Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-07-09
Og³oszenie nr 571325-N-2019 z dnia 2019-07-09 r.
Gmina Mas³owice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mas³owice.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mas³owice, krajowy numer identyfikacyjny
59064810300000, ul.
,
97-515
Mas³owice, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
447 874 625, e-mail
maslowice@zgwrp.org.pl, faks
447 874 615.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.maslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.maslowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zapisami rozdzia³u XI SIWZ.
Adres:
Urz±d Gminy w Mas³owicach, Mas³owice 4, 97-515 Mas³owice - sekretariat (pokój nr 1). Uwaga! Decyduj±ce znaczenie dla zachowania terminu sk³adania ofert ma data i godzina wp³ywu oferty w miejsce wskazane powy¿ej, a nie data jej wys³ania przesy³k± pocztow± lub kuriersk±
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mas³owice.
Numer referencyjny:
UG.271.14.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy Mas³owice oraz utworzenie, utrzymanie i obs³uga gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK. Szacowana ilo¶æ wytworzonych odpadów komunalnych, która trzeba bêdzie odebraæ i zagospodarowaæ to ok. 700 Mg w ca³ym okresie realizacji (od 01.08.2019 r. do 31.07.2020 r.). Kod i nazwa zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami komunalnymi 90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów 90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów 90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych 90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami W wyniku podpisanej umowy Wykonawca w cenie rycza³towej wykona kompleksow± obs³ugê w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mas³owice. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dotyczy nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z pó¼n. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjêtego uchwa³± Nr XL/502/17 Sejmiku Województwa £ódzkiego z dnia 20 czerwca 2017 r. w sprawie uchwalenia "Planu Gospodarki Odpadami dla województwa ³ódzkiego na lata 2016-2022 z uwzglêdnieniem lat 2023-2028". Obs³uga obejmuje tak¿e zagwarantowanie dostawy w³a¶cicielom nieruchomo¶ci zamieszka³ych pojemników na odpady niesegregowane - nie nadaj±ce siê do segregacji oraz zagwarantowanie stosownie do prowadzonej zbiórki pojemników w tym worków na odpady zbierane selektywnie (wg zapotrzebowania w³a¶ciciela nieruchomo¶ci) do wszystkich nieruchomo¶ci zamieszka³ych wskazanych przez Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do SIWZ. W celu poprawnej wyceny zadania Wykonawca zapozna siê ze specyfik± i ukszta³towaniem terenu Gminy Mas³owice.
II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90514000-3 |
90511000-2 |
90512000-9 |
90513100-7 |
90533000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-08-01 lub zakoñczenia: 2020-07-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-08-01 | 2020-07-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
1) posiada aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Mas³owice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z pó¼n. zm.);
2) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z pó¼n. zm.) lub posiadaj± zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagaj± zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci (Dz. U. z 2004 r. Nr 16, poz. 154 ze zm.) - jest zwolniony z obowi±zku uzyskania zezwolenia na transport odpadów.
3) jest wpisany do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym ( tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1466 z pó¼n. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 200 000, 00 z³ ( s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100 gr.)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przedstawi³: wykaz narzêdzi/sprzêtu, wyposa¿enia zak³adu pracy lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Wykonawca dysponuje m.in.:
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktuj±cej;
- co najmniej 1 pojazd lekki umo¿liwiaj±cy wjazd na nie utwardzone drogi o masie ca³kowitej do 6 ton.
- pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazw± firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbieraj±cego odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci;
- pojazdami wyposa¿onymi w system monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cego trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisuj±cych dane o miejscach wy³adunku odpadów;
- konstrukcja pojazdów zabezpiecza³a przed niekontrolowanym wydostaniem siê odpadów na zewn±trz, rozwiewaniem i rozpylaniem przewo¿onych odpadów oraz minimalizowa³a oddzia³ywanie czynników atmosferycznych na odpady;
- pojazdy by³y wyposa¿one w narzêdzia lub urz±dzenia umo¿liwiaj±ce sprz±tanie terenu po opró¿nieniu pojemników;
bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zadania baz± magazynowo - transportow±:
- usytuowan± w gminie Mas³owice, lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy tej gminy,
- usytuowan± na terenie, do którego posiada tytu³ prawny,
- wyposa¿an± w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu,
- wyposa¿an± w miejsce i urz±dzenia do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu oraz zabezpieczone przed dzia³aniem czynników atmosferycznych przed ich transportem do miejsc przetwarzania,
- wyposa¿an± w legalizowan± samochodow± wagê najazdow±, w przypadku gdy na terenie bazy nastêpuje magazynowanie odpadów,
- wyposa¿on± w urz±dzenia lub systemy zapewniaj±ce zagospodarowanie wód opadowych i ¶cieków przemys³owych,
- wyposa¿on± w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadaj±ce liczbie zatrudnionych osób,
- na terenie, której znajduje siê punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynno¶ci te nie bêd± wykonywane przez uprawnione podmioty zewnêtrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokumenty te sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie.): - odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp:
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.)
- aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej prze Wójta Gminy Mas³owice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach;
- aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiadaj± zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagaj± zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci (Dz. U. z 2004 r. Nr 16, poz. 154 ze zm.) - jest zwolniony z obowi±zku uzyskania zezwolenia na transport odpadów;
- wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy us³ugi w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik nr 6 SIWZ;
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, co najmniej na kwotê 200 000,00 z³ ( s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100 gr).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stornie internetowej Zamawiaj±cego (www.bip.maslowice.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oraz wzorem okre¶lonym w za³±czniku SIWZ nr 4. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie o¶wiadczenie sk³adaj± ka¿dy z Wykonawców oddzielnie.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci 5.000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium przez Wykonawcê tzn.:
a) orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê bankowego polecenia przelewu lub inny dokument sporz±dzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) potwierdzaj±cy przelew kwoty wadium na konto Zamawiaj±cego;
b) orygina³ dokumentu bêd±cego ka¿d± inn± form± wadium dopuszczon± przez Zamawiaj±cego.
2. Forma wadium.
1) Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
2) W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
? wskazanie Wykonawcy (w przypadku konsorcjum - nazwy wszystkich Wykonawców),
? wskazanie Zamawiaj±cego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia,
? wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielaj±cego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
? dok³adn± nazwê postêpowania stanowi±cego przyczynê wystawienia gwarancji,
? wskazanie sumy gwarancyjnej,
? okre¶lenie terminu wa¿no¶ci gwarancji,
? zobowi±zanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zap³acenia pe³nej sumy wadium w przypadku, gdy zajd± ku temu ustawowe okoliczno¶ci, okre¶lone w przepisie art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.
? w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, któr± nale¿y zwróciæ Gwarantowi, zaleca
siê, aby nie by³a trwale zwi±zana z ofert±.
? dokumenty, o których mowa w punkcie pkt. 1. lit. e - g musz± zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego - w Banku Spó³dzielczym Ziemi Piotrkowskiej w Piotrkowie Tryb. o/Wielgom³yny filia Mas³owice nr 67 8973 0003 0030 0030 1918 0004 zaznaczeniem, którego postêpowania ono dotyczy - wadium - przetarg - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mas³owice".
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wnoszone w innych formach ni¿ pieni±dz, dopuszczonych przez Zamawiaj±cego, nale¿y za³±czyæ w oryginale do oferty, w osobnej kopercie opisanej ,,wadium do przetargu na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mas³owice".
4. Termin wniesienia wadium.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
5. Zwrot i utrata wadium.
Zwrot i utrata wadium nastêpuje na zasadach okre¶lonych w ustawie prawo zamówieñ publicznych - art. 46 ust. 1-5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Otwarcie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych | 20,00 |
Akcje promujace selektywna zbiórkê odpadów komunalnych | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci: 1) z uwagi na niezale¿ne od stron okoliczno¶ci - nieprzewidziane zmiany, wypadki losowe, dotycz±ce przedmiotu umowy oraz osób kluczowych dla realizacji umowy; 2) gdy zmianie uleg³y przepisy prawne istotne dla realizacji umowy; 3) wprowadzenia zmian przez Zamawiaj±cego w stosunku do SIWZ w zakresie wykonania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 5 ust. 2 w zakresie dotycz±cym niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 3. W przypadku konieczno¶ci zmian umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 2 ustala siê, ¿e zmiany mog± zostaæ dokonane jedynie na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy. 4. Wykonawca do wniosku, o którym mowa w ust. 3 zobowi±zany jest za³±czyæ wszelkie dowody na potwierdzenie, ¿e zmiany prawa w zakresie okre¶lonym w ust. 2 niniejszej umowy mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia. 5. Strony dopuszczaj± zmianê postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach: 1) zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, 2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, (cena netto nie ulega zmianie), 3) wprowadzenia zmian w stosunku do Szczegó³owego Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia uprawnienia realizacji przedmiotu umowy, 4) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych. 6. Ponadto Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n.zm.). 7. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± zgody obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnêtrznych budynku nr 2 wraz z izolacj± ¶cian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagielloñczyka 2 w Grudzi±dzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- ¦wiadczenie us³ugi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych na potrzeby Warmiñsko-Mazurskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec od 01 wrze¶nia 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r.
- Modernizacja systemu KD w budynku A Oddzia³u w Zduñskiej Woli, ul. Kiliñskiego 7/11
- Remont instalacji wêz³a cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.