eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa, instalacja i uruchomienie infomatów z oprogramowaniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Nowy Sącz: Dostawa, instalacja i uruchomienie infomatów z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 5771 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 251318 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna, ul. Jagiellońska, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4408163, fax 018 4422950.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna: 100% udziału JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie infomatów z oprogramowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie 19 (dziewiętnastu) sztuk infomatów, w tym 15 (piętnaście) infomatów stojących wewnętrznych, 2 (dwa) infomaty stojące zewnętrzne, 2 (dwa) infomaty wiszące zewnętrzne. W niniejszej specyfikacji oraz załącznikach, na określenie infomatu może być używana zamiennie nazwa infokiosk. 2. Szczegółowy opis funkcji i budowy infomatu, miejsc i warunków instalacji, w tym warunków podłączenia do istniejących sieci komputerowej i energetycznej, wzorów logo lub herbów gmin do umieszczenia na ekranach startowych infomatów zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca musi spełnić wszystkie wymagania wymienione w specyfikacji w zakresie budowy wszystkich infomatów jak i poszczególnych ich części czy elementów, montażu i podłączenia do sieci energetycznej i komputerowej oraz innych wymienionych w specyfikacji wymagań. Podłączenia do sieci energetycznej powinna wykonywać osoba posiadająca odpowiednie i właściwe do tego rodzaju czynności uprawnienia. 3. Zamawiający wymaga 2 (dwu) letniego okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady fizyczne i prawne - rękojmi oraz gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 4. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia mają być wysokiej jakości, dopuszczone do obrotu, bezpieczne i nieszkodliwe dla życia i dla zdrowia ludzi oraz dla środowiska. Wszystkie infomaty, jak i poszczególne ich części muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. 5. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 30200000-1, 30231200-9, 30240000-3 6. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany do wskazania części zamówienia, którego wykonanie zleci podwykonawcom

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 218500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Stworzenie bazy informacyjnej dla instytucji otoczenia biznesu powiatu nowosądeckiego realizowanego w ramach poddziałania 1.1.2 Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOBOX Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 218500
  • Oferta z najniższą ceną: 218500 / oferta z najwyższą ceną: 0
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.