Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-06-13
Og³oszenie nr 571874-N-2018 z dnia 2018-06-13 r.
Powiat Raciborski: "Termomodernizacja budynku M³odzie¿owego Domu Kultury przy ul. Stalmach 12 w Raciborzu - etap II".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Raciborski, krajowy numer identyfikacyjny
276255111, ul.
Plac Okrzei
4
,
47-400
Racibórz, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 4597385, e-mail
przetargi@powiatraciborski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatraciborski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (w postaci papierowej) na adres zamawiaj±cego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Termomodernizacja budynku M³odzie¿owego Domu Kultury przy ul. Stalmach 12 w Raciborzu - etap II".
Numer referencyjny:
OR.VII.272.14.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotycz±cych termomodernizacji elewacji od strony podwórza budynku M³odzie¿owego Domu Kultury przy ul. Stalmacha 12 w Raciborzu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - podmurowanie i podwy¿szenie istniej±cych podokienników w oknach drugiego piêtra, - zamurowanie skrajnego okna na parterze budynku, - wymianê stolarki okiennej na PCV o wspó³czynniku przenikania ciep³a U<=1,1 W/m2K, wraz z podokiennikami zewnêtrznymi, - wymianê drzwi zewnêtrznych o wspó³czynniku przenikania ciep³a U<=1,3 W/m2K, - monta¿ nak³adek renowacyjnych PCV na istniej±cych parapetach wewnêtrznych, - roboty malarskie wewnêtrzne, - ocieplenie ¶ciany zewnêtrznej ponad coko³em p³ytami izolacyjnymi (styropian) grubo¶ci 11 cm l<=0,031(W/mK), oraz o¶cie¿y okiennych o grubo¶ci 2 cm, l<=0,031(W/mK), - wykonanie silikonowej wyprawy tynkarskiej barwionej w masie, - wymianê obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - inne roboty budowlane towarzysz±ce. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1 do SIWZ, zawieraj±cym dokumentacjê projektow± oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym: projekt budowlano-wykonawczy termomodernizacji budynku M³odzie¿owego Domu Kultury przy ulicy Stalmacha 12 w Raciborzu (czê¶æ dotycz±ca wymiany stolarki okiennej i drzwiowej od strony podwórza oraz remont i odnowienie elewacji zewnêtrznej oraz coko³u od strony podwórza z uwzglêdnieniem ocieplenia ¶ciany ponad coko³em), przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: ST-O Czê¶æ ogólna, SST-1.1. Roboty rozbiórkowe, SST-1.2. Roboty termoizolacyjne, SST-1.3. Roboty wykoñczeniowe zewnêtrzne, SST-1.4. Stolarka okienna i drzwiowa zewnêtrzna, SST-1.5. Roboty murowe, SST-1.6. Roboty wykoñczeniowe wewnêtrzne. 4. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy (wraz z za³±cznikami), stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45111300-1 |
| 45262500-6 |
| 45321000-3 |
| 45421100-5 |
| 45443000-4 |
| 45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-10-01
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1) roboty zwi±zane z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej wraz z podmurowaniem i podwy¿szeniem istniej±cych podokienników w oknach drugiego piêtra, zamurowaniem skrajnego okna na parterze budynku, monta¿em nak³adek renowacyjnych na istniej±cych parapetach wewnêtrznych, roboty malarskie wewnêtrzne i inne roboty towarzysz±ce (zakres nr 1 w przedmiarze robót): do dnia 28.08.2018r., 2) pozosta³y zakres: do dnia 01.10.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie lub trzy roboty budowlane, w tym: - co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci minimum 80 000,00 z³ brutto (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych brutto) ka¿da, obejmuj±ce (ka¿da z tych robót) zabudowê lub wymianê stolarki okiennej, - co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± w swoim zakresie docieplenie ¶cian o powierzchni nie mniejszej ni¿ 200 m2 (s³ownie: dwie¶cie metrów kwadratowych).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy nie wymaga o¶wiadczeñ lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia: 1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie wymaga o¶wiadczeñ lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Inne dokumenty sk³adane wraz z ofert±: 1) formularz OFERTY, 2) kosztorys ofertowy sporz±dzony wg zasad okre¶lonych w pkt 12 SIWZ, 3) kopia dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium, 4) pe³nomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. SIWZ (opcjonalnie), 5) zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne dokumenty s³u¿±ce wykazaniu udostêpnienia wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci - opcjonalnie, tylko w przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1.1. SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 przywo³anej ustawy, tj. grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798, z pó¼n. zm.). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporz±dzenia o¶wiadczenia wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena oferty | 60,00 |
| Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w ni¿ej wymienionych przypadkach: 1) zmiany maj±ce wp³yw na termin wykonania umowy: a) mo¿liwe jest przed³u¿enie terminu zakoñczenia umowy o czas opó¼nienia, je¿eli opó¼nienie to wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, w zakresie nastêpuj±cych obowi±zków Zamawiaj±cego: - przekazanie placu budowy, - przekazanie dokumentów budowy, b) mo¿liwa jest zmiana terminu wykonania umowy ze wzglêdu na: - wstrzymanie prac objêtych umow± przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych i niezawinionych od Wykonawcy co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie robót, - wyst±pienie niemo¿liwych do przewidzenia zdarzeñ losowych, np. po¿ar, powód¼, itp., - z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, - konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub rezygnacji z czê¶ci robót, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji umowy, 2) mo¿liwa jest zmiana zakresu robót (nie wykraczaj±ca poza regulacje art. 140 ustawy PZP) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, 3) zmiany maj±ce wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia: a) zmiany wynikaj±ce z konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, b) zmiany wynikaj±ce z konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, c) zmiany wynikaj±ce z wynagrodzenia kosztorysowego, d) rezygnacja z wykonania czê¶ci robót, 4) mo¿liwa jest zmiana przedstawiciela Wykonawcy o którym mowa w § 14 ust. 1 pkt. 2 (umowy), 5) zmiany wynikaj±ce z zapisów Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (RODO). 2. Wykonawca nie bêdzie mia³ prawa do ¿±dania przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy je¿eli przed³u¿enie terminu wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 3. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy: 1) sposób inicjowania zmian: a) Zamawiaj±cy: - wnioskuje do Wykonawcy w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany, - wnioskuje, aby Wykonawca przed³o¿y³ propozycjê zmiany, b) Wykonawca: - wnioskuje do Zamawiaj±cego o dokonanie wskazanej zmiany. 2) Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w protokole konieczno¶ci dokonania zmiany umowy, który wymaga zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego w formie pisemnej pod rygorem bezskuteczno¶ci. 3) W rezultacie dokonania czynno¶ci opisanych w pkt 1 i 2 mo¿e doj¶æ do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiaj±cy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu: 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzib± w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, e-mail: starosta@powiatraciborski.pl 2. W sprawach zwi±zanych z Pañstwa danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@powiatraciborski.pl 3. Pañstwa dane s± przetwarzane w zdecydowanej wiêkszo¶ci w celu realizacji us³ug ¶wiadczonych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu, na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa dotycz±cych ustawowych zadañ publicznych. W wiêkszo¶ci przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez Pañstwa jest obowi±zkowe. W niektórych sprawach podawanie danych mo¿e byæ dobrowolne i wtedy zostaj± Pañstwo o tym poinformowani. 4. W celu realizacji us³ug innych ni¿ wykonywanie obowi±zku prawnego, Pañstwa dane osobowe nie bêd± przetwarzane bez dobrowolnej i ¶wiadomej zgody. 5. W celu prawid³owej realizacji us³ugi, Pañstwa dane mog± byæ udostêpniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 6. W szczególnych przypadkach Pañstwa dane mog± byæ przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji miêdzynarodowej. Starosta Raciborski informuje, ¿e w tym celu zosta³y zastosowane zabezpieczenia chroni±ce Pañstwa dane osobowe przed ujawnieniem osobom trzecim. 7. Dane osobowe po zrealizowaniu celu ich przetwarzania bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa. W szczególno¶ci okresy przechowywania dokumentacji wynikaj± z kategorii archiwalnej okre¶lonej szczególnymi przepisami lub z umów dotycz±cych finansowania projektów unijnych. 8. Maj± Pañstwo prawo dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e uzyskania ich kopii, o ile nie ogranicza tego przepis prawa na podstawie którego, Pañstwa dane s± przetwarzane. 9. W przypadku wyra¿enia zgody na przetwarzanie danych, maj± Pañstwo prawo do jej wycofania lub wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Skorzystanie z prawa cofniêcia zgody nie ma wp³ywu na przetwarzanie, które mia³o miejsce do momentu wycofania zgody. 10. Maj± Pañstwo tak¿e prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora, o ile nie ogranicza tego przepis prawa, na podstawie którego Pañstwa dane s± przetwarzane. 11. Administrator informuje, ¿e o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu Pañstwa danych osobowych, wywo³uj±cych skutki prawne, przys³uguje Pañstwu prawo do zakwestionowania tej decyzji, wyra¿enia w³asnego stanowiska i uzyskania interwencji ludzkiej w procesie podejmowania tej decyzji. 12. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego oraz urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu raciborskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa serwerów z systemem operacyjnym.
- Zadania remontowe wg czê¶ci
wiêcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeñ parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





