eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikprzewozy pacjentów dializowanych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Rybnik: przewozy pacjentów dializowanych
Numer ogłoszenia: 56922 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przewozy pacjentów dializowanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz pacjentów dializowanych (z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ SPZOZ WSS Nr 3 i z powrotem). Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do soboty, a w wyjątkowych wypadkach - również w niedzielę, na kilka zmian, wg harmonogramu określonego przez SPZOZ WSS Nr 3. Szacunkowa łączna roczna liczba przewozów wynosi: Dla pakietu nr 1 - Przewozy pacjentów dializowanych bez wymagań specjalnych: 13 260, Dla pakietu nr 2 - Przewozy pacjentów dializowanych poruszających się na wózkach: 780, Umowa zostanie zawarta na okres 1 roku. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia 7 kwietnia 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.33.10 - Usługi w zakresie transport pacjentów innych niż z wypadku1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy, a w szczególności - posiada licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, a także dysponuje pojazdami samochodowymi do przewozu osób, odpowiadającymi następującym wymaganiom: - w zakresie pakietu nr 1: w przypadku użycia samochodu osobowego - transport musi się odbywać co najmniej pojazdem 4-drzwiowym; w przypadku użycia większego samochodu (np. busa) - transport musi się odbywać pojazdem o wysokości całkowitej nie większej niż 2,8 m, przeszklonym również w części tylnej (nie dopuszcza się transportu pojazdem zabudowanym, bez dodatkowych okien lub z dodatkowym oknem tylko z tyłu), stąd zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował jednym lub wieloma pojazdami samochodowymi spełniającymi powyższe warunki, o sumarycznej liczbie miejsc nie mniejszej niż 11. - w zakresie pakietu nr 2: transport musi się odbywać samochodem o wysokości całkowitej nie większej niż 2,8 m, przeszklonym również w części tylnej (nie dopuszcza się transportu pojazdem zabudowanym, bez dodatkowych okien lub z dodatkowym oknem tylko z tyłu), umożliwiającym przewóz pacjentów poruszających się na wózkach (tak, by pacjent nie musiał opuszczać wózka w czasie transportu), stąd zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował co najmniej jednym pojazdem samochodowym spełniającymi powyższe warunki. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie - niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla wszystkich podmiotów (tj. dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia). W odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki określone w punkcie I.b niniejszej specyfikacji są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie - w szczególności w załączniku nr 4 należy wykazać, że wykonawcy występujący wspólnie spełniają postawiony warunek sumarycznie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku dokumentu wymienionego poniżej w pozycji 2 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zawarte jest we wzorze formularza oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tj. na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, potwierdzający spełnienie warunku I.b.2 (wg wzoru załączonego przez zamawiającego). Przedmiotowy wykaz służy do potwierdzenia ww. warunku dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym, co nie oznacza, że zamówienie musi zostać wykonane przy użyciu tych konkretnych pojazdów - może ono być realizowane każdym pojazdem, który spełnia wymagania określone w niniejszym postępowaniu (powtórzone w warunkach umowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: LSOR-48/07-pPN/5-2008). Koszt specyfikacji: 12.50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewozy pacjentów dializowanych bez wymagań specjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewozy pacjentów dializowanych bez wymagań specjalnych. Szacunkowa łączna roczna liczba przewozów wynosi dla pakietu nr 1: 13 260..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.33.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewozy pacjentów dializowanych poruszających się na wózkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewozy pacjentów dializowanych poruszających się na wózkach. Szacunkowa łączna roczna liczba przewozów wynosi dla pakietu nr 2: 780..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.33.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.