Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Kluczbork: Nauka, wiedza, sukces - zorganizowanie wycieczek w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 56456 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kluczborski , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nauka, wiedza, sukces - zorganizowanie wycieczek w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie kompleksowych usług w zakresie organizowania autokarowych wycieczek krajowych i jednej wycieczki zagranicznej dla uczniów klas drugich Liceum Ogólnokształcącego oraz Zespołu Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku w roku 2009 w ramach projektu Nauka Wiedza, Sukces realizowanego w ramach Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych wykonawca składa: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych. Rejestr ten prowadzony jest przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy. c) umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo umowę ubezpieczenia na rzecz klientów w zakresie pokrycia kosztów powrotu klienta do kraju, w wypadku gdy organizator turystyki lub pośrednik turystyczny wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, a także na pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w razie niewykonania zobowiązań umownych, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. Nr 223, poz. 2268 z późniejszymi zmianami). d) licencja na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U.2007 Nr 125 poz. 874). e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (według zał. Nr 3); 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) wykonawcy muszą: a) wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj.: że w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę organizacji wycieczki krajowej o wartości co najmniej 10 000 zł. dla minimum 40 osób oraz co najmniej jedną usługę organizacji wycieczki zagranicznej co najmniej 5 dniowej o wartości co najmniej 70 000 zł. dla minimum 40 osób. Zrealizowana usługa musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. (zgodnie z zał. Nr 4). b) przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - (zgodnie z zał. Nr 5). c) przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w podpunkcie b) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jako zał. Nr 5a). d) przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy wykonawca będzie dysponował sprawnymi technicznie co najmniej 2 autokarami o standardzie podwyższonym (wc, klimatyzacja, telewizor, nagłośnienie) (jako zał. Nr 6) 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę (gwarancję ubezpieczeniową) potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkluczborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kluczborku,
ul. Katowicka 1
46-200 Kluczbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kluczborku ul. Katowicka 1 46-200 Kluczbork pok. nr 211 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2026 do 31.12.2026r.
- Prowadzenie reedukacyjnych zajęć z języka angielskiego oraz superwizji
- Dostawa ciągnika kompaktowego z zamiatarką
- Świadczenie całodobowego, czasowego schronienia na rzecz osób bezdomnych z gminy Kluczbork
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wraz z instalacją urządzeń OZE obiektów użyteczności publicznej - sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- Usługa organizacji wycieczki do Egiptu dla pracowników i emerytów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Lublinie dla maksymalnie 85 osób
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
- Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Przewóz uczestników do Dziennego Domu Pomocy w Śliwicach
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





