Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-14
Nowy Sącz: Dostawa, instalacja i uruchomienie infomatów z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 251318 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna, ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4408163, fax 018 4422950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna 100% udziału JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie infomatów z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie 19 (dziewiętnastu) sztuk infomatów, w tym 15 (piętnaście) infomatów stojących wewnętrznych, 2 (dwa) infomaty stojące zewnętrzne, 2 (dwa) infomaty wiszące zewnętrzne. W niniejszej specyfikacji oraz załącznikach, na określenie infomatu może być używana zamiennie nazwa infokiosk. 2. Szczegółowy opis funkcji i budowy infomatu, miejsc i warunków instalacji, w tym warunków podłączenia do istniejących sieci komputerowej i energetycznej, wzorów logo lub herbów gmin do umieszczenia na ekranach startowych infomatów zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca musi spełnić wszystkie wymagania wymienione w specyfikacji w zakresie budowy wszystkich infomatów jak i poszczególnych ich części czy elementów, montażu i podłączenia do sieci energetycznej i komputerowej oraz innych wymienionych w specyfikacji wymagań. Podłączenia do sieci energetycznej powinna wykonywać osoba posiadająca odpowiednie i właściwe do tego rodzaju czynności uprawnienia. 3. Zamawiający wymaga 2 (dwu) letniego okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady fizyczne i prawne - rękojmi oraz gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 4. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia mają być wysokiej jakości, dopuszczone do obrotu, bezpieczne i nieszkodliwe dla życia i dla zdrowia ludzi oraz dla środowiska. Wszystkie infomaty, jak i poszczególne ich części muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. 5. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 30200000-1, 30231200-9, 30240000-3 6. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany do wskazania części zamówienia, którego wykonanie zleci podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane w pkt 1 ppkt 4 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Zamawiający wymaga aby oferowane infomaty zostały wykonane przez producenta stosującego system zarządzania jakością ISO 9001:2004 lub inne równoważne środki zapewnienia jakości. 4. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą : 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty określone w ppkt 1 i ppkt 2 ten składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Rozdział V pkt 3), Wykonawca składa wraz z ofertą certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2004 producenta oferowanych infomatów lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości. Dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2 i pkt 2 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej stronie składanego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sarr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Jagiellońska 14 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 08:15, miejsce: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Jagiellońska 14 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Stworzenie bazy informacyjnej dla instytucji otoczenia biznesu powiatu nowosądeckiego, realizowanego w ramach działania 1.1, poddziałania 1.1.2 SPO WKP, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.126.2025 "(...)" - przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Samochodowych w Nowym Sączu - etap drugi instalacje elektryczne".
- BZP.271.125.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Remont i modernizacja ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 w Nowym Sączu".
- Dostawa sprzętu wsparcia SGR dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1527 K Nawojowa - Bącza Kunina w m. Nawojowa i Bącza Kunina
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu IT" w ramach Projektu pn.: "Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia"
- Dostawa sprzętu interaktywnego i graficznego na potrzeby pracowni technika grafiki i poligrafii cyfrowej oraz technika informatyka.
- "Dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
- "Dostawa komputerów dla Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





