eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczynabieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Pszczyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-10

POZYCJA 57394

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszczyna: bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Pszczyna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie, do kontaktów: Wiesław Mrzyk, ul. Bielska 32, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2128444 w. 34, 30, fax 032 2128444, e-mail: rdk4@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/ Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Pszczyna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe Nr 1, S-1, 52, 69, 81 administrowane przez Rejon w Pszczynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: "Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Pszczyna ". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty zwiazane z bieżącym utrzymanie dróg w asortymencie: - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe - Remonty cząstkowe i naprawy nawierzchni bitumicznych - Elementy odwodnienie korpusu drogowego - Budowa i remont chodników - Utrzymanie czystości, zieleń drogowa - Elementy bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i bariery energochłonne) - Utrzymanie i konserwacja urządzeń ochrony środowiska - Inne roboty nieprzewidziane. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na całość zadania: 92 500 złotych /dziewięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych/. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp , Wykonawcy : 1) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie , a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania , chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności , za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności ; 2) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono 3) którzy zalegają z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie , rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) będący osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) będący spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) będący spółkami partnerskimi, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) będący spółkami komandytowymi oraz spółkami komandytowo-akcyjnymi, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) będący osobami prawnymi, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) będącymi podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661), wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp; 11) którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 12) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 13) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków; 14) którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.2. Wymagania określone w pkt. 1.1. ust.1-14 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 niniejszego Tomu. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, tzn. za lata 2003, 2004 i 2005 (na podstawie "Rachunku zysku i strat " pozycja " Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ") w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1 mln zł. 2.11. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt. 2.1. 1) spełniają łącznie, 2) warunek określony w pkt. 2.1. 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt.8.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Lp./ Stanowisko/ Wymaganaliczba osób/ Doświadczenie wrealizacji robót na drogach krajowych( w latach) / Doświadczenie jako kierownik na drogach krajowych( w latach ) 1/ 2/ 3/ 4/ 5 1./ Kierownik Budowy/ 1/ 5/ 3 2./ Kierownik Robót/ 1/ 2/ 2 Uwaga: Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowiska , dla którego wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych . Kierownik budowy - wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik budowy zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat, min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach krajowych dla każdej grupy robót objętej zamówieniem. Kierownik robót - wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko zrealizowała w okresie ostatnich 2 lat, min. 3 zadania zrealizowane na drogach krajowych w dowolnym zakresie objętym zamówieniem. Osoby wskazane na stanowisku Kierownika budowy i kierownika robót drogowych winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.21. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli. Lp./ Wyszczególnienie ( parametry )/ Min. Liczba jednostek 1./ Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m/ 1 2./ Rozkładarka mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m/ 1 3./ J.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m/ 1 4./ Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg/ 5 5./ Recyklery do przetwarzania ,,destruktu" - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych / 3 6./ Remonter do powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysami/ 2 7./ Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych/ 2 8./ Zwyżka montażowa do 24 metrów/ 1 9./ Wielozadaniowy samochód specjalistyczny typu np. ,,UNIMOG " wraz z osprzętem (kosiarka rolkowa na wysięgniku, pogłębiarka do rowów, sekator do obcinania gałęzi)/ 2 10./ Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg/ 12 11./ Koparko - ładowarki/ 4 12./ Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem/ 3 13./ Agregaty prądotwórcze/ 3 14./ Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych/ 5 15./ Kafary do wbijania barier energochłonnych/ 2 16./ Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża/ 3 17./ Spalinowe ubijarki "stopowe" do zagęszczania nawierzchni /3 18./ Piły spalinowe do cięcia drewna/ 4 19./ Ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw/ 8 20./ Przyczepki sygnalizacyjne dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach/ 4 21./ Samochód WUKO SC, SW/ 1 2.31. Potencjał techniczny Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował w okresie ostatnich 5 lat tj. w okresie 30.10.2001 - 30.10.2006, co najmniej: - 4 zadania z zakresu objętego zamówieniem z Grupy robót Nr 1,5,6 kosztorysu ofertowego (wykonanie lub remont nawierzchni bitumicznych, ustawienie lub naprawa oznakowania pionowego, ustawienie lub naprawa barier energochłonnych stalowych) o wartości łącznej nie niższej niż 8,0 mln zł - 4 zadania z zakresu objętego zamówieniem z Grupy robót Nr 2,3,4,7,8 kosztorysu ofertowego (utrzymanie odwodnienia drogi, utrzymanie poboczy, chodniki, wycinka drzew, estetyka drogi) o wartości łącznej nie niższej niż 2,0 mln zł 2.41. Doświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.5. Zaplecze techniczne (dyspozycyjność) 1. Z uwagi na charakter zamówienia (zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i jego ciągłości) Wykonawca musi wykazać, że lokalizacja baz sprzętu i ludzi gwarantuje podjęcie działań związanych z określonym w SIWZ "trybem awaryjnym" usunięcia usterek (awarii), prac po kolizjach i wypadkach i innych zdarzeniach losowych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego. 2. W związku z powyższym Wykonawca winien prowadzić 24 godzinny dyżur w celu realizacji postanowień zawartych w punkcie 2.5 ust.1 3. Baza sprzętu winna posiadać co najmniej dwa numery telefonów stacjonarnych wraz z "faksem" . 2.6. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót specjalistycznych związanych z konserwacją i czyszczeniem urządzeń ochrony środowiska tzn. konserwacja i czyszczenie separatorów i podczyszczalni. 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych , określonych w pkt.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) 3.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią formularza 3.1. do SIWZ 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. niniejsze Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1. Rachunki zysku i strat , a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanych dokumentach za ostatnie 3 lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 3.2.2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1.3) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3.2.4. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2.5. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3.2.6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego potwierdzające, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2, 3.1.3,4 i 3.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2 - 3.1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.2.1,2,3 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 3.2.4,5,6 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka na podstawie faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 09:10. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 10:00, 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32, pok. nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.