eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówwynajem wózka jezdniowego-widłowego w celu przeprowadzenia szkoleń praktycznych w związku z realizacją przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy współfinansowanego przez Unię E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Tarnów:
wynajem wózka jezdniowego-widłowego w celu przeprowadzenia szkoleń praktycznych w związku z realizacją przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki

Numer ogłoszenia: 57110 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie , ul. Okrężna 2F, 33-104 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6269911, faks 014 6269911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wynajem wózka jezdniowego-widłowego w celu przeprowadzenia szkoleń praktycznych w związku z realizacją przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wynajem wózka jezdniowego - widłowego dla 120 osób w celu przeprowadzenia szkolenia kierowców wózków jezdniowych z mechanicznym napędem układu podnoszenia - widłowy (podwykonawstwo).
Wymagania:
Wynajem wózka jezdniowego-widłowego z napędem elektrycznym lub spalinowym ( również z butli z gazem LPG) o udźwigu nominalnym od 1-2 ton, wysokość masztu wózka w stanie złożonym do 2,6 m dopuszczonego do eksploatacji decyzją właściwego UDT. Miejsce realizacji usługi: plac manewrowy MORD Tarnów
Harmonogram:
rok 2009 - 4 grupy 15 osobowe po 112,5 godziny na grupę z sumą 450 godzin
rok 2010 do 2011- 4 grupy 15 osobowe po 112,5 godziny na grupę z sumą 450 godzin - szkolenie ostatniej grupy kończy się w lutym 2011 roku.
Usługa wynajmu wózka jezdnego-widłowego polega na udostępnieniu wózka do przeprowadzenia zajęć praktycznych na organizowanych kursach szkolenie kierowców wózków jezdniowych z mechanicznym napędem układu podnoszenia - widłowy wraz z uzyskaniem uprawnień UDT i modułem magazyniera w okresie do lutego 2011 roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oświadczenie
    1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; oświadczenie
    Wykonawcy muszą dysponować sprzętem określonym w przedmiocie zamówienia.
    1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oświadczenie
    1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24, ust. 1, pkt 1; art. 24a w powiązaniu z art. 154 pkt 5a; oświadczenie
    2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
    2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
    2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
    2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
    2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
    3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
    3.1 jest niezgodną z ustawą
    3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
    3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
    3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
    3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
    4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
    5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1 do SIWZ).
    A.2) Wzór umowy (zał. nr 4 do SIWZ).
    B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
    B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
    B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ).
    B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
    C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
    C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń-pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (zał. nr 3 do SIWZ); m.in. certyfikaty dopuszczające urządzenie do pracy wydane przez UDT.
    D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D.
    E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
    E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
    F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
    F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
    F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F, pokój nr 25, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, ul. Okrężna 2F, 33 - 104 Tarnów, II piętro, pokój nr 21 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.