eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa spektrometru NMR 400 MHz dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-58/D/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-11-03

POZYCJA 57867

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa spektrometru NMR 400 MHz dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-58/D/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet w Białymstoku, do kontaktów: 1) Dr Leszek Siergiejczyk (sprawy merytoryczne)tel. (004885) 745-75-76; 2) Marcin Bajda (sprawy proceduralne) tel. (004885) 745-71-18, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, fax 085 745 70 73, e-mail: ac-dzp@uwb.edu.pl, www.uwb.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet w Białymstoku, Marcin Bajda, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, piętro V, p. 503, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. (004885) 745-71-18, fax (004885) 745-71-16. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet w Białymstoku, Krystyna Strużanowska, Kancelaria ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, piętro I, p. 105, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. (004885) 745-71-13, fax (004885) 745-71-16, e-mail: ac-dzp@uwb.edu.pl, www.uwb.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa spektrometru NMR 400 MHz dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-58/D/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrometru NMR 400 MHz zgodnie z opisem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III - wymagane parametry techniczne spektrometru NMR 400 MHz. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Chemii Produktów Naturalnych Uniwersytetu w Białymstoku, Al. Piłsudskiego 11/4, 15-443 Białystok. Kod NUTS: PL 341. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.33.00 - Spektrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.30.00 - Spektrometry 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 26 000,00 PLN Gwarancja - oferowane urządzenie musi być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją i serwisem pogwarancyjnym. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 21 dni od dnia otrzymania faktury (podstawą opłacenia należności dla Wykonawcy jest dostarczenie spektrometru do Zakładu Chemii Produktów Naturalnych, Al. Piłsudskiego 11/4, 15-443 Białystok oraz podpisanie protokołu odbioru). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia od co najmniej 1 roku, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) - kryterium ocenianie na podstawie dokumentów poświadczających wykonywanie działalność gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a)w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonali nie mniej niż 2 zamówienia o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000.000,00 PLN każde, i udokumentują je przez podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, z wyraźnym zaznaczeniem jakości wykonanych dostaw) - wg zał. nr 4. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata nastąpi w terminie do 21 dni od wystawienia faktury za dostawę tj. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 000.000,00 PLN; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Wykonawców obowiązuje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 645) - dotyczy §2 wymienionego rozporządzenia w powiązaniu z częścią X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 1 000.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty upływu terminu składania ofert)o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000.000,00 PLN każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, z wyraźnym zaznaczeniem jakości wykonanych dostaw)- wg zał. nr 4. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena ofertowa aparatu - 50% Ocena warunków technicznych - 40% Gwarancja - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Dzp-58/D/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.12.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać w godz.od7:30do15:30 w siedzibie Zamawiającego p.503 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.12.2005, godzina 10:00, Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.