eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiBudowa nowej siedziby Komisariatu Policji w I³owej przy ul. Okrzei

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-06-12



Og³oszenie nr 571020-N-2018 z dnia 2018-06-12 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w I³owej przy ul. Okrzei
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa  10 , 66400   Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 95 738 14 91, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks 95 738 14 95.
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.lubuska.policja.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.lubuska.policja.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty nale¿y sk³adaæ wy³±cznie w formie pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w I³owej przy ul. Okrzei
Numer referencyjny: ZP 1.2/18
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I)Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w I³owej. Nowy obiektu KP I³owa zostanie zlokalizowany na nieruchomo¶ci gruntowej o nr ewid. 654 o powierzchni 919 m2. Forma architektoniczno-urbanistyczna obiektu bêdzie spe³niaæ podstawowe za³o¿enia okre¶lone w Wytycznych nr 3 Komendanta G³ównego Policji w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i u¿ytkowych obowi±zuj±cych w obiektach s³u¿bowych Policji. Obiekt bêdzie nale¿ycie oznaczony zgodnie z obowi±zuj±cymi normami oraz standardami. Uk³ad funkcjonalny komisariatu bêdzie uwzglêdniaæ wyodrêbnienie czê¶ci ogólnodostêpnej dla obywateli, wêze³ sanitarny dostêpny tak¿e dla osób niepe³nosprawnych oraz poczekalniê, czê¶ci ograniczonego dostêpu oraz czê¶ci zamkniête. Obiekt zostanie przystosowany dla potrzeb obs³ugi osób niepe³nosprawnych. Przy realizacji zadania nale¿y wykonaæ wszystkie przy³±cza do budynku zgodnie z technicznymi warunkami przy³±czenia operatorów lub dostawców. Ponadto do zadañ Wykonawcy nale¿y wycinka drzew na terenie objêtym zadaniem wraz z ich utylizacj±. Zamawiaj±cy dostarczy wybranemu Wykonawcy decyzjê zezwalaj±c± na wycinkê drzew (5szt.) przed przyst±pieniem do realizacji zadania. II)Zaplanowano budynek w technologii tradycyjnej murowanej o dwóch kondygnacjach naziemnych, bez podpiwniczenia. Elementy konstrukcyjne: ? pod³u¿ny uk³ad ¶cian no¶nych, dwutraktowy, ? ¶ciany no¶ne murowane z bloczków wapienno-piaskowych gr. 25 cm kl. 15 MPa, ? stropy z typowych prefabrykowanych p³yt kana³owych, ? dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo-p³atwiowej, dwuspadowy pokryty dachówk± ceramiczn±. Parametry planowanego budynku: a) d³ugo¶æ - 25,98 m b) szeroko¶æ - 9,90 m c) powierzchnia zabudowy - 245,96 m2 d) powierzchnia u¿ytkowa - 553,94 m2 e) wysoko¶æ - 12,36 m f) ilo¶æ kondygnacji - 3 g) kubatura - 2.922,00 m3 Zagospodarowanie terenu przyleg³ego siedzibie Policji uwzglêdnia: ? odpowiedni± liczbê miejsc parkingowych - 12 (w tym jeden dla osób niepe³nosprawnych) wraz z dojazdem i ci±gami pieszymi, ? miejsce na maszty flagowe i symbol Policji, ? elementy ma³ej architektury, podkre¶laj±ce s³u¿ebno¶æ spo³eczn± instytucji, ? teren zieleni. Planowany wykaz pomieszczeñ z przedstawieniem powierzchni u¿ytkowej w nowym budynku: I. Parter: 1. Przedsionek - 6,38 m2 2. Poczekalnia - 12,92 m2 3. Recepcja (sekretariat) - 11,26 m2 4. Wêze³ sanitarny dla interesantów - 9,63 m2 5. Wêz³y sanitarne - 11,72 m2 6. Pokój przyjêæ dla interesantów - 11,28 m2 7. Pokój biurowy (zespó³ dzielnicowych) - 11,14 m2 8. Pokój biurowy dla asystenta zespo³u dzielnicowych - 11,20 m2 9. Pomieszczenie gospodarcze - 3,40 m2 10. Klatka schodowa - 19,94 m2 11. Pomieszczenie techniczne (kot³ownia) - 11,00 m2 12. Pomieszczenie przej¶ciowe - 8,78 m2 13. Pomieszczenie depozytów - 6,53 m2 14. Korytarz - 19,84 m2 15. Gara¿e - 34,42 m2 Razem powierzchnia u¿ytkowa parteru - 199,52 m2 II. Piêtro: 1. Pokój biurowy Komendanta - 24,11 m2 2. Pokój biurowy (pion kryminalny) - 12,77 m2 3. Pokój biurowy (pion kryminalny) - 13,23 m2 4. Pokój biurowy (pion kryminalny) z lustrem weneckim - 12,42 m2 5. Toaleta damska - 5,86 m2 6. Toaleta mêska - 5,86 m2 7. Pomieszczenie spo¿ywania posi³ków - 3,86 m2 8. Pokój biurowy Z-cy Komendanta - 20,36 m2 9. Szatnia - 8,00 m2 10. Magazyn - 3,73 m2 11. Pokój biurowy - 14,46 m2 12. Korytarz - 28,92 m2 13. Klatka schodowa - 6,03 m2 Razem powierzchnia u¿ytkowa piêtra - 180,66 m2 III. Poddasze: 1. Klatka schodowa - 5,85 m2 2. Korytarz - 28,92 m2 3. Pomieszczenie porz±dkowe - 2,90 m2 4. Szatnia damska - 11,33 m2 5. Toaleta damska - 5,31 m2 6. Toaleta mêska - 5,52 m2 7. Umywalnia damska - 7,09 m2 8. Umywalnia mêska - 7,05 m2 9. Szatnia mêska - 10,97 m2 10. Magazyn - 3,48 m2 11. Aneks kuchenny - 3,37 m2 12. Sala odpraw - 38,35 m2 13. Pokój socjalny - 11,97 m2 14. Magazyn - 10,93 m2 15. Archiwum - 10,59 m2 16. Serwerownia - 10,13 m2 Razem powierzchnia u¿ytkowa poddasza - 173,76 m2 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ( za³. nr 10 do SIWZ) w sk³ad której wchodz±: a) Projekt budowlany b) Projekt budowlany (instalacje sanitarne - przy³±cze wody, przy³±cze kanalizacji sanitarnej, przy³±cze kanalizacji deszczowej) c) Projekt wykonawczy bran¿a architektura d) Projekt wykonawczy bran¿a konstrukcja e) Projekt wykonawczy bran¿a maszt antenowy f) Projekt wykonawczy bran¿a sanitarna g) Projekt wykonawczy bran¿a sanitarna ( wentylacja mechaniczna) h) Projekt wykonawczy bran¿a elektryczna instalacje s³abopr±dowe i silnopr±dowe i) Projekt wykonawczy bran¿a drogi j) Projekt techniczny budowy zjazdu publicznej z drogi gminnej k) Projekt wykonawczy - (instalacje sanitarne - przy³±cze wody, przy³±cze kanalizacji sanitarnej, przy³±cze kanalizacji deszczowej l) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót bran¿a budowlana m) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacje sanitarne n) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowa o) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacje elektryczne p) Techniczne warunki przy³±czenia do sieci telekomunikacyjnej OPL projektowanego Komisariatu Policji w m. I³owa na dzia³ce nr 654 przy ul. Okrzei q) Decyzja pozwolenia na budowê nr 613/2017 z dn. 11.12.2017r. r) Przedmiar robót bran¿a budowlana s) Przedmiar robót bran¿a sanitarna t) Przedmiar robót wentylacja mechaniczna u) Przedmiar robót przy³±cza sanitarne v) Przedmiar robót bran¿a elektryczna w) Przedmiar robót bran¿a drogowa III)Przy realizacji zamówienia Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia dowolnego producenta pod warunkiem, ¿e materia³y te i urz±dzenia posiadaj± parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwi±zañ systemowych lub zespo³u urz±dzeñ pochodziæ bêd± od jednego producenta lub posiadaæ autoryzacjê jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, okre¶lone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, nale¿y traktowaæ jako przyk³ad na okre¶lenie podstawowych, minimalnych wymagañ, parametrów i oczekiwañ Zamawiaj±cego, odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych, jako¶ciowych i eksploatacyjnych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji, z zastrze¿eniem zapisów dotycz±cych ponownego wykorzystania materia³ów, o ile takowe wystêpuj±. IV)Maj±c na uwadze, ¿e szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. V)Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powo³uj±cy siê na zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych winien wykazaæ, i¿ spe³niaj± one wymogi Zamawiaj±cego w szczególno¶ci poprzez udokumentowanie za³±czonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzyma³o¶ciowych, szczegó³owych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodno¶ci, kartami katalogowymi urz±dzeñ i materia³ów zamiennych. Niniejsze dokumenty musz± w sposób jednoznaczny stwierdzaæ równowa¿no¶æ proponowanych materia³ów, urz±dzeñ i rozwi±zañ w stosunku do przyjêtych w dokumentacji Zamawiaj±cego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzaj±cych równowa¿no¶æ rozwi±zañ stanowiæ bêdzie domniemanie zaoferowania rozwi±zañ wskazanych przez Zamawiaj±cego w dokumentach przetargowych. VI)Za³±cznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy stanowi równie¿ uzupe³nienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowieñ nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdzia³u. VII)Wykonawca mo¿e przeprowadziæ wizjê lokaln± przysz³ego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem zamówienia. W zwi±zku z powy¿szym wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna - po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiaj±cym. VIII)Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci: 1) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r., poz. 1666 z pó¼n. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, które wykonuj± wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracê. Tak wiêc wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonuj±cych miêdzy innymi nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: ? dekarskie, ciesielskie, malarskie, murarskie, posadzkarskie, stolarki budowlanej, dociepleniowe ca³ego budynku, robót ¿elbetowych, ? roboty sanitarne (budowa instalacji wod-kan, wentylacyjnej, CO i CWU, przy³±cza sanitarne do budynku), ? roboty elektryczne (budowa instalacji elektrycznej wewnêtrznej i przy³±czy energetycznych do budynku), ? roboty telekomunikacyjne (budowa instalacji telekomunikacyjnych wewnêtrznych i przy³±czy telekomunikacyjnych do budynku), ? roboty drogowe. Powy¿szy wymóg nie dotyczy wiêc np.: kieruj±cych budow±, dostawców materia³ów budowlanych. 2) Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, o których mowa powy¿ej posiada³y odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez niego lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: - ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu okre¶lone przez niego, spo¶ród wskazanych poni¿ej, dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 3 pkt 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; -za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. IX)Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. X)Wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) - zakres przewidywanych robót w budynku u¿yteczno¶ci publicznej w pomieszczeniach ogólnodostêpnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzglêdnia kryteria dostêpno¶ci dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiaj±cego oraz osób niepe³nosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje ¿adnej z grup spo³ecznych. XI)Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne ka¿dego z elementów przedmiotu umowy licz±c od dnia odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy na zasadach okre¶lonych w § 10 Projektu umowy (Za³±cznik nr 9 do SIWZ). Okres obowi±zywania gwarancji Wykonawca okre¶li w z³o¿onej ofercie, przy czym okres ten nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy i podlegaæ bêdzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie okre¶li w z³o¿onej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancj± 36-miesiêczn±; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ani¿eli 36 miesiêcy - podlegaæ bêdzie odrzuceniu. XII)Odpowiedzialno¶æ Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne ka¿dego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urz±dzenia i materia³y wynosi 5 lat (60 miesiêcy), licz±c od dnia odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnieñ wynikaj±cych z rêkojmi bêdzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. XIII)Wynagrodzenie Wykonawcy, bêdzie wyp³acane w p³atno¶ciach czê¶ciowych (zgodnie z zasadami okre¶lonymi w §8 Projektu umowy, za³. nr 9 do SIWZ), na rachunek wskazany na fakturze. Podstaw± wystawienia i dostarczenia faktury VAT bêdzie podpisany przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego protokó³ odbioru robót budowlanych (czê¶ciowy lub koñcowy) zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym. XIV)Termin p³atno¶ci - 30 dni kalendarzowych od daty dorêczenia prawid³owo wystawionej faktury VAT Zamawiaj±cemu. XV)Za³±czniki do SIWZ stanowi± jej integralna czê¶æ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45216111-5
45300000-0
45310000-3
45100000-8
45232460-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-11-14

II.9) Informacje dodatkowe: termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 14.11.2019r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia: * wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion z³otych brutto). UWAGA I: Za robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia nale¿y rozumieæ robotê budowlan± zrealizowan± w 100% (zwi±zan± z budow±, rozbudow± lub przebudow± budynku wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi) w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmowa³a roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne na ³±czn± warto¶æ co najmniej 1 000 000,00 z³ ka¿da. UWAGA II: Nie dopuszcza siê sumowania warto¶ci robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez Zamawiaj±cego. UWAGA III: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spó³ka cywilna) powy¿szy warunek mo¿e byæ spe³niony wspólnie przez cz³onków Konsorcjum/Spó³ki cywilnej. * wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej: ? 1 osob± - Kierownikiem Budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeñ; ? 1 osob± - Kierownikiem robót sanitarnych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych - bez ograniczeñ; ? 1 osob± - Kierownikiem robót elektrycznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej (tj. elektrycznej) w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeñ; ? 1 osob± - Kierownikiem robót teletechnicznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci teletechnicznej - bez ograniczeñ. UWAGA I: Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika robót w poszczególnych bran¿ach. Tzn. warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e np. dysponuje 1 osob±, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ka¿dej z ww. specjalno¶ci. UWAGA II: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spó³ka Cywilna) powy¿szy warunek mo¿e byæ spe³niony przez wszystkich cz³onków Konsorcjum/ wspólników Spó³ki Cywilnej wspólnie. UWAGA III: Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia powinny posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ zakresie w odpowiednich specjalno¶ciach oraz musz± byæ cz³onkami Izby In¿ynierów Budownictwa (aktualne za¶wiadczenie), dotyczy wszystkich bran¿ bior±cych udzia³ w realizacji przedsiêwziêcia, UWAGA IV: Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia powinny posiadaæ uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2017 r., poz. 1332) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzaj±cymi ¶wiadczyæ us³ugi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946) 2) Przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± w formie spó³ki cywilnej bêd± traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 3) Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu, stosownie do art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4) Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie odbywa³a siê w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wymienionych w Rozdz. XIII SIWZ. Z tre¶ci dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu musi jednoznacznie wynikaæ, ze Wykonawca spe³nia wy¿ej postawione warunki. Ocena bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/ nie spe³nia - zgodnie z drukami w³asnym Zamawiaj±cego, które bêd± stanowi³y za³±cznik do protoko³u z postêpowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnego z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2016r. w sprawie protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2016r. poz. 1128).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dokumenty wymagane zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Ni¿ej wymienione dokumenty, na wezwanie zamawiaj±cego bêd± musieli z³o¿yæ - wykonawca, podwykonawcy (je¶li dotyczy) oraz inny podmiot (je¶li dotyczy): 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.; Uwaga: "Zgodnie z tre¶ci± art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, bior±cy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).[...] Mo¿liwo¶æ pozyskania bezp³atnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porz±dku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru S±dowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze S±dowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. - o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazaæ zamawiaj±cemu na ogólnie dostêpne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiaj±cy bezp³atnie mo¿e pozyskaæ okre¶lone dokumenty potwierdzaj±ce sytuacjê podmiotow± wykonawcy. Powy¿sze w szczególno¶ci dotyczy wykonawców zagranicznych". 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; 4) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (Konsorcjum/ Spó³ka cywilna), w/w w pkt 3 lit 1) - 4) dokumenty sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wspólnie wystêpuj±cych Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. W przypadku z³o¿enia kopii dokumentu po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuj± odpowiednio Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego), w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a)Dokumenty wymagane zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a.1) dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a.1.1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty(wzór - Za³±cznik nr 6 do SIWZ) a.1.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ , do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - Za³±cznik nr 7 do SIWZ) Uwaga: - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spó³ka cywilna) wy¿ej wymienione warunki mog± byæ spe³nione wspólnie przez wszystkich cz³onków Konsorcjum/ wspólników Spó³ki cywilnej. - W przypadku z³o¿enia kopii dokumentu po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuj± odpowiednio Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego), w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. - Ze z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ spe³nianie warunków opisanych w Rozdz. XI SIWZ. - Je¶li Wykonawca przy wykazywaniu spe³niania warunków powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich, zgodnie z tre¶ci± § 9 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w celu oceny czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z w/w wykazem równie¿ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. - czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wykazane zdolno¶ci dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

OFERTA WYKONAWCY, w dniu jej sk³adania, musi zawieraæ: a) prawid³owo wype³niony i podpisany przez Wykonawcê Formularz Ofertowy (wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ), b) przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty musi byæ do³±czone stosowne upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo, okre¶laj±ce zakres czynno¶ci, do których jest umocowany; Uwaga: Dokument Wykonawca musi przed³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - o¶wiadczenie o woli wspó³pracy Wykonawców wspólnie przystêpuj±cych do postêpowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. O¶wiadczenie musi zawieraæ nastêpuj±ce informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystêpuj± do postêpowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wraz z nazw± zadania - tytu³em postêpowania. Osoba upowa¿niona przez Lidera do reprezentowania musi posiadaæ stosowne upowa¿nienie (zgodne z pkt XIII ppkt 1 lit. b) SIWZ); Uwaga: - Dokument Wykonawca musi przed³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Spó³ka cywilna) - upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania s.c. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: - Dokument Wykonawca musi przed³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. e) zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- (wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ) zobowi±zanie jest wymagane tylko je¶li dotyczy, f) W celu wstêpnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 5, 6, 8 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spó³ka cywilna), wymóg z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt f dotyczy ka¿dego partnera konsorcjum/ wspólnika spó³ki cywilnej. g) w celu wstêpnego wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spó³ka cywilna), wymóg z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt g dotyczy ka¿dego partnera konsorcjum/ wspólnika spó³ki cywilnej, w takim zakresie, w jakim wykazuje on spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wymagana kwota wadium (do 3% warto¶ci zamówienia netto) wynosi: 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. 5. Wadium uwa¿a siê za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed up³ywem terminu do z³o¿enia ofert nast±pi uznanie rachunku Zamawiaj±cego. Dowód wniesienia wadium zaleca siê do³±czyæ do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³acaæ na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 - DO OFERTY ZALECA SIÊ ZA£¡CZYÆ KSEROKOPIÊ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYÆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK Z WYJ¡TKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJ¡CYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEÑ BANKU. 7. Wadium wnoszone w formie porêczenia lub gwarancji - orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., za po¶rednictwem Sekcji ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych. - KSEROKOPIÊ DOKUMENTU WADIUM ZALECA SIÊ DO£¡CZYÆ DO SK£ADANEJ OFERTY, POTWIERDZON¡ ZA ZGODNO¦Æ Z ORYGINA£EM WRAZ Z PODPISEM LUB PARAFK¡ WYKONAWCY. 8. Wadium wniesione w formie gwarancji lub porêczeñ musz± zawieraæ w swojej tre¶ci oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postêpowania oraz zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela, w okresie zwi±zania ofert±, do nieodwo³alnej, bezwarunkowej, p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego wp³aty wadium w przypadkach okre¶lonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w tre¶ci gwarancji przes³anek lub odniesienia siê do ustawy Pzp w zakresie tych przes³anek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczno¶ci, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot wadium nastêpuje zgodnie z art. 46 ustawy P.z.p. 10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana (art. 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p.): a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¶li dotyczy); c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. (art. 46 ust. 4a ustawy P.z.p.)


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczek na roboty budowlane. 2. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zaliczki wy³±cznie na pisemny wniosek Wykonawcy na zasadach okre¶lonych poni¿ej. 3. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ Wykonawcy zaliczki jednorazowo lub w transzach do wysoko¶ci 50% warto¶ci realizowanego zamówienia brutto na poczet wykonania robót budowlanych. 4. Wykonawca we wniosku o przydzielenie zaliczki wska¿e zakres prac który pokryje z udzielonej zaliczki oraz termin ich wykonania a tak¿e formê zabezpieczenia ich wykonania. 5. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100 % zabezpieczenia jej wykonania. 6. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie: a) gwarancji bankowej b) gwarancji ubezpieczeniowej c) porêczenia bankowego 7. Zamawiaj±cy zwróci lub zwolni zabezpieczenie nale¿ytego wykonania zaliczki w terminie do 30 dni licz±c od dnia jej rozliczenia. 8. W przypadku zlecenia czê¶ci robót na podstawie zaliczki do wykonania przez podwykonawcê, Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ we wniosku jaka czê¶æ robót (rzeczowo - finansowa) bêdzie realizowana przez podwykonawcê 9. Zamawiaj±cy przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej w terminie 7 dni od daty wp³yniêcia wniosku o jej przyznanie. 10. Zamawiaj±cemu w ka¿dym czasie realizacji robót z zaliczki przys³uguje prawo do ¿±dania rozliczenia zaliczki w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni. 11. W przypadku braku rozliczenia zaliczki w terminie wynikaj±cym z ust 10 Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo wypowiedzenia od umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy oraz do wykorzystania zabezpieczenia zaliczki a tak¿e zabezpieczenia nale¿ytego wykonania robót okre¶lonego w § 12 umowy. 12. W przypadku wyst±pienia z wnioskiem o kolejna transzê zaliczki, Zamawiaj±cy mo¿e jej udzieliæ wy³±cznie po rozliczeniu przyznanej ju¿ transzy. 13. Wykonawca zobowi±zany jest do wystawienia faktury VAT potwierdzaj±cej otrzymanie zaliczki na zakres objêty wnioskiem, o którym mowa w § 11 ust. 5 umowy, w terminie 7 dni od daty otrzymania zaliczki. 14. Otrzymanie zaliczki wstrzymuje prawo Wykonawcy do wystawienia faktur czê¶ciowych za wykonane roboty do dnia rozliczenia siê z zaliczki. 15. Odbiór koñcowy robót bêdzie mo¿liwy dopiero po ca³kowitym rozliczeniu siê Wykonawcy z przyznanych zaliczek.


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Za³±cznikiem nr 9 do SIWZ jest projekt umowy. 1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) istotne zmiany w tre¶ci umowy wynikaj±ce z b³êdów pisarskich i rachunkowych (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysoko¶ci wynagrodzenia kwotowo lub s³ownie), 2) zmiana Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, na pisemny wniosek Wykonawcy, 3) zmiana formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w trakcie jej realizacji, na pisemny wniosek Wykonawcy, 4) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, wskazanych w § 9 umowy, 5) strony maj± prawo do przed³u¿enia Terminu wykonania zamówienia w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w § 3 ust. 5 - 8 umowy 6) z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmiany stosunków spo³eczno-gospodarczych lub z innych powodów wyst±pi konieczno¶æ zmiany któregokolwiek z terminów umownych, w tym realizacji obowi±zków umownych, zakresu, b±d¼ innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy bêdzie utrudniona, niemo¿liwa lub narazi Zamawiaj±cego na szkodê, 7) polegaj±cych na zmianie materia³ów lub urz±dzeñ objêtych ofert± przetargow± i umow± pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie bêd± powodowa³y wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy oraz bêd± spe³nia³y wymogi stawiane w dokumentacji technicznej, jak równie¿ wyst±pi± na skutek zaistnienia którejkolwiek ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci: a) spowoduj± poprawienie parametrów technicznych, b) wynikaj± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny, c) wynikaj± z braku dostêpno¶ci na rynku, d) wynikaj± ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z pó¼n.zm.). 3. W/w zmiany w tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± zgody obu Stron i formy pisemnej, w postaci aneksu zawartego przez Strony, pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Strony umowy zobowi±zuj± siê do niezw³ocznego wzajemnego informowania na pi¶mie o ka¿dej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie, a maj±cych wp³yw na jej wa¿no¶æ. 5. Je¿eli wystêpuj± zmiany dotycz±ce okre¶lonych w umowie danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, danych teleadresowych, danych rejestrowych, rachunków bankowych, bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy, Strony niezw³ocznie informuj± pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca jest zobowi±zany po z³o¿eniu oferty, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przedstawiæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. lub o¶wiadczenie Wykonawcy braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, (wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ) W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce (dowody), ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Uwaga: - Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, którzy nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), z³o¿yli odrêbne oferty, oferty czê¶ciowe, chyba ¿e wyka¿±, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; - W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê i udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spó³ka cywilna) wymóg z³o¿enia o¶wiadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczy ka¿dego partnera konsorcjum/wspólnika spó³ki cywilnej. - O¶wiadczenia Wykonawcy sk³adane s± w oryginale. - Wykonawca nie bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia w/w o¶wiadczenia je¿eli zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta. - Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia najpó¼niej w dniu zawarcia umowy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem. - Wysoko¶æ zabezpieczenia ustala siê w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie (ceny brutto). Szczegó³owy opis zosta³ zawarty w SIWZ i jej za³±cznikach. Za³±czniki s± integralna czê¶ci± SIWZ. Otwarcie ofert odbêdzie siê w dniu 27.06.2018r. o godz. 11:15, KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 1. W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - zwane dalej "RODO") (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. jest Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wlkp., z siedzib± w Gorzowie Wlkp. 66-400, ul. Kwiatowa 10, b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. - c) e-mail: iod.kwp@go.policja.gov.pl, telefon: 957 381 070; d) dane osobowe Wykonawców przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; e) odbiorcami danych osobowych Wykonawców bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; f) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; g) obowi±zek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpo¶rednio ich dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; h) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców nie bêd± podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO; i) Ka¿dy Wykonawca ma prawo do: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych Jego dotycz±cych narusza przepisy RODO; j) Wykonawcy nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.