Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Piekary Śląskie: dostawa aparatury medycznej z podziałem na pakiety tj.: spirometr, wideogastroskop, detektor tętna płodu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich, do kontaktów: Lidia Dolatowska- st.insp. d/s zamówień publicznych, ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3938152, fax 032 3938127, e-mail: zamowienia@szpital.piekary.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.piekary.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury medycznej z podziałem na pakiety tj.: spirometr, wideogastroskop, detektor tętna płodu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Szpitala. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje oprócz dostawy spirometru, wideogastroskopu, detektora tętna płodu również instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi oraz dostarczenie instrukcji obsługi aparatów w języku polskim w 3-ech egzemplarzach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada znak CE, spełnia normy określone w aktualnie obowiązujących przepisach ze szczególnym uwzględnieniem: Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. ( Dz. U. nr 93 poz. 896 )oraz, że odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga również kserokopie wpisu do rejestru wyrobów medycznych lub zgłoszenia do tego rejestru lub inny dokument potwierdzający dopuszczone do obrotu i spełnienie wymaganych przepisami norm dla danego przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienie obejmuje oprócz dostawy spirometru, wideogastroskopu, detektora tętna płodu również instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi oraz dostarczenie instrukcji obsługi aparatów w języku polskim w 3-ech egzemplarzach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymagania art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., którzy złożą wszystkie wymagane w specyfikacji dokumenty i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz inne wskazane przez zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie traktowane jako spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty wg Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. ( Dz.U. nr 87 poz. 605 ) tj.: par. 1 pkt 1 ppkt 2-5, par. 1 pkt 2 ppkt 2, par. 1 pkt 3 ppkt 1-2
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 10:30, stołówka Szpitala.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa spirometru - szt.1. 1) Krótki opis: Dostawa spirometru określonego jak w specyfikacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00. 3) Wielkość lub zakres: Wg zpecyfikacji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa wideogastroskopu - szt. 1. 1) Krótki opis: Dostawa wideogastroskopu okreslonego jak w specyfikacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00. 3) Wielkość lub zakres: Wg specyfikacji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa detektora tętna płodu - szt 4. 1) Krótki opis: Dostawa detektora tętna płodu określonego jak w specyfikacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: Wg specyfikacji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach Śląskich
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej - II części
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE
- Zakup sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku.
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii, aparatu do pomiaru kalorymetrii
- Dostawa aparatów kardiotokograficznych do monitorowania ciąży wraz z telemetrią płodową.
- Dostawa akcesoriów i części eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.