eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach budynku przy ul. Narutowicza 10 i ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14"



Og³oszenie z dnia 2019-07-11



Og³oszenie nr 572362-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Gmina Trzebinia: "Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach budynku przy ul. Narutowicza 10 i ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia, krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000, ul. ul. Marsza³ka Pi³sudskiego  14 , 32-540  Trzebinia, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 326 121 227, e-mail urzad@um.trzebinia.pl, faks 326 121 147.
Adres strony internetowej (URL): www.trzebinia.pl / BIP
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.trzebinia.pl / BIP


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.trzebinia.pl / BIP


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej, osobi¶cie lub za po¶rednictwem operatora pocztowego na n/w adres
Adres:
Urz±d Miasta w Trzebini ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32-540 Trzebinia, Wydzia³ Rozwoju Gminy, Referat Inwestycji, Remontów i Funduszy Zewnêtrznych pok. nr 33


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach budynku przy ul. Narutowicza 10 i ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14"
Numer referencyjny: BR.RIF.271.30.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres robót : Budynek Urzêdu przy ul. Narutowicza 10 1. Monta¿ urz±dzeñ klimatyzacji na poszczególnych piêtrach oraz na dachu budynku (jednostki zewnêtrzne, jednostki wewnêtrzne, panele steruj±ce). 2. Monta¿ instalacji klimatyzacji (ruroci±gi miedziane, izolacja ruroci±gów). 3. Monta¿ instalacji odprowadzenia skroplin z pod³±czeniem do istniej±cej instalacji sanitarnej. 4. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilaj±cej instalacje klimatyzacji wraz z jej sterowaniem. 5. Wykonanie przebiæ w przegrodach na trasach przej¶æ instalacji. 6. Wykonanie zabudowy kartonowo - gipsowej w wymaganych miejscach. 7. Monta¿ konstrukcji wsporczych. 8. Badania i prace pomonta¿owe (przedmuchanie azotem urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, próba szczelno¶ci urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, nape³nienie urz±dzeñ i instalacji czynnikiem ch³odniczym, uruchomienie instalacji i uzyskanie niskich temperatur, wykonanie instrukcji eksploatacji oraz szkolenie obs³ugi systemu). KOD CPV 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3 , 45.31.10.00-0, 45.31.12.00-2 Budynek Urzêdu przy ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14 1. Demonta¿ istniej±cych klimatyzatorów wraz z instalacj±. 2. Monta¿ urz±dzeñ klimatyzacji na poszczególnych piêtrach oraz na poziomie parteru na ¶cianie w przeje¼dzie pod budynkiem (jednostki zewnêtrzne, jednostki wewnêtrzne, panele steruj±ce). 3. Monta¿ instalacji klimatyzacji (ruroci±gi miedziane, izolacja ruroci±gów). 4. Monta¿ instalacji odprowadzenia skroplin z pod³±czeniem do istniej±cej instalacji sanitarnej. 5. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilaj±cej instalacje klimatyzacji wraz z jej sterowaniem. 6. Wykonanie przebiæ w przegrodach i stropach na trasach przej¶æ instalacji. 7. Wykonanie zabudowy kartonowo - gipsowej w wymaganych miejscach. 8. Monta¿ konstrukcji wsporczych. 9. Badania i prace pomonta¿owe (przedmuchanie azotem urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, próba szczelno¶ci urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, nape³nienie urz±dzeñ i instalacji czynnikiem ch³odniczym, uruchomienie instalacji i uzyskanie niskich temperatur, wykonanie instrukcji eksploatacji oraz szkolenie obs³ugi systemu). KOD CPV , 45.31.00.00-3 , 45.31.10.00-0, 45.31.12.00-2 Wymagania dodatkowe: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji bêdzie wykonywa³ gwarancyjne przegl±dy techniczne na warunkach okre¶lonych w kartach gwarancyjnych urz±dzeñ wydanych przez producenta, nie rzadziej ni¿ 2 razy w roku( w terminach do 30.05. i do 30.11 ka¿dego roku kalendarzowego). Ka¿dy gwarancyjny przegl±d technicznych obejmie m.in. w zale¿no¶ci od zastosowanego w urz±dzeniu rodzaju filtra - jego czyszczenie lub wymianê czyszczenie jednostek zewnêtrznych i wewnêtrznych, odgrzybianie jednostek i kana³ów oraz inne czynno¶ci wymagane przez producenta zawarte w dokumentacji technicznej. 2.W ramach przedmiotu umowy w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zgodnie z tre¶ci± art.14 i 1 ustawy o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych bêdzie dokonywa³ wpisów w Kartach Urz±dzeñ zarejestrowanych w Centralnym Rejestrze Odbiorców. 3.Zamawiaj±cy wymaga , aby dostarczone urz±dzenia klimatyzacyjne posiada³y etykietê oraz instrukcjê zgodnie z tre¶ci± art.13 ustawy o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. projekty wykonawcze b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c. przedmiary robót. 4.Zamawiaj±cy przyjmuje rycza³towa formê wynagrodzenia. Za³±czone do SIWZ przedmiary robót nale¿y traktowaæ jedynie jako informacjê, która orientacyjnie okre¶la zakres robót objêty przedmiotowym zadaniem. Nie mog± wiêc one stanowiæ podstaw do roszczeñ z tytu³u dodatkowych robót budowlanych wynik³ych w trakcie realizacji zamówienia (nie nale¿y interpretowaæ przedmiarów jako ¶cis³ego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ¶cis³ego okre¶lenia warto¶ci i zakresu zadania. Za podstawê okre¶lenia warto¶ci i zakresu zadania inwestycyjnego nale¿y przyj±æ opracowan± dokumentacj± projektow±, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 5.Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji technicznej, pomocniczych przedmiarach robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych bêd±cych za³±cznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA: Prace bêd± prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiaj±cy wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zak³ócaj±cym funkcjonowania Urzêdu , przy zachowaniu bezpieczeñstwa korzystania z budynku przez pracowników i klientów Urzêdu. Wszystkie g³o¶ne prace musz± byæ realizowane po godzinach urzêdowania. Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci na ci±gach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materia³ów oraz na terenie prowadzenia prac i wokó³ niego. Zamawiaj±cy nie udostêpni Wykonawcy zaplecza socjalnego. Zamawiaj±cy nie dysponuje terenem na potrzeby zorganizowania przez Wykonawcê zaplecza budowy. Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje równie¿: a. organizacjê, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porz±dkowe; b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych odbiorów; c. ponoszenie kosztów zwi±zanych ze zu¿yciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; d. zapewnienie na terenie budowy nale¿ytego ³adu i porz±dku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; e. zapewnienie i ponoszenie kosztów zwi±zanych z usuniêciem oraz sk³adowaniem odpadów powsta³ych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; f. po zakoñczeniu robót uporz±dkowaniu terenu w terminie nie pó¼niejszym ni¿ termin odbioru przedmiotu zamówienia; g. odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczêcia do daty odbioru ostatecznego. 3.1. (siwz)Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót (wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie wynikaj±ce z przedmiaru robót) by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼. zm.). niezale¿nie od tego, czy prace te bêdzie wykonywa³ Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). 3.2.(siwz) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt.3.1. (siwz)w szczególno¶ci: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów oraz wyja¶nieñ w zakresie potwierdzania w/w i dokonywania ich oceny, 2) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli u Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.3.(siwz) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu n/w dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymogu zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt.3.1(siwz): 1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na umowê o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê jego z³o¿enia, wskazanie, ze objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy: 2) po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopie umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczyæ bêdzie w/w o¶wiadczenie. Kopia w/w dokumentu/ów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imiê i nazwisko, rodzaj umowy o pracê, data zawarcia umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt.3.1.(siwz) wraz z informacj± o liczbie odprowadzonych sk³adek.

II.5) G³ówny kod CPV: 45331210-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45311000-0
45311200-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-03-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-03-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zdolno¶ci technicznej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum : - jedno zamówienie z zakresu wykonania klimatyzacji o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 350 000,00z³. Warunek zdolno¶ci zawodowej Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami , które zgodnie z przepisami prawa bêd± mog³y w sposób prawid³owy wykonaæ przedmiot zamówienia tj. - jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych w tym gazowych i wentylacyjnych /wentylacja mechaniczna, - jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spe³nienia warunków przez Wykonawcê zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów wg zasady "spe³nia" - "nie spe³nia". Nie spe³nienie chocia¿ jednego z wymaganych warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (nale¿y uwzglêdniæ warunki okre¶lone w pkt. 5.6.1siwz) b)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (nale¿y uwzglêdniæ warunki okre¶lone w pkt. 5.6.2.siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. b) Pe³nomocnictwo w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. c) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. d) O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - za³. 1a do siwz- je¿eli dotyczy - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. e) W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y dokumenty, które bêd± okre¶la³y w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Powy¿sze informacje mog± wynikaæ miêdzy innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzier¿awy). f)O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej -nale¿y z³o¿yæ bez wezwania zamawiaj±cego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informacjê nale¿y z³o¿yæ w Biurze Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piêtro pok. nr 4. UWAGA: Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski po¶wiadczonym przez Wykonawcê. Dokumenty przed³o¿one w formie kopii winny byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub te podmioty. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, bêdzie zobowi±zany do zawarcia umowy z Zamawiaj±cym wg projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1. (siwz)Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, c)w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy Pzp. 6) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 16.2. (siwz)Zmiany w umowie dotyczyæ mog± równie¿: 1) Wynagrodzenia Wykonawcy, które mo¿e ulec zmianie w przypadku: a)zmiany urzêdowej stawki podatku VAT, b)w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu, c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d)w przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, je¿eli zmiana ta wymuszaæ bêdzie dokonanie zmian w opracowaniu, Zmiana wynagrodzenia w w/w przypadkach mo¿e mieæ miejsce, je¿eli zmiany wskazane w pkt. a - d bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Ewentualna zmiana umowy mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy, ze skutkiem od dnia wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów dla pkt. od a do d, na podstawie pisemnego aneksu. 2) Zmiany Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3) Zmiany terminu realizacji. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach: - gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, - gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, - w przypadku wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, - w przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych kolizji z urz±dzeniami uzbrojenia wystêpuj±cego w pasie drogowym realizowanego zadania w zakresie niezbêdnym do usuniêcia tych kolizji, - w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub wyst±pienia znalezisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypa³ów, - w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub nieprzewidzianych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy. Zmiany w tre¶ci umowy o których mowa w ppkt. 16.1 i 16.2(siwz) wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane powy¿ej okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-29, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH przy zamówieniach publicznych o warto¶ci powy¿ej 30 000 euro Uprzejmie informujemy, ¿e: * administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia, * dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl, * Pani/ Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych; * dane osobowe s± udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: ? podmiotom upowa¿nionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, ? podmiotom serwisuj±cym nasze systemy informatyczne, ? podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi prawne, audytowe, doradcze, * dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, * osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, * obowi±zek podania danych wynika z Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, * administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegaj± profilowaniu.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.