To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 57683 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Chełm: Dostawa rur PCV o przekroju 60 cm
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36077 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, krajowy numer identyfikacyjny
11019822100000, ul.
Plac Niepodległości
1,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
825 627 501, faks
825 627 510, e-mail
starostwo@powiat.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.chelm.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.powiat.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rur PCV o przekroju 60 cm
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG.272.1.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa rur PCV z kielichem spełniających wymogi norm PN-EN 598+A1:2010 o długości 6,00 m, przekroju 60,00 cm, w ilości 30 sztuk. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione rury PCV.Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44163110-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o zamówienie publiczne na zadanie pn. "Dostawa rur PCV o przekroju 60 cm" podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, bowiem postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaistnienie przesłanki wymienionej w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy rodzi dla Zamawiającego bezwzględną konieczność unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Art. 29 ust. 1 ustawy nakłada na Zamawiającego obowiązek opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Zgodnie z art. 29 ust. 2 ustawy przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. W trakcie czynności dotyczących oceny i badania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu oraz na podstawie pisma jednego z Wykonawców, tj. Przedsiębiorstwa Obrotu Hurtowego WOD BUD Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w 43-391 Mazańcowice 57, Komisja podała w wątpliwość zapis opisu przedmiotu zamówienia zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W pkt 3.1. SIWZ wpisano:" Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa rur PCV z kielichem spełniających wymogi norm PN-EN 598+A1:2010 o długości 6,00 m, przekroju 60,00 cm, w ilości 30 sztuk. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na zakupione rury PCV. Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu." W piśmie od Wykonawcy - Przedsiębiorstwa Obrotu Hurtowego WOD BUD Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, które wpłynęło dnia 29.03.2017 r. Zamawiający otrzymał informację, iż norma, która została podana w SIWZ: PN-EN 598+A1:2010, dotyczy rur z żeliwa sferoidalnego, a nie rur z tworzyw sztucznych. Wykonawca wskazał, iż niejednoznaczny zapis w SIWZ spowodował, że poszczególni oferenci wycenili inne rodzaje materiałów i stąd są tak duże rozbieżności cenowe. Powołanie się w opisie przedmiotu zamówienia na normę, która dotyczy innego rodzaju rur utrudnia zatem uczciwą konkurencję potencjalnych oferentów. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stwierdzenie wystąpienia co najmniej jednej z przesłanek wskazanych w ustawie zobowiązuje Zamawiającego do unieważnienia postępowania. Mając na względzie prawidłową dostawę przedmiotu zamówienia czynność unieważnienia postępowania uznaje się za zasadną. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3333.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- usługa szkolenia: "Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim
- "Zakup samochodu typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Dorohusku"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - środowiskowej dla zadania pn. "Nadbudowa wraz z rozbudową istniejącej kwatery składowiska odpadów"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





