eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Tczew: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 57350 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3644 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PAPIERU KSERO, TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW DO DRUKAREK ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia w dwóch częściach jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2: 2.1.1 część 1 - materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie; 2.1.2 część 2 - fabrycznie nowych taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie. 2.2 Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów określone w kolumnie 3 Załącznika nr 2A i w kolumnie 4 Załącznika nr 2B do SIWZ - Formularz cenowy są wielkościami prognozowanymi niezbędnymi dla porównania ofert w postępowaniu i wyboru najkorzystniejszej oferty. 2.3 Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku nr 2A i 2B do SIWZ - Formularz cenowy. 2.4 Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. 2.5 Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu, nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę oraz przekroczenia wartość (brutto) umowy. 2.6 Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 2.7 Ceny jednostkowe dostawy muszą być zgodne z cenami jednostkowymi określonymi w formularzu cenowym i nie mogą ulec zmianie przez okres trwania umowy. 2.8 Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia od poniedziałku do czwartku w godzinach od 800 do 1500, w piątki w godzinach 800 do 1300. W szczególnych, uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 3 dni, niemniej jednak w takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. 2.9 W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych, nie spełniających warunków zamówienia lub niezgodnych z asortymentem oferowanym w Formularzu cenowym, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. 2.10 Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne dostawy towarów będą przez Zamawiającego składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia biurowego w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia. 2.11 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego poszczególne partie zamówienia własnym środkiem transportu, a wszelkie inne koszty (np. opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji) związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 2.12 Wraz z dostawą partii zamówionego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT wystawioną na Powiat Tczewski (adres i NIP określone w pkt 1.6 SIWZ) za daną partię asortymentu, z terminem płatności 14 dni od daty jej otrzymania. 2.13 Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone towary na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe EKO Elżbieta Ogórek, ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42731,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34407,32

  • Oferta z najniższą ceną: 34407,32 / Oferta z najwyższą ceną: 38713,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX9 (z siedzibą w: 80-557 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 71), ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59298,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59298,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83443,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.