Ogłoszenie z dnia 2005-10-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Przysucha: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Przysucha, do kontaktów: Czesław Korycki, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha, tel. 048 48 6752071, 6752072, fax 48 48 6752071, e-mail: nadlesnictwo.przysucha@radom.lasy.gov.pl, www.radom.lasy.gov.pl/przysucha. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, prace szkółkarskie, ochronę p.poż. Przedmiot zamówienia zastał podzielony na 15 części Część 1 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Borkowice Część 2 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Promień Część 3 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Skłoby Część 4 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Aleksandrów Część 5 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Drzewica Część 6 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Rawicz Część 7 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Puszcza Część 8 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Stefanów Część 9 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 na terenie leśnictwa Zapniów Część 10 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 - prace na szkółce leśnej w Kłonnej Część 11 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 - awansowe specjalistyczne przygotowanie gleby pod odnowienia w Nadleśnictwie Przysucha Część 12 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 - awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia w Nadleśnictwie Przysucha - Obręb Przysucha Część 13 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 - awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia w Nadleśnictwie Przysucha - Obręb Rzuców Część 14 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 - mechaniczne rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Przysucha Część 15 - Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 - ochrona p. poż.: obsługa punktów obserwacyjnych, dogaszanie i dozorowanie pożarzysk w Nadleśnictwie Przysucha. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Przysucha: Obręb Przysucha szkółka leśna w Kłonnej, leśnictwa: Drzewica, Rawicz, Puszcza, Stefanów, Zapniów Obręb Rzuców leśnictwa: Borkowice, Promień, Skłoby, Aleksandrów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.20.00 - 77.21.20.00 Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 zamówienia - Wadium o wartości: 1700,00 zł Część 2 zamówienia - Wadium o wartości: 2200,00 zł Część 3 zamówienia - Wadium o wartości: 1700,00 zł Część 4 zamówienia - Wadium o wartości: 2300,00 zł Część 5 zamówienia - Wadium o wartości: 1300,00 zł Część 6 zamówienia - Wadium o wartości: 2500,00 zł Część 7 zamówienia - Wadium o wartości: 3800,00 zł Część 8 zamówienia - Wadium o wartości: 2500,00 zł Część 9 zamówienia - Wadium o wartości: 2600,00 zł Część 10 zamówienia - Wadium o wartości: 100,00 zł Część 11 zamówienia - Wadium o wartości: 600,00 zł Część 12 zamówienia - Wadium o wartości: 400,00 zł Część 13 zamówienia - Wadium o wartości: 200,00 zł Część 14 zamówienia - Wadium o wartości: 400,00 zł Część 15 zamówienia - Wadium o wartości: 300,00 zł. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 2% całkowitej ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część 1-9 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. pozyskanie drewna, zrywka drewna, odnowienia, czyszczenia wczesne i późne, ręczne przygotowanie gleby, ochrona lasu, melioracje agrotechniczne ręczne, ochrona p. poż. itp.) o łącznej wartości minimum 50000 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), warunek ten musi być spełniony w odniesieniu do każdej części. b) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część 10 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. prace szkółkarskie) o łącznej wartości minimum 2500 zł brutto (dwa tysiące pięćset złotych brutto). c) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część 13 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. mechaniczne przygotowanie gleby itp.) o łącznej wartości minimum 13000 zł brutto (trzynaście tysięcy złotych brutto). d) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na część 11-12 i 14-15 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. mechaniczne przygotowanie gleby, melioracje agrotechniczne mechaniczne, ochrona p. poż. itp.) o łącznej wartości minimum 20000 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto), warunek ten musi być spełniony w odniesieniu do każdej części. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalności w formie spółek cywilnych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: nie dotyczy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości: a) dla części 1-9 zamówienia - minimum 50000 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) b) dla części 10 zamówienia - minimum 2500 zł brutto (dwa tysiące pięćset złotych brutto) c) dla części 13 zamówienia - minimum 13000 zł brutto (trzynaście tysięcy złotych brutto) d) dla części 11-12 i 14-15 zamówienia - minimum 20000 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto) dla każdej części zamówienia odrębnie, oraz dokumenty potwierdzające, iż usługi te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, listy polecające, opinie). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SA-2710-83-2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: netto + VAT. opłatę należy uiścić w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.12.2005, godzina 10:30, siedziba Nadleśnictwa Przysucha w Przysusze, ul. Targowa 87, świetlica.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Borkowice, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 33 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Promień, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 43 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Słoby, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 33 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Aleksandrów, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 46 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Drzewica, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 25 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Rawicz i Puszcza, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 49 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Puszcza, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 75 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Stefanów i Puszcza, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 48 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.20.00, 77.21.12.00, 77.21.14.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Zapniów, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochronę p.poż. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 51 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej - prace na szkółce leśnej w Kłonnej w 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 550 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 r., obejmujące w szczególności: awansowe specjalistyczne przygotowanie gleby pod odnowienia w Nadleśnictwie Przysucha. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 11 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.08.2006 CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 r., obejmujące w szczególności: awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia w Nadleśnictwie Przysucha - Obręb Przysucha. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 7 500 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.08.2006 CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 r., obejmujące w szczególności: awansowe przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia w Nadleśnictwie Przysucha - Obręb Rzuców. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 2 500 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.08.2006 CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 r., obejmujące w szczególności: mechaniczne rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Przysucha. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 7 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przysucha w roku 2006 r., obejmujące w szczególności: obsługa punktów obserwacyjnych, dogaszanie i dozorowanie pożarzysk. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia powyżej 5 500 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.03.2006
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Budowa ciągu pieszo-jezdnego na ul. Akacjowej w Przysusze.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1686 W gr. woj. - Myślakowice - Różanna - Wysokin
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kliniska zarządzanego przez Nadleśnictwo Kliniska, w sezonie łowieckim 2025/2026"
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego.
- Zadrzewienie przy drogach lokalnych - Pielęgnacja drzew w pasie drogi powiatowej nr 1252C Jeżewo - Świecie
- USŁUGI Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG LEŚNYCH, DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH, OBIEKTÓW RETENCYJNYCH I MELIORACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZARZĄDZIE NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH, W LATACH 2025-2026
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.