Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Suchedniów: dostawa sprzętu komputerowego. Dostawa akcesorii komputerowych Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów, do kontaktów: Tomasz Kuszewski, Sebastian Dawidowicz, ul. Bodzentyńska 16, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543045, 2543247, fax 041 2543139, e-mail: nadlesnictwo.suchedniow@radom.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.radom.lasy.gov.pl/suchedniow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe; Inne:Leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. Dostawa akcesorii komputerowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Nadleśnictwo Suchedniów, ul. Bodzentyńska 16, 26-130 Suchedniów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt komputerowy o określonych w SIWZ parametrach: komputery wraz z pakietem oprogramowania biurowego oraz systemem kontroli dostępu do komputera przy użyciu kart mikroprocesorowych, ekrany LCD, drukujące urządzenia wielofunkcyjne, drukarka laserowa, myszy komputerowe, urządzenie typu UPS, urządzenie typu HUB, pamięć typu FLASH, kable komputerowe, akcesoria komputerowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1. wypełniony formularz ofertowy, A.2. szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto, w rozbiciu na poszczególne przedmioty sprzętu komputerowego i akcesorii oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu sprzętu komputerowego i akcesorii wraz z parametrami, A.3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), A.4. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, A.5. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), A.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), A.7. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu zrealizowanych dostaw sprzętu komputerowego w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Komputery - 7 szt., monitory LCD - 6 szt., drukujące urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt., drukarka laserowa - 1 szt., urządzenie UPS - 1 szt,. urządzenie HUB - 1 szt., myszy komputerowe - 5 szt., pamięć FLASH - 4 szt., napęd FDD - 1 szt,. kabel PC-druk USB - 4 szt. płyty CD-R - 50 szt, płyty CD-RW - 50 szt, płyty DVD-R - 20 szt., płyty DVD-RW - 10 szt,. środki czyszczące - 2 kompl., podkładki pod myszy - 10 szt, podkładki pod klawiaturę - 2 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 21.11.2006; lub data zakończenia: 31.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodność wszystkich dokumentów określonych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt. II.I. 6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/suchedniow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 20.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2006, godzina 09:00, Suchedniów, ul. Bodzentyńska 16 pokój nr 105.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 1) Krótki opis: Sprzęt komputerowy o określonych w SIWZ parametrach: komputery wraz z pakietem oprogramowania biurowego oraz systemem kontroli dostępu do komputera przy użyciu kart mikroprocesorowych, ekrany LCD, drukujące urządzenia wielofunkcyjne, drukarka laserowa, myszy komputerowe, urządzenie typu UPS, urządzenie typu HUB, pamięć typu FLASH, kable komputerowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.23.13.00, 30.23.12.50, 30.23.32.31, 30.23.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Komputery - 7 szt., monitory LCD - 6 szt., drukujące urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt., drukarka laserowa - 1 szt., urządzenie UPS - 1 szt,. urządzenie HUB - 1 szt., myszy komputerowe - 5 szt., pamięć FLASH - 4 szt., napęd FDD - 1 szt,. kabel PC-druk USB - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 21.11.2006; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa akcesorii komputerowych. 1) Krótki opis: Akcesoria komputerowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.21.72.00. 3) Wielkość lub zakres: Płyty CD-R - 50 szt, płyty CD-RW - 50 szt, płyty DVD-R - 20 szt., płyty DVD-RW - 10 szt,. środki czyszczące - 2 kompl., podkładki pod myszy - 10 szt, podkładki pod klawiaturę - 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 21.11.2006; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





