eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBUDOWA GŁÓWNEGO KOLEKTORA ŚCIEKOWEGO WRAZ Z POMPOWNIĄ W SŁUPSKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-14

POZYCJA 57895

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: BUDOWA GŁÓWNEGO KOLEKTORA ŚCIEKOWEGO WRAZ Z POMPOWNIĄ W SŁUPSKU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Mielczarek 59/ 8418393 Jarosław Rzeczkowski 59/ 8418394, ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8426051 do 57, fax 059 8422207, e-mail: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wodociagi.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA GŁÓWNEGO KOLEKTORA ŚCIEKOWEGO WRAZ Z POMPOWNIĄ W SŁUPSKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Słupsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na : - budowie nowej pompowni ścieków o wydajności 1,9 m3/s budowie zbiornika retencyjnego o poj. min. 280 m3 z przelewem awaryjnym i wylotem do rzeki - przebudowie komory połączeniowej na istniejących kolektorach grawitacyjnych, - przedłużeniu istniejącego kolektora o średnicy min. 2000 mm i szacunkowej długości 156 m. - wykonaniu drugiej nitki kolektora tłocznego z przepompowni na oczyszczalnię ścieków w Słupsku o średnicy min. 500 mm i szacunkowej długości 1600 m. Kontrakt będzie wykonywany według Warunków Kontraktowych FIDIC: Warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę [2 wydanie angielsko-polskie 2004, tłumaczenie 1 wydania 1999 \Conditions of Contract for Plant and Design-Build\]. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5)złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jedno wspólne oświadczenie. 6)Wykonawcy składający oferty mają obowiązek dokonać przeliczenia wymaganych przez Zamawiającego wartości z waluty kraju Wykonawcy na PLN według średniego kursu NBP (Narodowego Banku Polskiego) obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych i podać przyjęty przelicznik. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na : - budowie nowej pompowni ścieków o wydajności 1,9 m3/s budowie zbiornika retencyjnego o poj. min. 280 m3 z przelewem awaryjnym i wylotem do rzeki - przebudowie komory połączeniowej na istniejących kolektorach grawitacyjnych, - przedłużeniu istniejącego kolektora o średnicy min. 2000 mm i szacunkowej długości 156 m. - wykonaniu drugiej nitki kolektora tłocznego z przepompowni na oczyszczalnię ścieków w Słupsku o średnicy min. 500 mm i szacunkowej długości 1600 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 120.000 PLN (słownie : sto dwadzieścia tysięcy PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 9. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b) zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych oraz o członkostwie w izbach samorządowych architektów lub inżynierów budownictwa dla Kierowników Budowy i Projektantów wymienionych w pkt. 9.1.3) IDW. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (tj. w latach 2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 30 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat (tj. w latach 2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości nie mniejszej niż 3 osoby. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, c) do wykonania zamówienia dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: Sprzęt do odwadniania wykopów (igłofiltry) 4 kpl W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz), d) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Przedstawiciel Wykonawcy - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego obejmującego doświadczenie przy kierowaniu realizacją co najmniej 2 inwestycji z zakresu infrastruktury wodno-ściekowej o łącznej wartości (netto) nie mniejszej niż 7 mln PLN, w tym co najmniej 1 inwestycji zrealizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne tj. warunki kontraktowe FIDIC dostosowane do prawa lokalnego państwa na terenie którego wykonywane były inwestycje; - biegła znajomość języka polskiego (lub zapewnienie tłumacza przez cały okres trwania umowy ); Kierownik Budowy - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń; - minimum 8 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym minimum dwóch inwestycji o łącznej wartości (netto) nie mniejszej niż 6 mln PLN; - biegła znajomość języka polskiego (lub zapewnienie tłumacza przez cały okres trwania umowy); Projektant - powinien posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń; - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego jako projektant, w tym jako główny projektant minimum jednej przepompowni ścieków o wydajności nie mniejszej niż 1 m3/s; - biegła znajomość języka polskiego (lub zapewnienie tłumacza przez cały okres trwania umowy); W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz) wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem była: - budowa dwóch sieci kanalizacyjnych wraz z pompowniami ścieków o wartości łącznej (netto) co najmniej 10 mln PLN oraz - budowa min. 1 monolitycznego zbiornika żelbetowego o pojemności min. 200 m3 W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) Wykonawcy składający ofertę wspólną składają przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich : a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 12 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający te przychody - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, oraz streszczenie informacji finansowych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do IDW. b) posiadać środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 1.200.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 pkt. 1-4. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jedno wspólne oświadczenie. 6) Wykonawcy składający oferty mają obowiązek dokonać przeliczenia wymaganych przez Zamawiającego wartości z waluty kraju Wykonawcy na PLN według średniego kursu NBP (Narodowego Banku Polskiego) obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych i podać przyjęty przelicznik w oświadczeniu przygotowanym według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do IDW. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt. 9.1.1).a), 9.1.2).b) i 9.1.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: i. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ii. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; iii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) o których mowa w pkt. 9.1.2).a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ustp. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 2) Dokumenty o których mowa w punkcie 9.2.1)a)i. oraz 9.2.1)a)iii. oraz 9.2.1)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie 9.2.1)a)ii. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 9.2.2) stosuje się odpowiednio. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.slupsk.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ ( wersja papierowa) dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy: - w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. E. Orzeszkowej 1, Budynek A, pokój nr 14, płatne gotówką w kasie Zamawiającego lub przesłana za zaliczeniem firmą kurierską. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego Słupsk ul. E.Orzeszkowej 1 Budynek A, pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Spójności ( Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/019 pn.\Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska\) 2) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia wynosi 30 miesięcy i obejmuje Czas na Ukończenie oraz Okres Zgłaszania Wad tj. 18 miesięcy od Daty Rozpoczęcia (Czas na Ukończenie) + 12 miesięcy od Wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia (Okres Zgłaszania Wad) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.