eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinWynajem jednostek sprzętowych i transportowych do świadczenia usług przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Świdwin: Wynajem jednostek sprzętowych i transportowych do świadczenia usług przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego
Numer ogłoszenia: 57074 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem jednostek sprzętowych i transportowych do świadczenia usług przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem jednostek sprzętowych i transportowych do świadczenia usług przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego związanych z wykonaniem robót, które między innymi będą dotyczyły: 1. prowadzenia prac przy przebudowie dróg gruntowych (profilowanie i zagęszczanie), 2. równania dróg brukowcowych walcem wibracyjnym, 3. profilowania, zagęszczania, wymiany gruntu, ścinki oraz uzupełniania poboczy, 4. budowy oraz remontu rowów przydrożnych. W celu wykonywania powyższych robót Zamawiający dokona wyboru jednostek transportowych i sprzętowych, dla których przewiduje maksymalną ilość godzin w ramach wynajmu zgodnie z poniższym zestawieniem: Zadanie Nr 1 Wynajem walca wibracyjnego samojezdnego 10 - tonowego wraz z operatorem do 160 godzin pracy. Zadanie Nr 2 Wynajem równiarki samojezdnej o mocy 130 KM wraz z operatorem do 120 godzin pracy. Zadanie Nr 3 Wynajem koparko - ładowarki kołowej (samobieżnej maszyny kołowej o głównej strukturze nośnej przeznaczonej do przenoszenia zarówno osprzętu ładowarki czołowej zamontowanego z przodu, jak i osprzętu koparki podsiębiernej zamontowanego z tyłu) wraz z operatorem o pojemności łyżki: - ładowarkowej min. 1 m3 - koparkowej min. 0,21 m3 do 200 godzin pracy. Zadanie Nr 4 Wynajem koparko - ładowarki kołowej (samobieżnej maszyny kołowej o głównej strukturze nośnej przeznaczonej do przenoszenia zarówno osprzętu ładowarki czołowej zamontowanego z przodu, jak i osprzętu koparki podsiębiernej zamontowanego z tyłu) wraz z operatorem o pojemności łyżki: - ładowarkowej min. 1 m3 - koparkowej min. 0,21 m3 do 125 godzin pracy. Zadanie Nr 5 Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności od 5-10 Mg wraz z kierowcą do 100 godzin pracy. Zadanie Nr 6 Wynajem ciągnika z dwiema osiami napędowymi z przyczepą samowyładowczą o ładowności od 4,5 Mg wraz z operatorem do 100 godzin pracy. Uwaga: W sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności mogących nastąpić w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo, że może nie wykorzystać przewidywanej ilości godzin wynajmu jednostek sprzętowych lub transportowych. Ilość ta ulegnie zmniejszeniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie niżej wymienionych warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: a) prowadzący działalność gospodarczą - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp opisanych w pkt VI ppkt 1, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 Pzp, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp, f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, e) zawierającą błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 1. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 Pzp i wymienionych w pkt VI ppkt 1 niniejszej specyfikacji Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2 do SIWZ) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ww oświadczenia i dokumenty mają być przedłożone w formie pisemnej. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie musi być złożone w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Podmiejska 18 78-300 Świdwin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Podmiejska 18 78-300 Świdwin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem walca wraz z operatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem walca wibracyjnego samojezdnego 10 - tonowego wraz z operatorem do 160 godzin pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 77.11.10.00-1, 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem równiarki samojezdnej wraz z operatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem równiarki samojezdnej o mocy 130 KM wraz z operatorem do 120 godzin pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 77.11.10.00-1, 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem koparko - ładowarki kołowej wraz z operatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem koparko - ładowarki kołowej (samobieżnej maszyny kołowej o głównej strukturze nośnej przeznaczonej do przenoszenia zarówno osprzętu ładowarki czołowej zamontowanego z przodu, jak i osprzętu koparki podsiębiernej zamontowanego z tyłu) wraz z operatorem o pojemności łyżki: - ładowarkowej min. 1 m3 - koparkowej min. 0,21 m3 do 200 godzin pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 77.11.10.00-1, 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem koparko - ładowarki kołowej wraz z operatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem koparko - ładowarki kołowej (samobieżnej maszyny kołowej o głównej strukturze nośnej przeznaczonej do przenoszenia zarówno osprzętu ładowarki czołowej zamontowanego z przodu, jak i osprzętu koparki podsiębiernej zamontowanego z tyłu) wraz z operatorem o pojemności łyżki: - ładowarkowej min. 1 m3 - koparkowej min. 0,21 m3 do 125 godzin pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 77.11.10.00-1, 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności od 5-10 Mg wraz z kierowcą do 100 godzin pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 77.11.10.00-1, 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wynajem ciągnika z dwiema osiami napędowymi z przyczepą samowyładowczą wraz z operatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika z dwiema osiami napędowymi z przyczepą samowyładowczą o ładowności od 4,5 Mg wraz z operatorem do 100 godzin pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 77.11.10.00-1, 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.