocznie, lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 3 dni roboczych od dnia z³o¿enia reklamacji, wymieniæ dostarczony produkt we w³asnym zakresie i na w³asny koszt. 7. Je¿eli Zamawiaj±cy potwierdzi niezgodno¶æ dostarczonego opa³u pod wzglêdem ilo¶ci lub jako¶ci danej partii dostawy, Wykonawca ma obowi±zek niezw³ocznie, lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 3 dni roboczych, liczonych od dnia z³o¿enia reklamacji, wymieniæ dostarczon± partiê lub dostarczyæ brakuj±c± ilo¶æ, we w³asnym zakresie i na w³asny koszt. W takim przypadku Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³adowaæ i wywie¼æ produkt niezgodny z wymaganiami okre¶lonymi w niniejszej umowie we w³asnym zakresie i na w³asny koszt. 8. Wykonawca nie mo¿e dokonaæ zastawienia lub przeniesienia, w szczególno¶ci: cesji, przekazu, sprzeda¿y; jakiejkolwiek wierzytelno¶ci wynikaj±cej z niniejszej umowy lub jej czê¶ci, jak równie¿ korzy¶ci wynikaj±cej z umowy lub udzia³u w niej na osoby trzecie bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiaj±cego. § 5 Kary umowne 1. Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown±: 1) w wysoko¶ci 10 % ca³kowitej warto¶ci danej partii dostawy, w przypadku dostarczenia opa³u niespe³niaj±cego warunków okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Przy czym poza kar± Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wymiany ca³ej partii produktu we w³asnym zakresie i na swój koszt; 2) w wysoko¶ci 1.000,00 z³ brutto za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki, po up³ywie wyznaczonego przez Zamawiaj±cego terminu dostawy opa³u; 3) w wysoko¶ci 300,00 z³ brutto za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki, po up³ywie wyznaczonego przez Zamawiaj±cego terminu do: z³o¿enia wyja¶nieñ, dostarczenia dokumentów, certyfikatów, badañ, ekspertyz itp., 4) w wysoko¶ci 50.000,00 z³, z tytu³u odst±pienia od umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, a niezawinionych przez Zamawiaj±cego; 5) w wysoko¶ci 50.000,00 z³, w razie odst±pienia przez Zamawiaj±cego od czê¶ci umowy z przyczyn zawinionych i/lub le¿±cych po stronie Wykonawcy, a nie le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego. 2. Wykonawca upowa¿nia Zamawiaj±cego do potr±cenia naliczonych kar umownych w pierwszej kolejno¶ci z wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Kara umowna z tytu³u zw³oki przys³uguje za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki i jest wymagalna od dnia nastêpnego po up³ywie terminu jej zap³aty. 4. Termin zap³aty kary umownej wynosi 14 dni od dnia dorêczenia Stronie wezwania do zap³aty. W razie opó¼nienia z zap³at± kary umownej Strona uprawniona do otrzymania kary umownej mo¿e ¿±daæ odsetek ustawowych za ka¿dy dzieñ opó¼nienia 5. Zap³ata kary przez Wykonawcê lub potr±cenie przez Zamawiaj±cego kwoty kary z p³atno¶ci nale¿nej Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowi±zku ukoñczenia prac lub wykonania innych obowi±zków i zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszej umowy. § 6 Odst±pienie od umowy 1. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od niniejszej umowy niezw³ocznie, je¿eli: 1) Wykonawca dwukrotnie dostarczy³ opa³ niespe³niaj±cy warunków okre¶lonych w dokumentacji przetargowej o nr ZP.271.1.10.2019; 2) Wykonawca, pomimo uprzednich pisemnych zastrze¿eñ Zamawiaj±cego, nie wykonuje prac zgodnie z warunkami umownymi lub zaniedbuje zobowi±zania umowne,; 3) Wykonawca nie wykonuje umowy lub wykonuje j± nienale¿ycie i pomimo pisemnego wezwania Wykonawcy do podjêcia wykonywania lub nale¿ytego wykonywania umowy w wyznaczonym, uzasadnionym technicznie terminie, nie zado¶æuczyni ¿±daniu Zamawiaj±cego; 4) Wykonawca bez uzasadnionej przyczyny przerwa³ wykonywanie dostaw i pomimo pisemnego wezwania Zamawiaj±cego nie podj±³ ich w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie; 5) Wykonawca dokonuje cesji umowy lub jej czê¶ci bez zgody Zamawiaj±cego; 6) Wykonawca podzleca jak±kolwiek czê¶æ przedmiotu umowy, co do której Zamawiaj±cy na³o¿y³ obowi±zek wykonania przez Wykonawcê w³asnymi si³ami. 2. Odst±pienie od umowy wymaga zachowania formy pisemnej z uzasadnieniem pod rygorem niewa¿no¶ci za po¶rednictwem listu poleconego za potwierdzeniem odbioru lub w formie pisma z³o¿onego w siedzibie odpowiednio Zamawiaj±cego lub Wykonawcy za pokwitowaniem. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy (art. 145 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). 4. Zamawiaj±cy ma prawo rozwi±zaæ umowê z zachowaniem miesiêcznego okresu wypowiedzenia. § 7 Postanowienia koñcowe 1. Zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiany umowy mo¿na dokonywaæ jedynie w oparciu o art. 144 ustawy prawo zamówieñ publicznych. 3. Przedstawicielem Wykonawcy do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy bêdzie: p..................................................., tel. ..................................................., adres korespondencyjny: .................................................................................... adres poczty elektronicznej: .............................................................................. 4. Przedstawicielem Zamawiaj±cego do kontaktów w sprawie realizacji niniejszej umowy bêdzie: p. Piotr Zacharski, tel. (56) 69-76-852, (56) 49-80-002 , adres: Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. G³ówna 28 b, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, woj. Kujawsko-Pomorskie, adres poczty elektronicznej: zgkim_jablonowo@poczta.onet.pl 5. Wykonawca wyra¿a zgodê na przetwarzanie danych osobowych udostêpnionych w ofercie do celów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy. 6. Niniejsza umowa jest jawna i podlega udostêpnieniu na zasadach okre¶lonych w przepisach o dostêpie do informacji publicznej. 7. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie maj± przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 8. Spory miêdzy stronami mog±ce zaistnieæ na tle stosowania niniejszej umowy bêd± rozstrzygane przez s±d w³a¶ciwy rzeczowo i miejscowo dla siedziby Zamawiaj±cego. 9. Integraln± czê¶ci± niniejszej umowy jest SIWZ, dokumentacja przetargowa oraz oferta Wykonawcy. 10. Umowê sporz±dzono w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach, w tym 1 egzemplarz dla Wykonawcy i 2 egzemplarze dla Zamawiaj±cego. 11. Umowa wchodzi w ¿ycie w dniu jej podpisania przez obie Strony. Zamawiaj±cy Wykonawca Za³±cznik nr 1 do umowy nr ZP.272.1...2019 KLAUZULA INFORMACYJNA - ZGODA NA WIZERUNEK Ja, ................................................................................................................................... (imiê i nazwisko) : o wyra¿am zgodê *, o nie wyra¿am zgody * na utrwalanie oraz upublicznianie mojego wizerunku wraz z imieniem i nazwiskiem na stronie internetowej Urzêdu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie (https://www.jablonowopomorskie.pl) Administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwane dalej "danymi") jest Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie z siedzib± przy ul. G³ównej 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail sekretariat@jablonowopomorskie.pl. Administrator przetwarza dane w celu utrwalenia i upublicznienia wizerunku, danych identyfikacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda osoby fizycznej, któr± dane dotycz±. Podanie danych jest dobrowolne. Konsekwencj± niepodania danych jest brak mo¿liwo¶ci utrwalenia oraz upublicznienia wizerunku wraz z imieniem i nazwiskiem na stronie internetowej Urzêdu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie. Dane mog± byæ ujawnione jedynie w³a¶ciwie upowa¿nionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadaj±cym podstawê prawn± ¿±dania dostêpu do danych oraz odbiorcom, którym musz± zostaæ ujawnione dane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Dane bêd± przetwarzane do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych. Wycofanie zgody nie wp³ywa na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Osobie fizycznej, której administrator przetwarza dane, w uzasadnionych przypadkach, przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) prawo do wycofania zgody, b) prawo dostêpu do swoich danych, c) prawo do usuniêcia swoich danych, d) prawo do sprostowania swoich danych, e) prawo do sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania swoich danych, f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. * niew³a¶ciwe skre¶liæ Jab³onowo Pomorskie, dnia .......................... r. ..........................................................(podpis, piecz±tka sk³adaj±cego o¶wiadczenie)


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Nie dotyczy.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z SIWZ i z projektem umowy, w granicach unormowania art. 144 PZP
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie; 2. inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Daniel Mierzyñski, kontakt: danielmierzynski@bodo24.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. .8 a w zwi±zku z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa" oraz 2) art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu przetwarzania niezbêdnego do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorz±dzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 506); 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8, art. 96 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.); 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres co najmniej: 1) 5 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku uniewa¿nienia postêpowania), 2) 10 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku zawarcia umowy na realizacjê zamówienia), tj. zgodnie z obowi±zuj±cym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, a je¿eli zamówienie publiczne by³o w ca³o¶ci lub w czê¶ci finansowane ze ¶rodków europejskich, okres przechowywania dokumentacji okre¶la w³a¶ciwa Instytucja Wdra¿aj±ca/Zarz±dzaj±ca; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. UWAGA!! Informujemy, ¿e operator pocztowy dostarcza przesy³ki do siedziby Zamawiaj±cego w dni robocze po godzinie 13:00.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.