eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa materiałów opatrunkowych - ZP 7/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP 7/2008
Numer ogłoszenia: 57559 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP 7/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 36 zadań w obrębie 20 pakietów. Jedna część = jedno zadanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 36.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy udokumentują stosownymi oświadczeniami lub dokumentami, że spełniają nastę-pujące warunki: A Wymagania formalno-prawne : 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. B Pozostałe wymagania: 1. złożą oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiążą się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 2. przyjmują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 3. przedłożą aktualne dokumenty i zaświadczenia wymagane w części IV, pkt C SIWZ, 4. dołączą próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zg. częścią III, pkt 5 SIWZ. 5. posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie według zasady spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych w postępowaniu o zamówienia publiczne: Dla wymagań formalno prawnych 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( W przypadku wspólników spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześ- niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. odpis umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4. oświadczenie potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art.22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 SIWZ), 5. kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności . Dla pozostałych wymagań 6. wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (załącznik nr 1 SIWZ), wybrany formularz asortymentowo-cenowy i formularz parametrów dla oferowanych zadań w obrębie pakietów (załączniki od A1-F i T1-F do A1-P T1-P SIWZ) - w formie pisemnej i dodatkowo elektronicznej - dyskietka lub płyta CD. 7. W celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów medycznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy wyrobów których pierwsze wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych). - z zastrzeżeniem pkt. 7.1 b) Certyfikat CE producenta ( nie dotyczy klasy I niesterylnej wyrobu medycznego ). Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej. - z zastrzeżeniem pkt. 7.1 W przypadku wątpliwości Zamawiający będzie wymagał pod rygorem nieważności certyfikatu jednostki notyfikującej. c) W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. d) Deklaracja Zgodności. e) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe (lub ich kserokopie). f) Kserokopie etykiet opakowań, zgodnie z punktem 7.3. Zamawiający będzie oczekiwał wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, oraz certyfikatu CE z Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą). 7.1 W przypadku braku wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, do oferty należy dołączyć certyfikat CE wraz z Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą). 7.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7 ppkt. a-f winny być umieszczone w ofercie przetargowej w miejscu pod danym pakietem, którego dotyczą i powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu . Przykład : Dotyczy Pakietu nr : 00 pozycja nr : 00 7.3. Wszystkie opakowania mają być w języku polskim, ich kserokopie należy załączyć do oferty zgodnie z cz. IV pkt 7 ppkt f. 7.4 Wymogi zawarte w parametrach granicznych należy udokumentować konkretnym dokumentem (np. Deklaracją Zgodności). Załączone dokumenty muszą w jednoznaczny sposób potwierdzać spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego. 8. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (załącznik nr 2 SIWZ), 9. oświadczenia wykonawcy o: (zawartych na druku OFERTA zał. 1 SIWZ). Uwaga 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypos- politej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w części IV pkt 3, 7, 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło-żenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właści-wego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypos- politej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 8, składa zaświad- czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 oraz w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu- szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit a i c oraz w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument o którym mowa w pkt 1 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed termi- nem składania ofert. Wszystkie kserokopie mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę, lub upoważnionego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie , może spowodować odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Jakość - 40
  • 3. Okres stałości cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna w pok. zamówień publ. I p. osobiście lub pocztą (cena 10,00 zł); opłata przelewem lub gotówką w siedzibie zamawiającego lub na str intern..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pok. zam. Publ.- I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Lignina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Lignina arkusze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 40
    • 3. Okres stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet I - Lignina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Lignina rolki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 40
    • 3. Okres stałości cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.