eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa urządzeń, sprzętu i aparatury badawczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07



Ogłoszenie nr 572159-N-2020 z dnia 2020-08-07 r.

Instytut Ogrodnictwa: Dostawa urządzeń, sprzętu i aparatury badawczej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg, PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 10102334200000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): http://www.inhort.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://www.pierog.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.pierog.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, sprzętu i aparatury badawczej
Numer referencyjny: 17/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, sprzętu i aparatury badawczej podzielona na 14 części (Pakietów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Pakiet nr 1 Termoblok - 1 Miniwirówka - 1 Mieszadło magnetyczne z grzaniem - 1 Wytrząsarka -1 Wytrząsarka - 1 Wytrząsarka - 1 pH-metr - 1 Sterylizator narzędzi - 1 Termioplus - 10 Miniwirówka - 1 Elektroniczne urządzenie do pomiaru temperatury - 1 Destylarka - 1 Pakiet nr 2 Młynek laboratoryjny 2 Suszarka laboratoryjna 1 Suszarka 1 Łaźnia wodna 1 Mikroskop świeltny laboratoryjny 1 Cieplarka 1 Dejonizator 1 Przenośny autoklaw 1 Refrakto-kwasomierz cyfrowy 1 Refrakto-kwasomierz cyfrowy 1 Miernik laboratoryjny pH 1 Refraktometr cyfrowy przenośny 1 Pakiet nr 3 Chłodzarko-zamrażalka 2 Chłodzarko zamrażalka 3 Mikrofalówka 1 Płyta grzewcza 1 Pakiet nr 4 Waga precyzyjna (ust. 1 rozdz. V OPZ) 1 Waga precyzyjna (ust. 2 rozdz. V OPZ) 1 Waga techniczna 1 Waga precyzyjna (ust. 4 rozdz. V OPZ) 1 Pakiet nr 5 Mętnościomierz 1 Pakiet nr 6 Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem 1 Pakiet nr 7 Automat do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego 1 Pakiet nr 8 Aparat do destylacji oleków eterycznych 1 Pakiet nr 9 Mobilny spektrometr 1 Pakiet nr 10 System pomiaru stężenia tlenu w powietrzu glebowym 1 Pakiet nr 11 Transiluminator z filtrem 1 Pakiet nr 12 Miernik wieloparametrowy 1 Pakiet nr 13 Chlorofilomierz 1 Pakiet nr 14 Cytometr przepływowy 1

II.5) Główny kod CPV: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 84
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot dostawy może być dostarczony w dniach roboczych, w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres wskazany w ofercie. Warunki realizacji zamówienia szczegółowo określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie części nr od 1 do 13 (Pakiety 1-13). W zakresie Pakietu nr 14 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy Pzp dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej dwa zamówienia obejmujące swym zakresem dostawę aparatury badawczej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: dwieście pięćdziesiąt tysięcy) każda. W przypadku, gdyby zamówienie obejmowało szerszy zakres istotne jest wskazanie wartości dotyczącej jedynie dostawy aparatury badawczej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca warunki spełnił. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (dot. Wykonawcy, który składa ofertę w zakresie Pakietu nr 14). Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca składa wykaz dostaw według Załącznika nr 3b do SIWZ. Wykaz dostaw należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik numer 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku promocyjnego obniżenia cen jednostkowych przez producenta lub Wykonawcę, 2) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 3) możliwości zmiany terminu dostawy zamówienia szczegółowego w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk lub inne. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 4) możliwości zmiany miejsca dostawy w przypadku uzasadnionym potrzebami Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termoblok 1 Miniwirówka 1 Mieszadło magnetyczne z grzaniem 1 Wytrząsarka 1 Wytrząsarka 1 Wytrząsarka 1 pH-metr 1 Sterylizator narzędzi 1 Termioplus 10 Miniwirówka 1 Elektroniczne urządzenie do pomiaru temperatury 1 Destylarka 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 72
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Młynek laboratoryjny 2 Suszarka laboratoryjna 1 Suszarka 1 Łaźnia wodna 1 Mikroskop świeltny laboratoryjny 1 Cieplarka 1 Dejonizator 1 Przenośny autoklaw 1 Refrakto-kwasomierz cyfrowy 1 Refrakto-kwasomierz cyfrowy 1 Miernik laboratoryjny pH 1 Refraktometr cyfrowy przenośny 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 72
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chłodzarko-zamrażalka 2 Chłodzarko zamrażalka 3 Mikrofalówka 1 Płyta grzewcza 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Waga precyzyjna (ust. 1 rozdz. V OPZ) 1 Waga precyzyjna (ust. 2 rozdz. V OPZ) 1 Waga techniczna 1 Waga precyzyjna (ust. 4 rozdz. V OPZ) 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 24
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mętnościomierz - 1szt. 1) Do pomiaru mętności zawiesin dla probówek z płynami inokulacyjnymi IF-A, IF-B, IF-FF. Mętnościomierz musi współpracować z systemem Biolog i Omnilog (aparatura w posiadaniu Zamawiającego). 2) Termin dostawy: 24 dni od podpisania umowy. 3) Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18. 4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 24
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem - 1 kpl. 1) Wirówka stołowa, wentylowana, mikroprocesorowe sterowanie, bezobsługowy - bezszczotkowy silnik indukcyjny. 2) Wymagania: a) wybór 99 programów pamięci, b) wybór 10 krzywych rozpędzania i hamowania (+- 1 wybór), c) automatyczna identyfikacja wirników, d) system identyfikacji błędów (niewyważenia, niewłaściwie wybranego rotora, przerwania realizacji zadanego programu), e) komora wirowania wykonana ze stali kwasoodpornej, f) rejestracja parametrów pracy - RS 232 (opcja), g) ekologiczny i wydajny układ chłodzenia oraz możliwość wstępnego schładzania, h) zabezpieczenie przed otwieraniem pokrywy podczas wirowania, uruchomieniem wirówki przy otwartej pokrywie, i) zasilanie 220-230V/50Hz,\ j) pojemność: 800 - 1200 ml, k) max. prędkość do 18000 rpm., l) zakres regulacji temp. -10oC ÷ +40oC (+-1oC). 3) Wyposażenie dodatkowe: a) wirnik kątowy (kąt 30 oC do w/w wirówki) min. 6-miejscowy pasujący do probówek firmy Termo Scientfic teflonowe (probówki w posiadaniu zamawiającego), poj. 50 ml zakręcane, zaokrąglone dno, wym. 28,8 x 107,7 mm. - 1 szt. 4) Termin dostawy: 24 dni od podpisania umowy. 5) Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 13b. 6) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 24
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Automat do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aparat do oznaczania olejków eterycznych - 1 szt. 1) Aparat do oznaczania olejków eterycznych wg. Derynga, do małych ilości olejków. 2) Wymagania: a) kolba okrągłodenna ze szlifem NS29/32 o pojemności 1000 ml, (+- 1ml), b) chłodnica z rurką do wyrównywania ciśnienia, c) zbiorniczek na olejek z podziałką co 0,1 ml (- 0,05), d) zawór trójdzielny do odprowadzania wody lub olejku, e) płaszcz grzewczy z regulacją mocy kompatybilny z kolbą okrągłodenną o pojemności 1000 ml, f) łapa do chłodnic czteropalczastą z mimośrodem (końce pokryte gumą), g) łapa uniwersalna z mimośrodem (końce pokryte gumą, maksymalny rozchył 40 mm), h) statyw laboratoryjny (metalowa podstawa o wymiarach 200 x 125 mm (+- 1 mm) z prętem o średnicy 10 mm i całkowitej wysokości pręta 600 mm). 3) Termin dostawy: 72 dni od podpisania umowy. 2) Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 13a. 3) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 72
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mobilny spektrometr - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System pomiaru stężenia tlenu w powietrzu glebowym - 1 szt. 1) System dostosowany do ciągłego lub cyklicznego pomiaru stężenia tlenu w powietrzu glebowym. 2) Wyposażenie: a) rejestrator danych z możliwością rozszerzenia do co najmniej 10 czujników tlenowych, klasa szczelności IP6, z kartą pamięci co najmniej 8GB, minimalny interwał pomiarowy 1 sekunda, praca w temperaturze od -20°C do +60°C,wilgotności od 0-100% RH, b) czujnik tlenu (2 szt.), galwaniczny, pasywny, fabrycznie skalibrowany, dokładność pomiaru +-0,5%, praca w temperaturze od 0°C do +40°C, (+-1.0°), c) zasilanie z sieci 230 VDC (do zastosowań w budynkach, szklarniach, itp.). d) system zasilania z panelu słonecznego do pracy autonomicznej w terenie (panel słoneczny, regulator ładowania, akumulator, maszt do instalacji panelu, zamykana obudowa na akumulator i regulator ładowania), e) komunikacja z komputerem poprzez port USB i bezprzewodowo. 3) Termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy. 4) Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Rybickiego 15/17. 5) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transiluminator z filtrem - 1 szt. 1) Urządzenie, które jest źródłem promieniowania ultrafioletowego o węższym paśmie niż standardowy bez emisji promieniowania w zakresie widzialnym, kompatybilny z systemem dokumentacji żeli Gel Doc-ItTM Imaging System, UVP, Upland USA - będącego w posiadaniu Zamawiającego o rozmiarach 21 x 26 cm. 2) Wymagania: a) moc 6 x 8 W, b) 302nm UV, 0,2 Amps, c) zasilanie -50-60Hz 220-230V. 3) Termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy. 4) Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18. 5) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miernik wieloparametrowy - 1 szt. 1) Urządzenie wieloparametrowe 2) Zakres pomiarów: - pH: -2 - 16 pH, - przewodność: 0.001 mS/cm - 1000 mS/cm, - ORP/Redox: -1999 - 1999 mV, - odporność: 1 OHcm - 1000 OHcm, - TDS: 0 - 60000 mg/L, - zasilenie: 5.85 - 311 g/L, - temperatura: - 20 - 150 -oC, 3) Dokładność pomiarów: - pH: 0.002 pH, - przewodność: do 0.5% zakresu pomiarowego, - temperatura: do 0.2 -oC. 4) Rozdzielczość pomiaru: - pH: 0.001/0.01/0.1 pH, - przewodność: 0.01 mS/cm - 1 mS/cm (w zależności od zakresu), ORP/Redox: 0.1/1 mV, TDS: 1 mg/L - 1 g/L (w zależności od zakresu), 5) Zasilenie: w zależności od zakresu: - temperatura: 0.1 -oC, - zasilanie: 115/230 V z uniwersalnym zasilaczem. 6) Współpraca z elektrodami marki Crison: ISE do jonów amonowych -kod producenta 9663; ISE do jonów azotanowych -kod producenta 9662; elektrody pH - kod producenta: 5014, 5021, 5027(będących w posiadaniu Zamawiającego). 7) Termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy. 8) Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18. 3) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chlorofilomierz - 1 szt. 1) Czujnik do oceny kondycji fizjologicznej roślin, na podstawie zawartości chlorofilu w liściach. 2) Pomiar: a) absorpcja optyczna w dwóch pasmach 653nm(chlorofil) i 931nm, b) powierzchnia średnicy 1cm +- 0,01 cm, c) szybkość 2-3 sek, d) rozdzielczość +/- 0,1 CCI (Chlorophyll Content Index - wskaźnik Zawartości Chlorofilu), e) fotodiody ( 2 szt.) z wewnętrznymi wzmacniaczami do pomiarów absorpcji i monitoringu źródła światła. 3) Źródło światła: 2 diody LED, 4) Dane Techniczne: a) wymiary: 150 x 82 x 25 mm (+-1mm), b) zakres temperatur: 0-40oC, c) pamięć wewnętrzna nie mniej niż 160.000 pomiarów, d) zasilenie bateria / akumulator, e) wejście USB oraz RS 232. 5) Termin dostawy: 14 dni od podpisania umowy. 6) Miejsce dostawy: Skierniewice ul. Pomologiczna 18 7) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cytometr przepływowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia terminie nie dłuższym niż wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 84
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 90,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.