To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Piekary Śląskie: Zakup artykułów żywnościowych oraz sukcesywna ich dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 57466 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30442 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Bpa. Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 288 35 74, faks 0-32 287 95 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych oraz sukcesywna ich dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Okrzei 25 - (Dział I), b) Świetlica Środowiskowa Nr 1 ul. M.C. Skłodowskiej 107 - (Dział II), c) Świetlica Środowiskowa Nr 2 ul. Okrzei 25 - (Dział III), d) Punkt Interwencji Kryzysowej ul. Przyjaźni 229 - (Dział IV), e) Dział Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Bytomska 67- (Dział V) 2. Szczegółowy wykaz asortymentu z opisem i podziałem na części zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4. Ilości zamawianego towaru przedstawione w Załączniku nr 4 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. 5. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 6. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe (dotyczy wszystkich części) do placówek Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru w w/w placówkach Zamawiającego. 8. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. 9. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarne. 10. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego zgodnie ze składanymi zamówieniami na podstawie zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego lub faksem przez okres trwania umowy. 11. Zamówiony towar z Rozdziału III ust. 1 pkt. a), należy dostarczyć najpóźniej do godziny 7:00 w dniu wskazanym przez Zamawiającego z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, gdyż obowiązkowa jest terminowość przygotowania posiłków. Dla pozostałych placówek wg uzgodnionej przez strony godziny podanej przy zamówieniu. 12. Zamówiony towar musi być świeży i musi posiadać świadectwa jakości. 13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad jakościowych lub posiadających wady eliminujące je do użytku w dostarczanej partii towaru, Zamawiający ich nie przyjmie. 14. W razie zwłoki z dostarczeniem przez Wykonawcę partii towaru lub nie dokonaniem wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający zakupi towar u innego sprzedającego, na koszt Wykonawcy. 15. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.10.00 - Pieczywo 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25 (Dział I), b) Świetlica Środowiskowa nr 1, ul. M. Skłodowskiej Curie 107(Dział II), c) Świetlica Środowiskowa nr 2, ul. Okrzei 25 (Dział III)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRADYCJA AGNIESZKA KOT SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TRADYCJA AGNIESZKA KOT SPÓŁKA JAWNA
- S.C.TRADYCJA Piotr Kot, Agnieszka Kot, Józef Cieszyński, ul. Tarnogórska 45, 41-945 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6814,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7339,05
Oferta z najniższą ceną: 7339,05 / Oferta z najwyższą ceną: 8181,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej - II części
- Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Jana Długosza 84 w Piekarach Śląskich
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ulicy Bytomskiej 84
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ulicy Bytomskiej 92
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich przy ul. Marii Curie - Skłodowskiej 106
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Piekarach Śląskich przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 14
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
- Dostawy produktów mleczarskich ZP 16/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i dostawy artykułów ogólnospożywczych na potrzeby kuchni szpitalnej
- Dostawa mięsa , wędlin i produktów drobiowych w roku 2025-2026 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
- Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.