Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Szczecin: Wymiana dźwigu towarowo-osobowego w węźle skarbcowym
Numer ogłoszenia: 57416 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Narodowy Bank Polski.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu towarowo-osobowego w węźle skarbcowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) kompletny demontaż istniejącego dźwigu typu hydraulicznego, OTIS model Europa 2000 wraz z usunięciem zdemontowanych elementów dźwigu i urządzeń oraz ich zezłomowaniem i utylizacją oleju, 2) wykonanie niezbędnych prac budowlanych i elektrycznych w istniejącym szybie dźwigu i na przystankach, 3) dostawę, montaż i uruchomienie nowego dźwigu przystosowanego do przewozu osób i towarów o udźwigu minimalnym 1000 kg, 4) objęcie dźwigu pełną, nieodpłatną obsługą serwisową w okresie udzielonej gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - prowadzą działalność gospodarczą zgodną z charakterem zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), - posiadają niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza że wykonali w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu dostawy o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, oraz posiadają potwierdzenie należytego wykonania tego zamówienia, - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego wykonawcy będzie wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto. Za pierwsze wykonawca otrzyma 75 punktów. Za każde kolejno dodatkowo wymienione zamówienie (nie więcej niż 6 zamówień) o wyżej wymienionej wartości wykonawca otrzyma 5 punktów. Każde następne zamówienie wymienione powyżej 6 zamówienia nie będzie już przez zamawiającego punktowane. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako wykonawca z największym doświadczeniem. W przypadku osiągnięcia przez kilku wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych zamówień przed dniem wszczęcia postępowania. Do składanie ofert zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie maksymalnie dziesięciu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 10, zamawiający zaprasza do składnie ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępownia o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowniu wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowanu o zamówienie publiczne, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz 1655, 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na minimalną kwotę 50.000,00 zł, 4) kserokopie dokumentów (oryginały do wglądu) stwierdzających, że osoby które wykonywać będą zamówienie posiadają uprawnienia to jest: Uprawnienia do montażu urządzeń dźwigowych wydane przez UDT, 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ul. Starzyńskiego 1 Sekretariat - pok. nr. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy terminu wykonania zamówienia (pkt. II.2) ogłoszenia: Wymagany nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia wynosi 80 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że od momentu rozpoczęcia demontażu istniejącego dźwigu do momentu oddania do eksploatacji nowego dźwigu nie może upłynąć więcej niż 40 dni.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa elektrolitu do akumulatorów
- Wykonanie częściowego remontu dachu budynku przy ul. Łuczniczej 36a w Szczecinie
- Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Szczecinie w modelu EPC.
- EP/220/37/2025: Włączenie budynku "C" do szpitalnego systemu poczty pneumatycznej mieszczącego się w SPWSZ w Szczecinie w lokalizacji przy ul.Arkońskiej 4, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Wykonawcy"
- Wykonanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na w latach 2025 i 2026 nr 3
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Przebudowa wind osobowo-towarowych w pawilonach mieszkalnych w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Modernizacja Dworu Dzieduszyckich w Radziszowie
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- 1. Rozbudowa budynku szkoły poprzez dobudowę windy zewnętrznej.2. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku ZSS im. M. Konopnickiej w Kościanie lokalizacja Kiełczewo ul. Kościańska 2.
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.