eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Rawska › Rewaloryzacja zabytkowego parku w Białej Rawskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Biała Rawska: Rewaloryzacja zabytkowego parku w Białej Rawskiej
Numer ogłoszenia: 56850 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24974 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Rawska, ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska, woj. łódzkie, tel. 46 8159377, faks 46 81 59 444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja zabytkowego parku w Białej Rawskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest: Rewaloryzacja zabytkowego parku w Białej Rawskiej Przedmiotem zamówienia jest: 3.1. Rewaloryzacja parku miejskiego w zakresie budowy: przyłącza wodociągowe i zdroju ulicznego, przyłącza kanalizacyjnego, instalacji elektrycznej, toalety publicznej (szalet kontenerowych), małej architektury, nawierzchni i ogrodzenia, 3.2. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i niniejszym SIWZ. 3.3. Wszelkie prace budowlane oraz inne czynności nie opisane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do niej, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać w ramach niniejszego zadania i uwzględnić w kalkulacji kosztów. 3.4. Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów, danych technicznych, oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) a także zaleca się dokonanie oględzin terenu, gdzie będzie realizowana inwestycja, aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień 3.5. Występujące w dokumentacji projektowej, nazwy własne producentów materiałów nie są wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować jako materiały przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych materiałów występujących w dokumentacji. 3.6. Zamawiający przewiduje płatność dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania. 3.7. Zapłata będzie się odbywała na podstawie jednej faktury. Faktura wystawiona będzie po zrealizowaniu całego zadania. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich zezwoleń na prowadzenie robót wynikających z ww. decyzji, opinii, warunków i uzgodnień oraz dokonania niezbędnych zgłoszeń. 3.9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji . Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu gwarancji przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. 3.10. Gwarancja jest gwarancją wykonawcy tj. gwarant - Wykonawca udziela gwarancji na wbudowane materiały, zainstalowane i zamontowane urządzenia, a także wykonane roboty całościowo - niezależnie od gwarancji udzielanej przez ich producenta, dostawcę lub podwykonawcę, zaś Zamawiający nie jest związany warunkami gwarancji udzielanych Wykonawcy przez osoby trzecie. 3.11. Wykonawca zwalnia Zamawiającego z wszelkich zobowiązań wynikających z warunków gwarancji udzielonych przez producentów, dostawców materiałów i urządzeń lub podwykonawców, a w szczególności pokrywa koszty przeglądów i serwisów w trakcie trwania gwarancji 3.12. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiar lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma jedynie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIEL-BUD, Wojciech Rukat, Czarodzieja 17, 03-116 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1422764,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1723000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1723000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1999945,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.