Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Gdańsk: SERWIS ZASILACZY UPS ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ODDZIAŁACH ZUS W: ELBLĄGU, SŁUPSKU, KOSZALINIE I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 56679 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS ZASILACZY UPS ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ODDZIAŁACH ZUS W: ELBLĄGU, SŁUPSKU, KOSZALINIE I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa zasilaczy bezprzerwowych UPS znajdujących się w Oddziałach ZUS w: Elblągu, Słupsku, Koszalinie i podległych jednostkach organizacyjnych, odpowiednio dla danej części zamówienia, tj.: 1) część I - serwis zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Elblągu, 2) część II - serwis zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Słupsku, 3)część III - serwis zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Koszalinie. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną ilość części. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia należy realizować od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2013 roku, odpowiednio dla każdej części zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wynikających z następujących okoliczności: 1) ograniczenie ilości urządzeń podlegających serwisowi, 2) zmiana bezwzględnych przepisów prawa, na podstawie których, realizowana jest umowa, 3) wystąpienie siły wyższej, 4) zmiany organizacyjne w ZUS, 5) zmiany korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku,
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 58 307 82 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje oraz nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/4/2012/ZAP.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwis zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Elblągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę serwisową 4 sztuk zasilaczy bezprzerwowych UPS znajdujących się w Oddziale ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4 i podległych jednostkach organizacyjnych. Typy urządzeń oraz ich lokalizacja: - typ: Schrack Multi Plus MLT 20kVA, lokalizacja urządzenia: Jednostka organizacyjna Oddziału ZUS w Elblągu, ul. Mazurska 5, - typ: Power Compact 33 20kVA, lokalizacja urządzenia: Jednostka organizacyjna Oddziału ZUS w Elblągu, ul. Mazurska 5, - typ: DIAMOND 33 40kVA, lokalizacja urządzenia: Oddział ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4, - typ: Powerware 9155 12kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 50. Przedmiot zamówienia należy realizować od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2013 roku. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwóch przeglądów prewencyjnych każdego urządzenia. Ilość roboczogodzin przewidzianych na wykonywanie napraw (z wyłączeniem przeglądów prewencyjnych), w okresie obowiązywania umowy: 15 rbg. Szacunkowa wartość z podatkiem VAT, części podlegających wymianie, w okresie obowiązywania umowy: 30.000,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwis zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Słupsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę serwisową 4 sztuk zasilaczy bezprzerwowych UPS znajdujących się w Oddziale ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 i podległych jednostkach organizacyjnych. Typy urządzeń oraz ich lokalizacja: - typ: Pyramid DSP 20 kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20, - typ: Pyramid DSP 20 kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. Krzywoustego 15, - typ: Eaton PW9355 20 kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Bytowie, ul. Kościuszki 16, - typ: Powerware Plus 80kVA, lokalizacja urządzenia: Oddział ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8. Przedmiot zamówienia należy realizować od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2013 roku. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwóch przeglądów prewencyjnych każdego urządzenia. Ilość roboczogodzin przewidzianych na wykonywanie napraw (z wyłączeniem przeglądów prewencyjnych), w okresie obowiązywania umowy: 15 rbg. Szacunkowa wartość z podatkiem VAT, części podlegających wymianie, w okresie obowiązywania umowy: 30.000,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: serwis zasilaczy UPS w Oddziale ZUS w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę serwisową 8 sztuk zasilaczy bezprzerwowych UPS znajdujących się w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30 i podległych jednostkach organizacyjnych. Typy urządzeń oraz ich lokalizacja: - typ: PWPM 10I-N-14 10kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1B, - typ: Powerware 9355 40kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21, - typ: Powerware 9355 10kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Szczecinku, Plac Wolności 18, - typ: PS40/10 10kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1, - typ: PWPM 10I-N-14 10kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1, - typ: PWPM 10I-N-14 10kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11, - typ: DP 110E 10kVA, lokalizacja urządzenia: Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 30, - typ: Sentry HPS HT100-F 100kVA, lokalizacja urządzenia: Oddział ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30. Przedmiot zamówienia należy realizować od daty zawarcia umowy do dnia 31.10.2013 roku. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwóch przeglądów prewencyjnych każdego urządzenia. Ilość roboczogodzin przewidzianych na wykonywanie napraw (z wyłączeniem przeglądów prewencyjnych), w okresie obowiązywania umowy: 20 rbg. Szacunkowa wartość z podatkiem VAT, części podlegających wymianie, w okresie obowiązywania umowy: 50.000,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań: rozbudowa i przebudowa budynku PUCS w Gdyni ul. Opłotki 1 i Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Obsługa prawna wraz z prowadzeniem postępowań z zakresu zamówień publicznych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku Gdańsku w okresie 2024-2025
- Przebudowa pomieszczeń w Ośrodku Szkolenia PSP w Słupsku.
- Dostawa mikrofonu studyjnego dla radia "Mors" Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów, cystern przyczep do badań dozorowych, legalizacji urządzeń pomiarowych, wymiany i montażu innych podzespołów cystern oraz napraw awaryjnych
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.