Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Lublin: Modernizacja i roboty wykończeniowe budynku LPNT w Lublinie segment III i IV - ETAP II - dokończenie robót budowlanych oraz wyposażenie w niezbędne instalacje i urządzenia segmentów III i IV - znak sprawy LPNT/PN/Rb/01/2012
Numer ogłoszenia: 57109 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna , ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 61 00, faks 81 531 85 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpnt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i roboty wykończeniowe budynku LPNT w Lublinie segment III i IV - ETAP II - dokończenie robót budowlanych oraz wyposażenie w niezbędne instalacje i urządzenia segmentów III i IV - znak sprawy LPNT/PN/Rb/01/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i robót wykończeniowych budynku LPNT w Lublinie segment III i IV - ETAP II - dokończenie robót budowlanych oraz wyposażenie w niezbędne instalacje i urządzenia segmentów III i IV. 3.2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji i robót wykończeniowych budynku LPNT w Lublinie segment III i IV - ETAP II - dokończenie robót budowlanych oraz wyposażenie w niezbędne instalacje i urządzenia segmentów III i IV wraz ze wszystkimi robotami przygotowawczymi, czynnościami zabezpieczającymi i robotami koniecznymi do wykonania przedmiotu zamówienia z uwagi na zastosowane technologie, normy i przepisy techniczne, a także uporządkowanie terenu (placu budowy/frontu robót) po zakończeniu prac. Na zakres zamówienia składają się w szczególności: 3.2.1. Roboty branży ogólnobudowlanej: - wyburzenia i wykucia otworów; - zamurowania otworów, ściany działowe; - wykonanie otworu w stropie oraz montaż klapy dymowej na klatce schodowej segm. III; - wykończenie ścian istniejących oraz nowopowstałych (czyszczenie i impregnacja ścian żelbetowych, tynki gipsowe, okładziny z płyt gips.-karton., okładziny z płytek i płyt typu trespa) - wykończenie podłóg (posadzka przemysłowa drewniana, płytki ceramiczne, okładziny z drewna) - wykończenie sufitów (kraty stalowe, płyty gips.-karton., płyty typu heraklit) - balustrady, pochwyty, kraty, konstrukcje stalowe; - okna i drzwi wewnętrzne (aluminiowe, drewniane, stalowe), doposażenie istniejących drzwi; - wykończenia akustyczne ścian i sufitów Sali wielofunkcyjnej; - wykonanie podłóg w Sali wielofunkcyjnej wraz z montażem prowadnic do ścianek mobilnych; - wyposażenie Sali wielofunkcyjnej w fotele; - roboty zewnętrzne - tymczasowe dojścia do wyjść ewakuacyjnych (segm. III i IV), wymiana kostki na żwir w opaskach przy segm. IV; 3.2.2. Roboty branży sanitarnej: - demontaż instalacji CO w segmencie IV; - dokończenie instalacji CO i CT wraz z wyposażeniem; - wykonanie kompletnej instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z urządzeniami; - dokończenie instalacji wodociągowej i hydrantowej wraz z wyposażeniem; - modernizacja i dokończenie instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej; - modernizacja instalacji gazowej; 3.2.3. Roboty branży elektrycznej: - wykonanie i doposażenie rozdzielnic; - pełne okablowanie, rury, przewody, studnie; - uziemienie robocze dla urządzeń elektronicznych; - instalacja odgromowa segmentu IV - uzupełnienie; - gniazda i aparaty; - oświetlenie - oprawy ze źródłem w zakresie niezbędnym do spełnienia obecnych przepisów; - roboty zewnętrzne - zasilenie ze stacji trafo do segmentu IV i oświetlenie zewnętrzne (1 lampa); 3.2.4. Roboty branży elektrycznej niskoprądowej: - okablowanie systemu nagłośnienia; - rozbudowa i modernizacja systemu CCTV - okablowanie, urządzenia; - instalacja teledacyjna - okablowanie strukturalne - koryta kablowe, okablowanie miedziane i światłowodowe, przejścia ogniowe, gniazda teleinformatyczne, rozdzielnice, szafy dystrybucyjne z wyposażeniem, urządzenia aktywne (roboty z etapu III do wykonania w ramach niniejszego zamówienia); - instalacja multimedialna - pełne okablowanie, montaż ekranu i rzutnika wraz z niezbędnym okablowaniem tymczasowym; - system sygnalizacji pożaru SAP i oddymiania - trasy kablowe, instalacje, montaż urządzeń sygnalizacji pożaru i oddymiających, montaż urządzeń BMS, uruchomienie systemu; - system SWiN, kontroli dostępu i monitoringu - instalacje i trasy kablowe; Wykonawca przy ocenie zakresu przedmiotu zamówienia winien brać pod uwagę również cel realizowanej przez Zamawiającego inwestycji objętej niniejszym zamówieniem, którym jest uzyskanie przez segmenty III i IV budynku LPNT w Lublinie pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do zwrotu Zamawiającemu wskazanych przez inspektora nadzoru urządzeń pochodzących z demontażu wykonywanego w ramach przedmiotu zamówienia. Demontaż urządzeń, o których mowa w zdaniu pierwszym winien zostać przeprowadzony ze szczególną starannością aby nie uszkodzić materii pozostającej i w sposób minimalizujący powstanie uszkodzeń w demontowanych urządzeniach podlegających zwrotowi Zamawiającemu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega, iż segmenty III i IV, w których będą prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia, są integralną częścią kompleksu LPNT, wobec czego standard ich wykonania, przyjęte rozwiązania technologiczne i materiałowe nie mogą być niższej jakości od zastosowanych w już użytkowanych segmentach I, II i V budynku LPNT w Lublinie. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym Zamawiający zastrzega, iż segmenty III i IV, w których będą prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia, są integralną częścią kompleksu LPNT wobec czego standard ich wykonania, przyjęte rozwiązania technologiczne i materiałowe nie mogą być niższej jakości od zastosowanych w już użytkowanych segmentach I, II i V budynku LPNT w Lublinie. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 54.44.00.00 - 54.44.00.00 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 92 1160 2202 0000 0001 1618 7785 Bank Millenium S.A. Oddział w Lublinie przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu - wadium - przetarg nieograniczony znak sprawy LPNT/PN/Rb/01/2012. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A. 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Terminem wpływu wadium jest termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 5.000.000,00 zł brutto, które to roboty wykonane zostały na obiektach użyteczności publicznej o przeznaczeniu biurowo-usługowym lub biurowo-administracyjnym lub biurowo-administracyjno-usługowym lub konferencyjnym lub wystawienniczym (takich jak np. hotele, sale konferencyjne, obiekty biurowo-administracyjne, obiekty wystawiennicze lub handlowo-wystawiennicze), a obiekty te zrealizowane były w wysokim standardzie wykończenia i wyposażone w urządzenia mechanicznej wentylacji, klimatyzacji, systemy p.poż., instalacje elektryczne, CO, CT, wod.-kan. oraz teletechniczne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba; b) instalacji sanitarnych, gazowych, wentylacyjnych - minimum 1 osoba; c) instalacji elektroenergetycznych - minimum 1 osoba; (podstawa prawna: art.14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r., t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118), mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. W zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem łącznie: a) środków finansowych lub zdolność kredytowej w wysokości co najmniej 2.250.000,00 zł; b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty pełnomocnictwa, oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, oraz w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu odpowiednie dokumenty poręczeń lub gwarancji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - Okres gwarancji - 0.10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umownych dotyczących: 16.2.1. osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji danej osoby, utraty uprawnień, itp.), - nie wywiązywania się osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia z obowiązków wynikających z umowy, przy czym zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie wskazanych osób będzie takie same lub wyższe od doświadczenia osób wymaganego postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.2.2. terminu zakończenia robót, w przypadku: - wystąpienia siły wyższej (tj. zamieszki i działania wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, trzęsienia ziemi i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; - wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie będzie konieczne i opóźni wykonanie robót umownych; 16.2.3. przedmiotu zamówienia - zakresu robót, w przypadku wprowadzenia przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, z zastrzeżeniem, iż taka zmiana umowy nie może jednak dotyczyć zwiększenia wielkości lub zwiększenia zakresu zamówienia, 16.2.4. przedmiotu zamówienia i obniżenia ceny w następujących przypadkach: - gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia; - zaistnienia podczas realizacji zamówienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, a które powodują, że wykonanie Umowy nie leży w interesie Zamawiającego, - zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, w takich przypadkach Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części Umowy. powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa odczynników do izolacji materiału genetycznego metodą automatyczną i ręczną.
- Zakup paliw na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług hotelowych dla pacjentów COZL." ( COZL/DZP/AS/3412/TP-92/25)
- Dostawa kamuflowanych i mobilnych systemów do obserwacji i rejestracji obrazu dla KWP w Lublinie
- Zakup oraz dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań objętych projektem NPZ - 11 zadań
- RDW w Puławach "Remont przepustów zlokalizowanych pod drogą wojewódzką Nr 824"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.