Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Warszawa: wykonanie robót elektryfikacji Rodzinnego Ogrodu Działkowego PZD Lasek Brzozowy we wsi Jeziorko gmina Prażmów
Numer ogłoszenia: 57166 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Działkowców - Okręgowy Zarząd Mazowiecki , ul. Dywizjonu 303 7, 01-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8365165, faks 022 8365165.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.freewebs.com/mazowiecki-pzd/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót elektryfikacji Rodzinnego Ogrodu Działkowego PZD Lasek Brzozowy we wsi Jeziorko gmina Prażmów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektryfikacji Rodzinnego Ogrodu Działkowego PZD Lasek Brzozowy we wsi Jeziorko gmina Prażmów wraz z zakupem i dostawą loco plac budowy materiałów oraz pełnieniem funkcji Kierownika budowy. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. wykonanie linii kablowej zasilającej złącza 156 działek w ROD Lasek Brzozowy, 2. wykonanie linii kablowej oświetlenia zewnętrznego z ilością 50 punktów oświetleniowych na słupach, 3. zakup i dostawę loco plac budowy wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4. pełnienie funkcji kierownika budowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,-zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 01 kwietnia 2009 r., przed upływem terminu składania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - potwierdzone poprzez dołączenie do oferty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit.a) pkt 1 i 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone poprzez dołączenie do oferty: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. dokumentu potwierdzającego posiadanie przez osobę wskazaną przez wykonawcę jako kierownik budowy uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami elektrycznymi wraz z dokumentem potwierdzającym, że ta osoba ma opłacone składki z tytułu obowiązkowego ubezpieczenia OC nie krócej niż do dnia 30 sierpnia 2009r., 2) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj. referencji c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone poprzez dołączenie do oferty: 1) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej, że wysokość posiadanych środków finansowych stanowi kwotę nie mniejszą niż sześciocyfrowa lub wykonawca ma zdolność kredytową w zakresie kwoty nie mniejszej niż sześciocyfrowa, 2) ważnej nie krócej niż do dnia 30 sierpnia 2009r. polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Powyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wniosą wadium w terminie, wysokości i formie przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie jego oferty. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ oraz być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych - nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWIZ, 2. Wzór umowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ w którym każda zadrukowana strona będzie parafowana tj. podpis i pieczątka imienna osoby podpisującej ofertę, a na ostatniej stronie w miejscu wskazanym wykonawca podpis i pieczątka imienna osoby podpisującej ofertę, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - w lewym górnym rogu pieczątka firmowa wykonawcy, data i miejsce złożenia oraz podpis wraz z pieczątką imienną osoby podpisującej ofertę, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj. referencji 7. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych stanowi kwotę nie mniejszą niż sześciocyfrowa lub, że wykonawca ma zdolność kredytową w zakresie kwoty nie mniejszej niż sześciocyfrowa, 8. Ważna nie krócej niż do dnia 30 sierpnia 2009r. polisa OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dokument potwierdzający posiadanie przez osobę wskazaną przez wykonawcę jako kierownik budowy uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych wraz z zaświadczeniem o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia OC na okres nie krótszy niż do dnia 30 sierpnia 2009r. 10. Dokument potwierdzający posiadanie przez osobę wskazaną jako kierownik budowy uprawnień w zakresie pomiarów elektrycznych wraz z uprawnieniami w zakresie 1 KW. 11. Oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zgodnie z dokumentami statutowymi wykonawcy, w którym poda dane personalne oraz numer, datę i nazwę organu wydającego decyzje o przyznaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych oraz termin ważności - nie krótszy niż do końca 30 sierpnia 2009r. - OC wymaganego od osób posiadających samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 12. Kosztorysy ofertowe (ponumerowane narastająco) w wersji: - szczegółowej zawierającej wykaz roboczogodzin i materiałów oraz - uproszczonej wraz z zestawieniem zbiorczym dla całości prac przedmiotu zamówienia. 13. Oświadczenie, że materiały jakich użyje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz będą posiadać stosowne atesty i certyfikaty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie - podpisane przez osobę/y uprawioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami statutowymi wykonawcy. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum w/w dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - termin realizacji robót - 15
- 3 - termin gwarancji nie krótszy niż 60 miesięcy liczonych od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.freewebs.com/mazowiecki-pzd/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Zarząd Mazowiecki w Warszawie Polskiego Związku Działkowców 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Okręgowy Zarząd Mazowiecki w Warszawie Polskiego Związku Działkowców 01-470 Warszawa, ul. Dywizjonu 303 nr 7, w sekretariacie na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.