To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Poznań: Dostawa endoprotez stawu kolanowego
Numer ogłoszenia: 56913 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42596 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu kolanowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez cementowych dwukłykciowych stawu kolanowego (komplety) w asortymencie oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz są podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać zawarte zostały t pkt 1.1 , 1.2 i 1.3 SIWZ Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę endoprotez do Zamawiającego - do Apteki Zakładowej szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 transportem zorganizowanym przez wykonawcę, na własny koszt i ryzyko oraz użyczenie , na czas trwania umowy, kompletnego instrumentarium.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I endoprotezy stawu kolanowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 510000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 514175,00
Oferta z najniższą ceną: 514175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 514175,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- System poczty elektronicznej wraz z system bezpieczeństwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 307 w m. Wygoda wraz z budową drogi dla rowerów
- Dodatkowa dostawa mebli.
- Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (zamówienie zostało podzielone na 3 części)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 307 i 308 w m. Bukowiec - budowa ronda.
- Dostawa i montaż drzwi aluminiowych 13 szt. dla oddziału PRIMP II, 3 szt. drzwi do sal chorych dla oddziału endokrynologii, 2 szt. drzwi ppoż klasy EI60 dymoszczelnych, z kontrolą dostępu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.