To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-17
Międzyrzec Podlaski: Zakup sprzętu medycznego oraz systemów informatycznych wspierających zarządzanie i gospodarowanie danymi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy : 1/2011
Numer ogłoszenia: 56933 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19475 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego oraz systemów informatycznych wspierających zarządzanie i gospodarowanie danymi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy : 1/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim n/w urządzeń i aparatury medycznej w podziale na 2 części: 1) Część 1 - wideogastroskop, wideokolonoskop, zestaw endoskopowy, myjnia ultradźwiękowa, system archiwizacji danych, myjnia termiczna do endoskopów, szczegółowo opisane w zał. nr 2.1 do siwz, 2) Część 2 - stół operacyjny i lampa operacyjna szczegółowo opisane w zał. nr 2.2 do siwz, Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 33 10 00 00 -0 Urządzenia medyczne 2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego dla realizacji projektu pod nazwą: Zakup sprzętu medycznego oraz systemów informatycznych wspierających zarządzanie i gospodarowanie danymi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Umowa nr: 14/09-UDA-RPLU.08.03.00-06-065/09-00-0342 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w załącznikach nr 2.1 - 2.2 do siwz oraz formularzach cenowych, co należy potwierdzić załączając do oferty wypełnione załączniki 2.1 - 2.2 i odpowiednie formularze cenowe. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i oznaczony znakiem CE, co należy potwierdzić stosownym dokumentem/ dokumentami. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku, wolny od wad. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków określonych w załącznikach nr 2.1 - 2.2 do siwz lub formularzach cenowych spowoduje odrzucenie oferty 7. Oferowany sprzęt musi być objęty 24-miesięcznym okresem gwarancji. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia w terminie - max. do 40 dni od daty zawarcia umowy. 9. Rozliczenie za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 10.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego dla realizacji projektu pod nazwą: Zakup sprzętu medycznego oraz systemów informatycznych wspierających zarządzanie i gospodarowanie danymi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Umowa nr: 14/09-UDA-RPLU.08.03.00-06-065/09-00-0342..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLYMPUS Polska sp z o.o., ul. Suwak 3,, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 423425,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 360775,00
Oferta z najniższą ceną: 360775,00 / Oferta z najwyższą ceną: 401911,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Grupa Gastrometal,, ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106513,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84900,00
Oferta z najniższą ceną: 84900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130470,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Zakup: sprzętu komunikacyjnego, agregatów prądotwórczych, mobilnego sprzętu oświetleniowego, namiotu ratowniczego, zestawów AED w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2026 roku
- Zakup paczkowarki do wody pitnej z wyposażeniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026r.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw, przynależącego do żłobka przy ul. Przedszkolnej 2A w Międzyrzecu Podlaskim w ramach resortowego programu Aktywne place zabaw 2025"- uzupełnienie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





