Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-08-13
Og³oszenie nr 574660-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu: Roboty budowlane zwi±zane z pracami archeologicznym na p³ycie Starego Rynku w Poznaniu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
65497700000000, ul.
ul. Wodna
27
,
61-781
Poznañ, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
618 528 251, e-mail
sniady@man.poznan.pl, faks
618 525 306.
Adres strony internetowej (URL): https://muzarp.poznan.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
samorz±dowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie (w formie papierowej) - osobi¶cie, za po¶rednictwem poczty lub kuriera
Adres:
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 27, 61-781 Poznañ
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Roboty budowlane zwi±zane z pracami archeologicznym na p³ycie Starego Rynku w Poznaniu
Numer referencyjny:
MAP 03/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: W zwi±zku z konieczno¶ci± przeprowadzenia przez Muzeum Archeologiczne w Poznaniu wyprzedzaj±cych badañ archeologicznych polegaj±cych na eksploracji kulturowych warstw ziemnych do poziomu ok. 4m poni¿ej obecnej nawierzchni p³yty Rynku na powierzchni wykopu badawczego o wymiarach 22m x 12m zlokalizowanego we wschodniej pierzei Starego Rynku w Poznaniu, przedmiotem niniejszego zamówienia bêdzie w szczególno¶ci wykonanie nastêpuj±cych prac: 1) wygrodzenie placu badañ zgodnie z projektem i jego dwukrotnym przestawieniem; 2) wykonanie rêcznej rozbiórki kostki brukowej z powierzchni planowanego wykopu (wytyczonego w terenie przez Zamawiaj±cego) jej za³adunku i zabezpieczeniu na paletach, a nastêpnie przewiezieniu i nieodp³atnym zmagazynowaniu na terenie magazynu Zarz±du Dróg Miejskich przy ul. Pu³askiego w Poznaniu; 3) wykonania tzw. palowania w osiach ¶cian wykopu badawczego; 4) mechanicznego wybrania pod nadzorem archeologów warstw podbudowy pod zdemontowan± kostkê brukow± do poziomu -1,0 m poni¿ej powierzchni p³yty Rynku wraz z jej za³adunkiem, wywozem i utylizacj±; 5) wykonanie zadaszenia nad wykopem wraz z instalacj± elektryczn± i o¶wietleniem wykopu oraz mo¿liwo¶ci± wygrodzenia/przegrodzenia (np. plandek±) wykopu na czê¶æ poddawan± na bie¿±co do eksploracji i czê¶æ pozostawion± do eksploracji w terminie pó¼niejszym (lub w nastêpnej kolejno¶ci); 6) wykonanie przy³±cza energetycznego zasilaj±cego zaplecze terenu badañ i o¶wietlenie wykopu badawczego; 7) wykonanie innych prac okre¶lonych w projekcie konstrukcyjnym ¶cian wykopu i przedmiarze a zw³aszcza: a) pod ¶cis³ym nadzorem i wg wskazañ kieruj±cych badaniami archeologów bêd±cych pracownikami Zamawiaj±cego, decyduj±cych o sposobie i metodach prowadzenia prac, nale¿y rêcznie wyeksplorowaæ kulturowe warstwy ziemne wraz z wybraniem, wyselekcjonowaniem i zdeponowaniem odkrytych artefaktów ruchomych. Lu¼n± ziemiê nale¿y przetransportowaæ w poziomie poza strefê badañ do wskazanego miejsca (przy krawêdzi pó³nocnej wykopu), sk±d przy dopuszczalnym u¿yciu sprzêtu mechanicznego nale¿y j± wydobyæ, a nastêpnie z³o¿yæ do momentu wywozu. Wydobyt± ziemiê nale¿y usuwaæ z terenu badañ sukcesywnie w miarê potrzeb. Poniewa¿ badania nie bêd± prowadzone jednocze¶nie na ca³ej powierzchni wykopu ze wzglêdu na konieczno¶æ wykonania przez Zamawiaj±cego dokumentacji z badañ, nale¿y uwzglêdniæ i¿ pracownicy Wykonawcy bêd± wykonywali tak¿e inne prace w obrêbie wykopu lub na wygrodzonym w tym celu placu (np. prace organizacyjne i porz±dkowe). b) wraz z wykonywaniem prac eksploracyjnych, sukcesywnie i adekwatnie do ich postêpu nale¿y wykonywaæ, w uzgodnieniu kierownikiem badañ oraz inspektorem nadzoru, prace zwi±zane z zabezpieczeniem ¶cian wykopu. Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e deskowanie ¶cian wykopu bêdzie odbywa³o siê pasami, zale¿nie od potrzeb, o szeroko¶ci od 0,5m do 1m w okresach 1-2 tygodni. Ponadto - wykonanie oczepów, zastrza³ów i rozpór nale¿y wykonaæ zgodnie z projektem na poziomie ok. 1m poni¿ej poziomu p³yty Rynku. c) w razie konieczno¶ci prace dodatkowe (na podstawie aneksu do umowy, za odrêbnym wynagrodzeniem) - w tym odpompowywanie wody z wykopu (na warunkach okre¶lonych przez Aquanet) i dogrzewanie wykopu. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wykonanie us³ug zwi±zanych z wykonywanymi robotami a w szczególno¶ci: a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demonta¿ po ich zakoñczeniu tymczasowego oznakowania placu budowy oraz tymczasowej organizacji ruchu, b) urz±dzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, c) zapewnienie obs³ugi geodezyjnej robót budowlanych, d) zapewnienie sprzêtu do wykrywania metali, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej z prac objêtych przedmiotem zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej, f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych. g) uporz±dkowanie i odtworzenie terenu uszkodzonego w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w szczególno¶ci ulic.
II.5) G³ówny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45262211-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
6 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie do 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e rozpoczêcie przedmiotu zamówienia bêdzie mog³o nast±piæ w dniu 28 wrze¶nia 2020r., a prace archeologiczne zostan± zakoñczone do dnia 28 marca 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, w zakresie:
a) wykonania (dotyczy tylko projektów zakoñczonych) nale¿ycie w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej wspomagaj±cej prace archeologiczne, o warto¶ci netto co najmniej 150 000,00 PLN,
b) dysponowania nastêpuj±cymi osobami:
b1) kierownikiem budowy - tj. osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.);
b2) co najmniej 5 osobami przewidzianymi do wykonywania prac eksploracyjnych, posiadaj±cymi co najmniej 6-miesiêczne do¶wiadczenie obejmuj±ce udzia³ w badaniach archeologicznych na przynajmniej na jednym stanowisku wielowarstwowym, przy czym co najmniej jedna z tych osób musi posiadaæ do¶wiadczenie w obs³udze sprzêtu do wykrywania metali oraz znajomo¶æ materia³u archeologicznego i specyfiki badañ na obszarach ¶ródmiejskich.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Informacje dot. osób przewidzianych do realizacji zamówienia - w zakresie wynikaj±cym z sekcji III.1.3 og³oszenia
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wymaga siê z³o¿enia: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej pod wskazanym w formularzu ofertowym adresem, Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze go z bazy danych); b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a)-c), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: o nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert); o nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert). Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa pod. lit. a)-c), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wymaga siê z³o¿enia:
a) wykazu robót budowlanych w zakresie okre¶lonym w sekcji III.1.3 lit. a) og³oszenia, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone;
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji i do¶wiadczenia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 2 do siwz; 2) je¿eli zasady reprezentacji nie wynikaj± jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga siê za³±czenia do oferty pe³nomocnictwa, w formie orygina³u lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazuj±cego osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy. 3) w przypadku sk³adania oferty wspólnie przez dwóch lub wiêcej Wykonawców - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy (w formie orygina³u lub potwierdzonej notarialnie kopii; 4) zobowi±zanie lub inne dokumenty potwierdzaj±ce udostêpnienie zasobów przez inne podmioty (je¿eli dotyczy); 5) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (sk³adane po up³ywie terminu sk³adania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 15 000,00 z³.
Szczegó³owe informacje nt. sposobu wnoszenia wadium zosta³y zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wywozu ziemi z wykopów | 20,00 |
Czas wykonywania zabezpieczeñ ¶cian wykopów | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany takie mog± wyst±piæ w przypadku: 1) konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót budowlanych lub us³ug, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy (je¿eli ich wykonanie jest niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy - w szczególno¶ci w przypadku potrzeby powiêkszenia obszaru badañ archeologicznych, konieczno¶ci odpompowania wody z wykopu lub konieczno¶ci dogrzewania wykopu na potrzeby prowadzonych prac archeologicznych) - przed³u¿enie terminów realizacji umowy o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych robót budowlanych lub us³ug oraz stosowna zmiana wynagrodzenia. Zakres niezbêdnych prac oraz wynagrodzenie Wykonawcy zostan± wówczas uzgodnione w trakcie negocjacji pomiêdzy Stronami, w oparciu o kosztorys sporz±dzony przez Wykonawcê w oparciu o Katalog Nak³adów Rzeczowych, przy czym cena nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ ¶rednie ceny robót publikowane w informacyjnym zestawie cen robót Orgbud-Serwis Poznañ, ul. Stablewskiego 43, za dany kwarta³. Je¿eli w przywo³anej publikacji nie bêdzie wystarczaj±cych danych, Wykonawca winien skorzystaæ z Katalogu Norm Nak³adów Rzeczowych lub innych ogólnie stosowanych katalogów lub kalkulacji indywidualnej oraz z informacyjnego zestawu cen czynników produkcji. 2) konieczno¶ci wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót bêd±cych przedmiotem umowy lub odst±pienia przez Zamawiaj±cego od realizacji ich czê¶ci - zmiana zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia Wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji; - w przypadku konieczno¶ci zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwi±zañ zamiennych, zastêpczych lub równowa¿nych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu prac, wy³±cznie w zakresie niezbêdnym do zgodnego z projektem budowlanym, obowi±zuj±cymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy. Obliczenie warto¶ci robót podlegaj±cych zamianie, o któr± zmienione (pomniejszone lub zwiêkszone) zostanie wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy, nast±pi na podstawie zamiennego przedmiaru robót-oferta sporz±dzonego przez Wykonawcê w oparciu o za³o¿enia jak w pkt. 1. - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminów realizacji umowy poprzez wyd³u¿enie odpowiednio o czas konieczny dla wprowadzenia tych zmian. 3) gdy wykonanie prac objêtych przedmiotem zamówienia w za³o¿onym terminie nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn wynikaj±cych z konieczno¶ci zachowania zasad sztuki budowlanej, niezbêdnych dla prawid³owego zakoñczenia prac, lub z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, zwi±zanych z prowadzeniem badañ archeologicznych, w tym m.in. z powodu: a) nasi±kniêcia wod± warstw kulturowych w stopniu uniemo¿liwiaj±cym prowadzenie eksploracji i dokumentacji; b) dokonania odkryæ, które wymagaj± nowych uzgodnieñ i zmian w decyzji MKZ wydanej na badania; c) temperatur uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie eksploracji i dokumentacji lub utrudniaj±cych w stopniu nieuzasadnionym ekonomicznie. Termin wykonania zamówienia bêdzie móg³ zostaæ wówczas wyd³u¿ony o czas niezbêdny dla przeprowadzenia i zakoñczenia prac zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub o czas niezbêdny do zakoñczenia badañ archeologicznych. 4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczno¶ci utrzymania placu budowy przez Wykonawcê na okres powy¿ej 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy, w drodze negocjacji pomiêdzy Stronami w oparciu o stawki okre¶lone w kosztorysie ofertowym stanowi±cym za³±cznik do umowy; 5) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± opó¼nienie rozpoczêcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - zmiana terminu wykonania zamówienia o liczbê dni, w których niemo¿liwa by³a realizacja czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia i /lub odpowiednia zmiana zakresu umowy; 6) wyst±pienia kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami infrastruktury technicznej lub obiektami budowlanymi - przed³u¿enie terminów realizacji przedmiotu umowy o liczbê dni, w których niemo¿liwa by³a realizacja przedmiotu umowy; 7) wyst±pienia warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± opisuj±c± przedmiot zamówienia - przed³u¿enie terminów realizacji umowy o liczbê dni, w których niemo¿liwa by³a realizacja zadañ objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej, 8) wyst±pienia si³y wy¿szej, rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwi Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci - przed³u¿enie terminów realizacji umowy o czas, w którym niemo¿liwe by³o podjêcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami okre¶lonymi w SIWZ, 9) podjêcia przez wykonawcê decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji czê¶ci zamówienia, która mia³a byæ realizowana si³ami w³asnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania czê¶ci zamówienia si³ami w³asnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy - zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrze¿eniem postanowieñ § 9 pkt. 26 wzoru umowy w sprawie zamówienia w zw. z art. 36b ust. 2 ustawy Pzp; 10) zmiany osoby pe³ni±cej jedn± z funkcji okre¶lonych w punkcie 9.1.2 lit. b) SIWZ (jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego) na wniosek Wykonawcy z powodu: i. choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych danej osoby, ii. nie wywi±zywania siê danej osoby z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, iii. je¿eli zmiana danej osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnieñ), przy czym zmiana takiej osoby mo¿e nast±piæ wy³±cznie pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê, ¿e osoba zastêpuj±ca posiada kwalifikacje zawodowe co najmniej takie jak wymagane w SIWZ; 11) zmiany pe³ni±cej jedn± z funkcji okre¶lonych w punkcie 9.1.2 lit. b) SIWZ na wniosek Zamawiaj±cego, je¿eli nie wykonuje ona swoich obowi±zków wynikaj±cych z Umowy. Wykonawca zobowi±zany jest zmieniæ dan± osobê zgodnie z ¿±daniem Zamawiaj±cego we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie, przy czym zmiana takiej osoby zostanie zaakceptowana przez Zamawiaj±cego wy³±cznie pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê, ¿e osoba zastêpuj±ca posiada kwalifikacje zawodowe co najmniej takie jak wymagane w SIWZ, 12) zmiany przepisów prawa w poni¿ej wskazanym zakresie: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - zmiana wynagrodzenia je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez wykonawcê, na zasadach wskazanych w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i monta¿ mebli biurowych na potrzeby Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Poznaniu.
- Sukcesywna dostawa sprzêtu oraz ¶rodków kontrastowych dla pracowni diagnostyki obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki U¿ytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk U¿ytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- "Wymiana stolarki w lokalach komunalnych po³o¿onych w Poznaniu w podziale na 7 czê¶ci"
- Zakup i dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych dla Wielkopolskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Przebudowa chodnika w ul. ¦w. Rocha w Poznaniu po stronie pó³nocnej na odcinku od ul. Serafitek do ul. Jana Paw³a II wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy ¯egocina w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyñskiego w Tychach
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych ¼róde³ energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowo¶ci Wydrzyn
- "Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeñ na oddzia³y przedszkolne"
- Roboty budowlane zwi±zane z modernizacj± Zespo³u Szkó³ £±czno¶ci w Gliwicach (1)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy ³azienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.